Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה 6 2.3 סמ"ק ועכשיו בטיפטרוניק


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזדה 6 "החדשה" מגיעה לישראל עם מנוע מוגדל בנפח של 2.3 וחבילת תוספות כמו גיר חדש טיפטרוניק מושבים עור וסאן רוף (זה לפחות מה שאני יודע)

 

נראה לכם שזה יהיה יותר טוב מהגרסאות הראשונות שיצאו בגלל העובדה שיש גיר חדש?

 

והמחיר שלה יהיה 161,000 עם סטיה קלה במחיר אבל זה יהיה משהו בתחום 160 אלף

tAoS FoReVeR

פורסם

מישהו אמר שהגיר של ה-6 ב-2000 סמ"ק גרוע?

תיבת טיפטרוניק,זו אחת ההמצאות הפחות נחוצות שיוצרו ואחרי שתי דקות של משחק אתה מבין שמדובר בבלוף ולא בתחליף לתיבה ידנית.אני לא מכיר אף אחד עם תיבת טיפטרוניק שהשתמש בה יותר מ-10 דקות בכל תקופת בעלותו על הרכב.שכחת גלגלי "17 :wink: .

פורסם

לא עשו שיפורים נוספים במסדרת הטיפטרוניק ?

 

כאילו שיפרתם לפחות תשפרו עד הסוף

 

ובתיבה הרגילה אין איזה תיחכום שכזה חוץ מהעובדה שהגיר בועט שמאיטים במצבים מסויימים בכניסה לראשון (הילוך ראשון)

tAoS FoReVeR

פורסם

 

והמחיר שלה יהיה 161,000 עם סטיה קלה במחיר אבל זה יהיה משהו בתחום 160 אלף

 

המחיר של ה- 4 דלתות יהיה 159K ושל ההאצ'בק 162K.

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם

אני רוצה להאיר אותכם בעוד פרט קטן

המנוע של 2.3 הוא נחשב מנוע די גדול אבל תסתכלו טוב על הביצועים

166 כ"ס יפה מכובד אבל מנוע לא קונים בגלל הספק כללי מסתכלים גם על המומנט

והוא 21.1 קג"מ ב4000 סל"ד וזה נתון לא ממש גבוה

מאפס למאה ב10 שניות

לטויוטה אוונסיס יש 20.4 קג"מ ממנוע של 2000 סמ"ק

 

אז עם נתחשב בנתון זה המנוע לא הכי חזק ואני אישית ציפיתי ממנוע ה2.3 של מאזדה להיות יותר חזק

 

אז עם כל השיפורים שסמו בפנים מאזדה למדו מטויוטה והכניסו מושבי עור גלגלי מגנזיום סנראוף ו תפעול מההגה וזה אותם הדברים שטויטה הכניסו והביאו מנוע גדול2.3 ואוף המחיר קפץ

אז עם נתונים כאלה תעשו חשבון עם כדי (אני אישית אוהב את הרכב) אבל הביצועים שלו אכזבו אותי

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם
עוד משהו...

 

אני לא רואה במושבי עור בארץ כזו אטרקציה גדולה...

אני אישית מעדיף בד איכותי במקום...

אכן, כך גם לטעמי.

בחורף המושב קר ובקיץ רותח, לא ממש מהנה בלשון המעטה.

אגב, זכורה לי איזו BMW קבריולט שבה מושבי עור חונה בצדי רחוב רוטשילד בראשל"צ ביום שרבי כשגגה פתוח לגמרי :!::shock: . שתי שאלות לי בנושא:

1. איך בעל הרכב מצפה לשבת/לנהוג ברכב כשכולו רותח כך?!

2. לא חרם- BMW חונה באדום לבן באיזור שבו הכי הרבה גוררים בראשל"צ? :roll:

L'amour Toujours

פורסם
אני רוצה להאיר אותכם בעוד פרט קטן

המנוע של 2.3 הוא נחשב מנוע די גדול אבל תסתכלו טוב על הביצועים

166 כ"ס יפה מכובד אבל מנוע לא קונים בגלל הספק כללי מסתכלים גם על המומנט

והוא 21.1 קג"מ ב4000 סל"ד וזה נתון לא ממש גבוה

מאפס למאה ב10 שניות

לטויוטה אוונסיס יש 20.4 קג"מ ממנוע של 2000 סמ"ק

 

אז עם נתחשב בנתון זה המנוע לא הכי חזק ואני אישית ציפיתי ממנוע ה2.3 של מאזדה להיות יותר חזק

 

אז עם כל השיפורים שסמו בפנים מאזדה למדו מטויוטה והכניסו מושבי עור גלגלי מגנזיום סנראוף ו תפעול מההגה וזה אותם הדברים שטויטה הכניסו והביאו מנוע גדול2.3 ואוף המחיר קפץ אז עם נתונים כאלה תעשו חשבון עם כדי (אני אישית אוהב את הרכב) אבל הביצועים שלו אכזבו אותיעמית

 

