Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד השדרוגים המפנקים 8).

 

וכן, זה אפשרי.

 

אבל לפני שאני ממשיך - אתה בטוח שאתה מעוניין להמשיך להשקיע ברכב, או שאתה כבר מושקע כבר מעל הצוואר ועוד כמה מאות כבר לא ישנו?

 

 

בכל מקרה - זה הולך ככה:

1. אתה מרים טלפון למגרשי פירוק ושואל אותם אם יש להם 205 עם חלונות חשמל. אני מניח בדגמי 96-98 יש את זה. אולי ביותר מוקדמים.

2. אתה ניגש לשם ומוציא הכל מהכל. סוויצ'ים, קונקטורים, ריפודים (כדי שלא יישארו לך חורים של ידיות). כל דבר שנראה לך קשור למנגנון החשמל - קח אותו.

 

 

מכאן זה כבר תלוי ביכולת שלך לבצע את העבודה לבד או למצוא חשמלאי שיסכים.

אני הייתי מתחיל בבדיקה של איפה בדיוק יכולים לשבת הסוויצ'ים של החלונות ולדאוג שזה לא יפגע בפלסטיק השברירי (הדפוק) של ה-205.

 

אני אישית עשיתי שדרוג דומה בקסארה - שהייתה ברמת האבזור הנמוכה ביותר שיכולה להיות. חצי שנה בלי חלונות חשמל שבהן חשבתי שאני משתגע...אבל היה כיף לחזור אליהם אחרי השדרוג (שהתבצע במוסך מורשה, אגב).

 

 

עריכה:

זאת הדרך המקצועית. במקרה הכי גרוע אתה יכול להלביש מנגנון של SPAL שמתלבש על המנגנון הידני. היה לי את זה בסובארו וזה עבד יופי.

פורסם

חבר שלי אמר לי שיש לו מנגנון מלא לרכב שלי בבית, הוא יבדוק את זה ויעדכן אותי, בגלל זה פתחתי את השרשור הזה.

במקרה הכי גרוע נקנה את המנגנון שמתלבש על הידני, לא יקרה כלום.

מאיפה אני משיג את זה?

 

ותודה.

פורסם

drsubaru אתה יכול לפרט על המנגנון של ספאל שמתלבש על החלונות הידניים? פעם ראשונה שאני שומע את זה.

פורסם

הכי פשוט - תפרק את הדלתות קומפלט. ככה לא ישארו חורים ו\או סימנים לא נעימים.

רק אל תשכח לקחת מידות מדוייקות, בהנחה שלא כל הדלתות 1:1.

פורסם

היי, העדיפות היא באמת לחפש 205 "לנצח" ולפרק ממנה את החלקים הדרושים.

מה שדודו התכוון זה המנגנונים של ספאל, שמיועדים לרכב שאין לו חלונות חשמל במקור, איפה ? אצל זגגים/אבזרי רכב, בסביבות 500-700 ש"ח לזוג חלונות, אם אני לא טועה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מנגנונים של ספאל, כולל התקנה - עלו לי 1000 ש"ח איפשהוא בשנת 2003. התקנתי אצל "כלבו אילן" בקרית חיים.

 

אמנם קצת רועש, אבל עושה את העבודה.

 

בקסארה כבר לא התפשרתי ושמתי מנגנון מקורי משומש ושילמתי על החיווט במוסך מורשה.

תחפש חשמלאי שמוכן לעשות את העבודה הזו ותקנה ב-400 ש"ח את כל הציוד מאיזה 205 מושבתת. זה נשמע לי כמו הפיתרון הכי טוב - אם חסר לך כסף, תחכה עם זה ובינתיים תקנה רק הציוד.

×
×
  • תוכן חדש...