Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשה לי מאוד להאמין.

במיוחד עם הלהבות בצד.

והעובדה שפורשה לא ייצרו מנוע ליטר וחצי מאז 1957.

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם

יכול להיות שלפורש יש חלק בפיתוח המנוע של האיביזה והמוכר תופס על זה טרמפ וכותב מנוע של פורש.

 

זה כמו שלפורש יש חלק בתכנון השלדה של פיג'ו 106 (בגלל זה היא מטורפת).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כבר דובר הרבה על זה בפורום, ואכן על כל המכסה שסתומים רשום PORSCHE

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לא רק המוכר תפס על זה טרמפ, עד סוף שנת 1994 נמכרו בארץ הסיאטים עם מנוע (עלק) פורש ועם מנוע אחר שפרח מזכרוני.

וכך הרכבים גם פורסמו כדי לשכנע אנשים בטיב המוצר (שלמעשה כמעט ולא היה קיים).

דווקא הרכבים עם מנוע הפורש נחשבו כנחותים יותר, אך מה לעשות אנשים שמעו את המילה פורש וכל האנטנות הזדקרו להם.

 

לקראת סוף שנת 1994 התחילו להגיע לארץ רכבי סיאט שיצרו תחת הגג של קונצרן פולקסווגן, והשם של סיאט התחיל להשתפר.

פורסם

בסוף שנות ה- 80 פורשה היתה חברה עם הרבה פחות מזומנים מהיום, והציעה שירותי תכנון ליצרני רכב אחרים.

 

סיאט היתה חברה עצמאית עם מכירות הולכות ומדלדלות, שהיתה זקוקה נואשות למממן רציני.

סיאט הזמינה מפורשה עבודות הנדסה מינוריות (נדמה לי שעל מערכת השסתומים של המנוע) ואח"כ פרסמה בפרסומים רשמיים שבמכונית יש "מערכת מנוע פורשה" ואולי אפילו נתבעה על כך.

 

בסופו של דבר פולקסווגן רכשה את סיאט, המנוע הזה -כמו רוב החלקים האחרים- נזרק לפח (יחד עם הכיתוב "פורשה" על מכסה השסתומים) והשאר הסטוריה.

 

היום פורשה היא בעלת הבית בפולקסווגן, שהיא בעלת הבית בסיאט כך שלהסטוריה יש חוש אירוני מפותח.

פורסם

ומתי כבר תפנימו, אנשים: פורשֶה. לא פורש. אחת ולתמיד.

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

מתי שיפנימו שקודה, יפנימו גם פורשה. :lol:

 

שימו לב שזה לא סתם מנוע של פורשה, זה מנוע חדש של פורשה.

חייבים להתקשר לשמוע את הסיפור שלו.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

פורשה או לא, אני חושב שהלהבות בצדדים זו התרומה הכי גדולה מבחינת כ"ס...

 

:|

פורסם

לא כל יצרן רכב מעצב את המכוניות שלו,מתכנן את השילדה ומתכנן את המנוע.

יש כמה חברות שעושות את זה בשבילהם.

בדרך כלל לא מפרסמים את זה,בדרך כלל חברות לא איכותיות רוצות להשוויץ בזה.

 

פורשה מתכננים מנועים לחברות אחרות,גם המנוע של וולוו שלהם.

ימאהה מתכננים את המנועים של פורד ארה"ב.

לוטוס מתכננים מנועים,שילדות וכל דבר אחר.כל הסינים ,קוראנים...עובדים איתם.

 

 

 

המדבקות של האיביזה מזוויעות

אייל

פורסם

בואו נסגור פינות: SYSTEM PORCHE זה מה שרשום על מכסה השסתומים, בגדול, כמו שאמר ארנון, פורשה הציעו שירותי תכנון ליצרנים מסויימים. המנוע חזק יחסית לזמנו, 90 כ"ס ממנוע 1500 זה לא רע בכלל. הבעיה הגדולה שלו הייתה נטייתו להתחמם . אני החלפתי 3 מנועים כאלו בזמנו, לפני 9 שנים הייתה ברשותי אחת כזו, עברנו הרבה ביחד.

פורשה לא היה נחמד לחשבון הבנק שלי.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

לוטוסאליס, בוא לא נסחף.

לא זכור לי מנוע של וולוו שפורשה תכננה, אבל אשמח אם תעמיד אותי על טעותי.

ימאהה ממש לא היתה רוצה להיות חתומה על רוב מנועי ה-V8 של פורד. ימאהה תכננה למעשה מנוע V8 אחד בלבד עבור פורד, בנפח 3.4 ל', בשנות ה-90 (לפני כן תכננה מנוע V6 לפורד, כאשר שני המנועים יועדו לגרסאות חמות של הפורד טאורוס). אותו V8 שימש בסיס למנוע ה-4.4 ל' V8 של הוולוו XC90, שהוא יוצא-דופן ושונה מהותית ממנועי V8 של פורד - וגם מיוצר על-ידי ימאהה.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

מהנדסים של פורשה אפילו חתומים על כמה מכלולים של לאדה רוסית. לא נראה לי שעולה למישהוא בדעתו לשרבב אותם בדלי ברגים הזה.

חוץ ממכוניות פורשה מעצבים בגדים, אביזרי יוקרה לגבר, קסדות לאופנועים ובעלותם חברת שעונים ETERNA שוייצרית. במלחמת העולם השניה פורשה, כידידו האישי של היטלר תכנן אחד הטנקים הטובים של זמנו - FERDINAND, כמה מקורי. אין צורך להזכיר חיפושית, נכון?

אכן קונצרן ענק ששומר פרופיל נמוך. כל העסקים הם לא התרחבות חדשה אלא משהוא שפרדיננד עצמו עשה עד סוף שנות השבעים.

×
×
  • תוכן חדש...