Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור קצר על תימני ונינג'ה שחורה


לנצ'יהוליסט
שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאז שאני ילד היתה לי אהבה בלב אהבה לא מוסברת לאיטלקיה על ארבע שעונה לשם לנצ'יה. בכל מצב ודגם אהבתי ועדיין אני אוהב את הרכב הזה , תמיד התעסקתי בלנצ'יות ועזרתי לאנשים מוכרים וגם זרים עם הרכב הנ"ל. וזה מכבר 3 שנים שאני משפץ בסבלנות ופדנטיות לנצ'יה בטה קופה מבציר 75' וגם מכניס בה קצת טכנולוגיה צעירה וכח... אבל בנוסף לאהבה הזו תמיד היה לי מקום בלב לדו"גים, ולא לחרגולי שטח אלא לכלים ספורטיביים וחטובים והכל התחיל אי שם ב 98' (גיליון מוטו מס' 116) בו בשער היה את ה ZX9R וטל שביט מרעיף עליו שבחים על דפי המגזין ומאז זה הכה בי והתאהבתי.

תמיד חלמתי שאהיה בעלים של אחד כזה 600 או 900 לא משנה... העיקר שיהיה ממודל 98' אלה האופנועים שגרמו לי להתאהב בעולם שלכם ולהבין את האהבה שלכם, גם כשרק הייתי צופה מהצד ומקנא.

עברו כמה שנים טובות וחשק עז לקניית ציוד רכיבה שתמיד רציתי שיהיה לי clap.gif גרמו לי ללכת ולהוציא לפני שנה וחצי רישיון נהיגה על אופנוע (A1) והדו"ג הראשון שקניתי היה XJ400 חבוט ומכוער. ולא הבנתי מה כל-כך כיף ברכיבה, הייתי מבסוט רק מהציוד המגניב שקניתי (מעיל+כפפות אלפינסטרס וקסדה מדליקה של HJC) האופנוע בשיוט נינוח על 100 קמ"ש עובד בטורים שנראו לאחד שבא מעולם הרכב כמטורפים (6000 סל"ד) הוא היה מרעיש כמו אישה שחופרת בראש ושאר נהגי המכוניות על הכביש גרמו לי להרגיש כמו חשפנית בבורסה - כולם רוצים להכנס בי.

מכרתי את הנבלה ההיא תוך שלושה חודשים וחזרתי למכונית, ואז לאחר מספר חודשים נפלה בידי הזדמנות להחלפה של הרכב שלי עם בנדיט 400, החלפתי ונדלקתי על האופנוע הוא היה מגניב כזה

והיה לו סאונד ממש נחמד אך הזדמנות למכירה ברווח של הכלי גרמו לי למכור אותו תוך זמן קצר (חודש)

ושוב, חזרתי ל 4 גלגלים.

ומאז התחילה לחלחל לי המחשבה על הנינג'ה ההוא מ 98', כל כך רציתי אותו אך ידעתי שלקנות אותו תהיה טעות, גם אין לי כסף לרכישה גם אין לי כסף לאחזקה גם הניסיון שלי ברכיבה עלוב וגם לפי קריאה בנושא בפורומים של דו"גים הבנתי שבכלל הכלים האלו שווים לתחת והם סובלים מסטיגמה רעה (בדיוק כמו לנצ'יה במכונית) לכן עזבתי את העניין והשלמתי עם העובדה שיש חלומות שעדיף לא להגשים.

 

עד יום חמישי שעבר, עברתי ברחוב מוכר בת"א וראיתי אותו... מתחבא בצל כלים נוצצים וחדשים ממנו עמד שם כלי (שלדעתי) היה למוד קרבות ועבר חיים קשים, ZX6R שחור מאותו מודל חתיך (98) שתמיד חלמתי עליו. הלכתי הצצתי התבאסתי וחזרתי הביתה, אך אותו כלי לא יצא לי מהראש כל הלילה... ואז לפנות בוקר החלטתי שהוא יהיה שלי ולא אכפת לי איך, מכרתי את האוטו שלי לחבר שהיה לו מזומן מהיר (סוחר mad.gif) סחטתי את חשבון הבנק (מסתבר שאין לי שם כלום) וכל הסופ"ש התרגשתי לקראת יום ראשון בבוקר.

 

יום ראשון הגיע נסעתי, ראיתי, בדקתי ויזואלית את השלדה עד כמה שיכלתי, שמעתי אותו עובד (לא שהיה אכפת לי מצבו בכלל) סגרתי מחיר וקניתי אותו! היום יש לי נינג'ה שחורה בבית ואני מאוהב בו עד הגג... kissing.gif איזה אושר!

 

יש לי כמה מכשולים בדרך, אחד מהם זה להוציא רשיון (A) שאין לי...rolleyes.gif וגם העובדה שעשיתי מעשה לא חכם וקפצתי ישר לאופנוע כזה לא מוסיפה לי נקודות, אני מעריך את הכלי הזה ומודע לסכנה שקיימת בו לאדם חסר ניסיון רכיבה (מה גם שאין באפשרותי ללכת לקורסים של רכיבה נכונה בגלל זמן שאין לי ותקציב שחסר לי) אך חבר טוב שהוא אופנוען ותיק ומנוסה מדריך אותי לגבי כל מה שצריך לדעת.

ללא רישיון מתאים אני לא רוכב עליו חוץ מלהזיז אותו לפה ולשם ובכלל אני רוצה להתחיל לפרק אותו ולהחזיר לו את הכבוד שמגיע לו בבדיקה של כל המכלולים ובצביעה נורמלית.

 

אז זהו, סיימתי לחפור לכם ואם הגעתם עד לפה אני שמח להיות עכשיו חלק מעולם האופנועים,עכשיו אני מבין מה זה אופנוע (שמוחק כל מושג בתאוצות, תחושות ומהירויות) למרות שאני בספק רציני שארכב עליו מהר אי פעם (ברצינות!) כל מה שאני רוצה זה לטייל איתו בארץ ולדעת שהגשמתי חלום...

 

אני בכל אופן מאוהב בנינג'ה שחורה...thumbsup2.gif

 

התמונה צולמה בסלולרי עקב התלהבות, בקרוב אני יעשה לו בוק.

123.jpg

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה אוהב לקחת סיכונים יפים :wink: ( גם עם התמונות בלוח שנה :lol: )

 

נהנתי לקרוא את הסיפור ,האופנוע פשוט יפה ומרשים - תהנה בכייף ובזהירות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חשבת קודם לעשות רשיון ואחרי זה לקנות?

רשיון A בשיטה של עכשיו לוקח בערך שעתיים,לך על זה דחוף.

 

תהנה

 

אני הולך על זה רק שזה לא כזה מהיר, צריך לעבור תאוריה והיא לא כזאת קלה...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, האופונוע ניראה מעולה. הכי חשוב: סע בזהירות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עכשיו כבר אין לך פג'ארו ?

 

בכל מקרה, תתחדש וסע בזהירות, בבקשה.

 

יש... הוא אצל אחי, לא למכירה בכל מחיר :wink:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...