Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קילופי צבע בפגוש האחורי, האם זה דורש צביעה של כל הטמבון או רק החלק הבעייתי? וכמה זה אמור לעלות בערך?

והאם כדאי לצבוע ואז להתקין חיישני רוורס או קודם להתקין ואז לצבוע?

 

תודה.

 

dsc00075g.jpg

 

 

 

dsc00074a.jpg

פורסם

קודם כול לצבוע\לשפץ ולאחר מכן להתקין חיישני רוורס.

כדי לצבוע לך את הטמבון יציאו אותו החוצה וזה אומר לנתק את החיישנים או מי יודע מה הם עושים על מנת להוציאו.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

  • אחראי פורום
פורסם

ללא תיקון כולל, קילוף כזה (שנראה יותר כמו פאק בצביעה בעת הייצור, או לחילופין - יש מצב שהפגוש הזה כבר נצבע בארץ?) עלול לחזור במקום אחר, ואז סתם יהיה חבל על ההשקעה.

לא יודע מחירים מדוייקים, אבל כל עוד מפרקים את הפגוש מהרכב ומשקיעים בתיקון מקומי,

המרחק לתיקון כולל לא יהיה גדול.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

האוטו נקנה לפני כשנה ולפני הייתה תאונה מאחור כך שאני מניח שהוחלף/שופץ הטמבון.

לפני כחצי שנה נצבע האזור הזה בגלל התפוצצות צבע ושפשופים.

לפני כחודש נכנסתי ברוורס בחניה קלות בקיר ושוב נגרמה התפוצצות צבע ובזמן שטיפה התקלף הצבע לגמרי.

פורסם

אז אני מבין שזה תיקון וצביעה של כל הטמבון נכון?

ואם כבר אז מה לגבי הקדמי? כמה שפשופים והעברת צבע מרכב אחר,דורש צביעה אזורית או של כל הטמבון גם?

 

dsc00071b.jpg

  • אחראי פורום
פורסם

לצערי, מה שחשבתי. עשו הכנה מחורבנת לפני צבע עליון וזו בדיוק התוצאה.

דווקא לפי האפור מתחת, נראה שכן עשו יסוד אבל יש עוד עבודה בין יסוד לצבע סופי, לא צובעים ישר.

שפשופים כמו בתמונה האחרונה שהעלת אפשר בתיקון מקומי אבל קח בחשבון הבדלים בצבע, במיוחד במטאלי.

באמת שמבחינת עלות עבודה, לצבוע פגוש שלם לא יעלה הרבה יותר.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קיבלתי היום הצעה לצביעה מלאה של הפגוש האחורי ב600 שקל לא כולל מע"מ.

האם זה יקר?

יש לציין שההצעה היא ממוסך מורשה.

×
×
  • תוכן חדש...