Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שימו לב, השאלה יותר מסובכת ממה שזה נשמע.

 

במצבר הישן של הקנגו, לא שמתי לב ונתתי למים לרדת לרמה קריטית.

כאשר שמתי לב שהמצבר חלש, פתחתי את פקקי המילוי, וראיתי שחסר מים- 2 ליטר מים.

הוספתי מים מזוקקים (2 ליטר, כאמור) אבל המצבר לא חזר לעצמו מאז.

 

האם הגורם לחוסר טעינה הוא המים שדיללו את החומצה לרמה שהיא כבר לא יוצרת סביבה מספיק טובה עבור התגובה הכימית על מנת שהמצבר יחזיק חשמל?

 

האם הוספה של חומצת אלקטרוליט למצבר תחזיר אותו לחיים?

 

המצבר היה בשימוש ולא עמד בצד ללא טעינה, ככה שלא סביר שהתאים במצבר מחומצנים.

תודה לכולם,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

לדעתי התשובה בגוף השאלה .

ניסוי : קח עציץ שבתוכו פרח ואל תשקה אותו חודשים , הפרח מת וניתן לו מים בכמות גדולה וניתן לא גם תוספת דשן (תוסף לצמחים )

האם הפרח יחזור לקדמותו ?

תשובה :לא

גם הוספת חומצה למצבר במצבו מקסימום תאריך את חיו אולי לזמן קצר מאוד אם ביכלל לדעתי המצבר ימות מהר מאוד .

החלף למצבר חדש ותידאג ליבדוק מים אחת לחצי שנה לפחות . :wink:

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

באם גיר המצבר מתקדם וגם נסעת זמן רב עם מחסור במים סביר להניח שתצטרך להחליף מצבר.

בכל מקרה ניתן לבצע מחזור טעינה איטית אצל חשמלאי ואח"כ לבדוק את מצב המצבר בעזרת מד עומס והידרומטר.

 

מהתיאור שלך כנראה שזה יהיה בזבוז זמן.

×
×
  • תוכן חדש...