Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי את האזעקה לרכב של מולטי לוק MVP625 .

 

באחד המפגשים יצא לי לדבר עם בחור נחמד בשם עופר , הוא אמר שניתן להוסיף לאזעקה חיישנים נוספים מלבד אלו המגיעים איתה באופן סטנדרטי .

 

רציתי לדעת איזה חישנים ניתן להוסיף ואיפה משיגים אותם ..?

איך מחברים אותם ?

מה עוד ניתן להוסיף ולשפר ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

טוב לדעת שלפעמים גם מקשיבים לי ולא סתם עושים תנועות עם הראש :lol::lol: .

 

זה ממש לא משנה איזה אזעקה יש לך מה שמשנה זה איזה חיישנים כמה הרגישות שלהם ואיך האמינות שלהם.

 

אם תהיה קיצוני כמוני אז אתה יכול לשים בנוסף לגלאי הנפח שלך (שעובדים רק במצב חדירה לנפח הרכב) גם 2 גלאי שטח שמגינים על החזית והתחת של הרכב ,ואפשר לכוון אותם ממצב של חדירה לתוך הרכב ועד למצב של אסור להתקרב בטווח של 3 מטר מהרכב.

עוד חיישנים זה גלאי זעזועים , שהם גם ניתנים לכוון רגישות אבל החיישנים האלה בעייתים כי במצבים קיצוניים הם יתנו אזעקות שוא.

 

את החיישנים אפשר להשיג אצל המתקינים (יש תמיד חלקי חילוף מאזעקות ישנות) והם גם יכולים לעשות את העבודה.

 

עופר

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
טוב לדעת שלפעמים גם מקשיבים לי ולא סתם עושים תנועות עם הראש :lol::lol: .

 

זה ממש לא משנה איזה אזעקה יש לך מה שמשנה זה איזה חיישנים כמה הרגישות שלהם ואיך האמינות שלהם.

 

אם תהיה קיצוני כמוני אז אתה יכול לשים בנוסף לגלאי הנפח שלך (שעובדים רק במצב חדירה לנפח הרכב) גם 2 גלאי שטח שמגינים על החזית והתחת של הרכב ,ואפשר לכוון אותם ממצב של חדירה לתוך הרכב ועד למצב של אסור להתקרב בטווח של 3 מטר מהרכב.

עוד חיישנים זה גלאי זעזועים , שהם גם ניתנים לכוון רגישות אבל החיישנים האלה בעייתים כי במצבים קיצוניים הם יתנו אזעקות שוא.

 

את החיישנים אפשר להשיג אצל המתקינים (יש תמיד חלקי חילוף מאזעקות ישנות) והם גם יכולים לעשות את העבודה.

 

עופר

 

תגיד וכמה יעלה לי כול העסק של הוספת חישניים??

פורסם

משתנה בין מתקין למתקין וגם המיקום של החיישנים משפיע על המחיר.

אם הייתי צריך לתמחר את העבודה שעשיתי אצלי הייתי גובה 600 ש"ח רק על עבודה, לפני עלות החיישנים :lol:

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
טוב לדעת שלפעמים גם מקשיבים לי ולא סתם עושים תנועות עם הראש :lol::lol: .

 

זה ממש לא משנה איזה אזעקה יש לך מה שמשנה זה איזה חיישנים כמה הרגישות שלהם ואיך האמינות שלהם.

 

אם תהיה קיצוני כמוני אז אתה יכול לשים בנוסף לגלאי הנפח שלך (שעובדים רק במצב חדירה לנפח הרכב) גם 2 גלאי שטח שמגינים על החזית והתחת של הרכב ,ואפשר לכוון אותם ממצב של חדירה לתוך הרכב ועד למצב של אסור להתקרב בטווח של 3 מטר מהרכב.

עוד חיישנים זה גלאי זעזועים , שהם גם ניתנים לכוון רגישות אבל החיישנים האלה בעייתים כי במצבים קיצוניים הם יתנו אזעקות שוא.

 

את החיישנים אפשר להשיג אצל המתקינים (יש תמיד חלקי חילוף מאזעקות ישנות) והם גם יכולים לעשות את העבודה.

 

עופר

אני חושב שבאזעקה שלי קיים רק גלאי זעזועים ... ישנו מעיים קופסא קטנה עם פוטנציומטר שהותקנה מתחת להגה .

חוץ מזה , אני חושב שחברו אותה לכל פתח אפשרי , ברגע שנפתחת דלת או מכסה מנוע או באגז' .

 

איך אני מחבר את השאר הגלאים בנוסף לקיימים ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

אין קשר בין פתיחת הדלתות לבין החיישנים הנוספים,כל אזעקה מגינה על דלתות האוטו.

 

הקופסא מתחת להגה יכולה להיות גלאי זעזועים\גלאי שטח\וגם גלאי נפח ,כאשר זה יכול להיות גלאי נפח רק אם יש לך מעיין "מיקרופונים" בצידי הדש בורד או בקורות הצד למעלה.

 

לא הייתי ממליץ לשפר את האזעקה לבד אלא רק אם אתה מבין באזעקות ואתה יודע מה שאתה עושה.

 

המלצה--לך למתקין.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

אין לי מיקרופונים קטנים ... יש רק את הקופסא מתחת להגה ...

עפ"י האזעקה מתפקדת רק כאשר האוטו מקבל מכה .

 

איזה חיישנים כדאי להוסיף ?

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

2 גלאי שטח מופנים אחד כלפי הפרונט ואחג כלפי התחת ומגלים כל עצם שמתקרב לרכב מטווח 1 מטר, מודלקים ע"י לחצן (מופעל בלילה).

סירנה נוספת עם סוללת גיבוי נוספת (מובנה) והכבל שלה מוגן ע"י שרשור ברזל (נגד חיתוך).

 

איך זה נשמע לך- זה עדיין לא הארד קור :lol:

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

×
×
  • תוכן חדש...