לטויטה יש את המנועים המתקדמים בקבוצה הזו, אם הזרקת בנזין ישירה (הראשון שהיגיע לארץ עם הטכנולוגיה הזו). המנוע של ה 6 לא רע, אבל תוספת האבזור מול תוספת המחיר תקנה את רוב האנשים (מי אמר קסנון? :lol: ) והתוספת במנוע תגיע כבונוס חביב... תסתכל כל כמות הוולו S80 T6 שיש בכבישים, רובם עלו בגלל הפרש גבוהה באבזור מול הדגם הלא מוגדש, ורבים העדיפו את הדגם המאובזר בתוספת מחיר יחסית לא גדולה ובתוספת למנוע החזק יותר.. בכלל טוב. בקיצור מאזדה 6 ימשיכו לעלות לכבישים כמו לחמניות...

פורסם

מזדה כבר בערך 6 או 7 שנים שולטת בשוק הרכב בישראל

 

אם אני לא טועה ה6 יצאה אחרונה בקטגוריה שלה ובעיצוב אפשר להגיד מודרני ספורטיבי וחללי יותר, מה שקסם לנהג הישראלי שבעצם יהיה לו רכב מנהלים בצורה של ספורטיבי וכל מה שנלווה לכך מבחינת איבזור ושיכלולים בתחום המזדה כי היא יחסית הכי אמינה ביפניות.

אז שילוב של יפנית אמינה עם רקורד אני חושב אדיר מכונית מנהלים עם לוק ספורטיבי ואפשר להגיד איבזור אירופאי זה מה שתפס את הנהג הישראלי ואני יכול להגיד שגם אצלי בבית נראה לי ככה לפחות לקחו את ה6 בגלל השילוב הזה.

 

הניסיון שהיה לנו עם המזדה הקודמת היה מעולה, חוץ מבעית המתלים והגיר שזה בעיה מולדת לכל המזדות (לנטיס 97 1800 אוטומטי) האוטו עשה ב 5 שנים 141 אלף ק"מ וביקר במוסך רק לצורך טיפול שוטף ללא שום בעיה אחרת.

tAoS FoReVeR

פורסם
מזדה ...היא יחסית הכי אמינה ביפניות.

 

מזדה חדשה אולי התכוונת, כשהן מגיעות לגיל 10 אל תצפה לניסים ונפלאות.

כמו הסמל הזה: :mad:

בהתחלה הוא שמח,

אח"כ כבר מתעצבן.

L'amour Toujours

פורסם

למה לא? המזדה שיש לך בסימלון היא בת 10 ואני לא רואה כאלה עם בעיות מיוחדות

 

כל רכב יש לו את הפאקים שלו מהחברה

 

אפילו שאני רוצה לקנות פיג'ו וכולם אומרים לי להההה פיג'ו יש לו בעיות ככה וככה וככה אבל שהם אומרים לי בוא תקח אוטו כזה או אחר אני ישר מביא להם את הםאקים של אותו הרכב ככה שזה מתקזז ואין רכב ללא בעיות השאלה אם למשל אתה רוצה בעית מתלים כמו במזדה או בעית צבע כמו בפיג'ו וזה כבר החלטה שלך ואת האמת אני מעדיף בעית צבע שתעלה לי פחות בתיקון ויהיה לי רכב יותר מהנה מאשר מזדה עם גב דפוק

 

אבל אם תשמור עליו טפל בזמן לא תתחרע ותקרע אותו מעבר ליכולות אז הוא ישמור על עצמו יפה מאוד אפילו שזה יפני

tAoS FoReVeR

פורסם
אני רוצה להאיר אותכם בעוד פרט קטן

המנוע של 2.3 הוא נחשב מנוע די גדול אבל תסתכלו טוב על הביצועים

166 כ"ס יפה מכובד אבל מנוע לא קונים בגלל הספק כללי מסתכלים גם על המומנט

והוא 21.1 קג"מ ב4000 סל"ד וזה נתון לא ממש גבוה

מאפס למאה ב10 שניות

לטויוטה אוונסיס יש 20.4 קג"מ ממנוע של 2000 סמ"ק

 

אז עם נתחשב בנתון זה המנוע לא הכי חזק ואני אישית ציפיתי ממנוע ה2.3 של מאזדה להיות יותר חזק

 

אז עם כל השיפורים שסמו בפנים מאזדה למדו מטויוטה והכניסו מושבי עור גלגלי מגנזיום סנראוף ו תפעול מההגה וזה אותם הדברים שטויטה הכניסו והביאו מנוע גדול2.3 ואוף המחיר קפץ

אז עם נתונים כאלה תעשו חשבון עם כדי (אני אישית אוהב את הרכב) אבל הביצועים שלו אכזבו אותי

עמית

 

עמית - מומנט לא נמדד רק בנתון יחיד. צריך למדוד אותו לאורך כל עקומת המומנט. אני מאמין שבגלל המנוע הגדול יותר המומנט יהיה זמין מסל"ד נמוך ויתפרש על טווח סל"ד גדול. בכל מקרה יכול מאוד להיות שמנוע הטויוטה עדיף. זהו מנוע מצוין.

