Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי מהסביב ביום שישי וניידת בילוש עצרה אותי לאחר שעקפתי מכונית לטענתם בקו הפרדה רצוף,

אך זה לא קרה באמת.

השוטר נתן לי תופס משפט לעוד כחודשים, נשארתי במקום וצילמתי את החלק שבו בוצעה העקיפה,

השוטר אמר לי ככה "אני אוותר לך ולא יכח לך עכשיו את רשיונותך וכל מה שיש לך להגיד תגיד במשפט".

דברי הנהג:" לא עקפתי בקו הפרדה רצוף ואני אוכיח את זה ".

אם אני לא יוצא זכאי במשפט, מה חשיבות העונש לנהג חדש?

על פי תקנה 47 (ה) (5).

לפי התמונות היה על הכביש קו קטעים ואני מערב עורך דין בעניין עכשיו.

הייתי רוצה לדעת מה בערך העונש על דבר שכזה, ומה אני אמור לעשות בנדון כרגע.

תודה רבה.

פורסם

אם אתה מערב עו"ד בעניין - למה אתה שואל בפורום?

תדבר עם העו"ד...

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מהסיבה הפשוטה שאני מעוניין לדעת כמה שיותר מהר מה העונש על כך ואני מחפש עכשיו עורך דין טוב.

פורסם

תסביר יותר טוב מה שהיה כי לפי הסיפור שלך עקפת על קו הפרדה מקווקוו (איך בכלל כותבים את המילה הזאת בצורה נכונה?) וקיבלת משוטר דו"ח על קו הפרדה רצוף?

 

תסביר בבקשה כי אין בזה הרבה הגיון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

bagira

קוראים לזה קו קטעים.

 

ואין פה יותר מדיי מה להסביר אני עקפתי על קו קטעים אבל בכל זאת הוא נתן לי משפט על קו הפרדה רצוף.

יש לי הוכחות של תמונות ויש לי הוכחות של עדים שהיו איתי באוטו.

פורסם

אין לך הוכחות, יש לך עדות. לו היו לך הוכחות, שאינן ניתנות לערעור - לא היית צריך אפילו עו"ד.

 

כיוון שזו מילה שלך מול מילה של שוטר, רצוי עו"ד אם אתה מעוניין לצאת זכאי.

פורסם

למה אין הוכחות, צילום של הכביש שם רואים שמדובר בקו מקוטע זה לא נקרא הוכחה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תכל'ס השוטר עצמו לא יהיה במשפט, כי התיק עובר מהמשטרה לבית משפט.

אבל אתה יכול לדרוש מהשופט, שאתה רוצה שהשופט יהיה נוכח במשפט

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

התמונות מוכיחות שהקו במקום שצילמת מקווקו, אבל לא שזה מקום העבירה. השוטר יכול לטעון ש-100 מ' משם (לדוגמא) יש פס לבן ושאותו עברת. אם תעלה את העתק הדו"ח, אפשר אולי להתייחס.

 

לגבי התייצבות השוטר - אם תכפור באשמה (גם את זה צריך לדעת איך לעשות, לעיתים קרובות השופטים "יפילו" אותך בדיון ההקראה) ייקבע דיון נוסף, בו יזומן השוטר.

פורסם

בדוח חייב להיות מצויין המיקום המדוייק של העבירה, בכביש מהיר זה מס' כביש עם מס' קילומטר ובתוך העיר רחוב עם מספר.

לפי האמור אם יש לך בדוח את המיקום של העבירה וצילום של מקום העבירה ...

עו"ד זה הכל!

פורסם

אין לך מה לעשות,אכלתה אותה ועם התמונות אתה יכול לנגב.מניסיון.

מילה של שוטר נגד מילה של נהג חדש.:cry:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ראשית קצת סדר בבלגן.

 

ישיבה ראשונה נקראת הקראה בה שואלים אותך אם אתה מודה או לא. לפעמים השופט מנסה כבר בשלב הזה להפיל אותך בשאלה כזו או אחרת . אל תתפתה , ככל שתדבר פחות כן ייטב לך. תחזור על דבריך לא מודה.

 

ואז ישיבת הוכחות בה על התביעה להביא את הוכחותיה את השוטר שכתב את הדו"ח ואם היו עדים נוספים פרט לשוטר.

לאחר מכן אתה מביא את הוכחותיך ואת עדיך, אחרי זה כל צד מסכם את עמדתו והשופט נותן את פסקו בד"כ לא במועד הדיון, אלא לאחר זמן לא ארוך.

 

מכונית בילוש בד"כ איננה נוסעת עם בלש אחד אלא עם כמה בלשים לכן תבדוק בדו"ח אם מצויין שמות של עדים. במידה וכן ,זה כבר לא מילה של שוטר אחד נגדך.

 

איפוא עמדו / היו השוטרים כאשר ביצעת את העקיפה שלטענתם חצית קו הפרדה רצוף ואילו לטענתך קו הפרדה קטעים.

מה ההוכחות שלך תמונה של מקום בכביש בו קו ההפרדה קטעים? כיצד אתה מזהה בצורה מוחלטת שהקו המצולם הוא מהכביש בו נסעת ומעל לכך שזה הקו בדיוק בדיוק במקום בו התבצעה העקיפה.

 

שים לב שבכביש בין עירוני מצויין קמ מספר 4 למשל, זה משהו מאוד לא חד ערכי כי בקילומטר יכול להיות לנו גם קו הפרדה רצוף וגם קו קטעים .

 

האם במקום בו עקפת היה קו עקיפה רצוף ומצידו הימני קו הפרדה קטעים?

 

ואני אשאל שאלה שלכאורה תראה לך מרגיזה. מדוע לבלשים היה רצון לעצור אותך אם לא ביצעת את העבירה כדבריך? לא שכולם צדיקים אבל זו השאלה ששואל את עצמו השופט ולכן בד"כ הוא מקבל את דברי השוטר כאמת ואת שלך לא.

 

תן מידע מפורט ומדויק ואז אפשר יהיה לעזור לך יותר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני עדיין מתקשה להבין.

 

תסביר לי כאילו אני ילד מפגר, עצר אותך שוטר על עקיפה על פס הפרדה רצוף, אתה הראית לו על המקום שמדובר בקו מקווקו והוא הסתכל על הקו ואמר שזה רצוף ונתן לך דו"ח?

 

זה תאור מדויק של מה שהיה שם? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה שרשור שהתקיים לפני מספר ימים באותו נושא על ידי אותו נהג או שמדובר בעקיפה אחרת נוספת?

 

www.carsforum.co.il/vb/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=2054748

 

בעיות ראיה אולי ??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...