 

עדיין - הביצועים של המאזדה טובים בהחלט בשביל 166 כ"ס לאוטו כבד ואוטומטי. בנוגע לטיפטרוניק באמת - אין שום שיפור לגיר חוץ מהוספת חור נוסף לידית שמאפשר לה לנוע למעלה ולמטה בשביל להעביר הילוכים. כמה מתוחכם.

 

חוצמזה, תודה לכם על ת'רד מלא שטויות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למה לא? המזדה שיש לך בסימלון היא בת 10 ואני לא רואה כאלה עם בעיות מיוחדות

המזדה בסמלון לא תואמת 1:1 את זו שיש לי (הייתי מאוד שמח אם כן 8) )

בכל רכב שנמצא 10 שנים על הכביש יש בעיות ואילו גם קטנות ביותר, זה ברור לי וברור גם לך (אני מתאר לעצמי)

 

כל רכב יש לו את הפאקים שלו מהחברה

פאק מהחברה? קיימים מקרים אבל לא הרבה.

 

אפילו שאני רוצה לקנות פיג'ו וכולם אומרים לי להההה פיג'ו יש לו בעיות ככה וככה וככה אבל שהם אומרים לי בוא תקח אוטו כזה או אחר אני ישר מביא להם את הםאקים של אותו הרכב ככה שזה מתקזז ואין רכב ללא בעיות השאלה אם למשל אתה רוצה בעית מתלים כמו במזדה או בעית צבע כמו בפיג'ו וזה כבר החלטה שלך ואת האמת אני מעדיף בעית צבע שתעלה לי פחות בתיקון ויהיה לי רכב יותר מהנה מאשר מזדה עם גב דפוק

 

1. יעזור מאוד אם תפסק טיפה :?

2. לא כל מה שאומרים נכון והשאלה היא מי אומר זאת?

3. לא שמעתי על בעיות מתלים ספציפיות של מאזדה חוץ מהעובדה שהרכב לא כויל הייטב כיאה לכבישי ארצנו כנראה והמתלים פשוט גרועים מיסודם.

4. בעיות צבע בפיג'ו? יש לי מזדה וגם לה יש בעיות צבע. זה עניין של תחזוק נכון.

5. אכן להנאה עדיפה הפיג'ו בזה אין ויכוח . נקודה. סימן קריאה.

6. תיקוני צבע ופחחות זה עסק לא זול.

8. דומני כי יש ברשותכם מזדה 6 (אמרת משהו על גב דפוק?)

9. דומני כי ברשותכם הייתה מזדה נוספת בעבר?

(הניסיון שהיה לנו עם המזדה הקודמת היה מעולה...(לנטיס 97 1800 אוטומטי) ....

מי אמר גב דפוק? :lol:

 

אבל אם תשמור עליו טפל בזמן לא תתחרע ותקרע אותו מעבר ליכולות אז הוא ישמור על עצמו יפה מאוד אפילו שזה יפני

אני אשתדל :twisted:

L'amour Toujours

פורסם

חחחח לא לא חלק מהדברים לא הבנת נכון

 

1.התכוונתי שהמזדה בסמלון שלך זאת מזדה בת 10 בערך

2.הכוונה שלי שבלנטיס 97 יש בעיות במתלים קפיצים או בולמים שאני מתאר לי שיצא לך לשמוע על הבעיה שהאוטו מגיע ככה מהחברה ולכן יש בעיית גב

3.יש ברשותי כיום מזדה 6 שעברה שיפור מעולה ואיתה אין לי בעיות בכלל

4.תיקוני פח וצבע בשבילי זה לא עסק יקר (יש פחח וצבעי במשפחה)

4. הכאבי גב היה מופנה ללנטיס 97 ולא ל6 וגם בעיות גב לא עולה לי תסדר כך שזה לא ממש מפריע חוץ מהאי נוחות בנסיעה

 

וכל אחד יעשה ברכבו מה שהוא רוצה בלי קשר מי ביקש מה ביקש

אתה רוצה תשמור אתה לא רוצה אל תשמור אבל זכור דבר חשוב!!! אם לא תשמור תבכה אחריי זה לכן אנשים מייעצים לשמור כדי שלא יבכו להם אחריי זה (לא שלי מישהי יבכה אבל זה היה בכלליות)

tAoS FoReVeR

פורסם

נושא ההודעה: מזדה 6 2.3 סמ"ק ועכשיו בטיפטרוניק

 

אנשים , אני מתפלא

לא שמתם לב לסקופ הכי גדול בת'רד הזה!

מאזדה הצליחה להניע רכב סאלון באמצעות מנוע בעל 2.3 סמ"ק בלבד!!!

מנוע ה2.3 סמ"ק מגיע לעיקר המומנט באזור ה2 סיבובים לדקה ומשודכת אליו

תיבת טיפטרוניק משובחת..

פשוט חוויה לכל המשפחה.

:lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...