Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

חבר החליט שנמאס לו משם המשפחה המוזר (והרוסי יש לציין) שלו.

 

והוא מעוניין לשנות את שם המשפחה - בצורה שלא תעלים את השם המלא.

 

זאת אומרת שהוא מעוניין לשנות ל דני דניאלוב לוי

כך ש"דניאלוב" נשמר, אבל נוסף שם משפחה אחר.

 

השאלה היא כזו:

 

1. מה קורה מבחינת רשויות - רישיון נהיגה, ביטוח לאומי, וכו'

2. בנק - האם הם מתייחסים לשני השמות ? או רק לאחד?

3. תשלום משכורת, האם המשכורת תשולם על שני השמות או במידה ויהיה רק "דני לוי" זה יתפוס גם?

4. מה הפרוצדורה מול משרד האוכלוסין ? האם זה אפשרי בכלל ?

5. האם במידה והוא שינה את שמו, יוכל בעתיד לשנות בחזרה לשם הקודם

 

המטרה שלו היא בעצם שבכל מקום הוא יהיה רשום כ "דני לוי" במקום "דני דניאלוב" , אבל לשמור על "דניאלוב" עדיין בתוך כל הבלאגן.

 

הוא בן 26

 

אשמח לכל תשובה.

 

תודה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שישנה לדני לוי (דניאלוב).

 

אשתי עשתה את זה כדי לשמור על שם משפחתה המקורי ופרט לנירות רשמיים הכל יוצא ותופס עם השם שלא בסוגריים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מישהו ניסה ללא בת זוג? זאת אומרת - לא תלות בנישואין וכו' ?

 

בנוסף, מה קורה מבחינת הבנק באשר לצ'קים שכבר יצאו על השם? האם צריך להחליפם? כרטיסי אשראי וכו' ?

פורסם

השם שיופיע בנירות רשמיים יהיה לעד השם בת.ז.

על פי חוק מותר לרשום שני שמות משפחה בת.ז., ז"א אתה יכול להופיע כמשה זוכמיר ישראלי. כאשר זוכמיר ישראלי הוא שם המשפחה שלך.

ברשיון נהיגה, חשבון בנק, דרכון, ביטוח לאומי יופיע השם המלא שלך משה זוכמיר ישראלי.

בכל הניירת האחרת (אימיילים, השלט של החדר שלך בעבודה, על תיבת הדואר שלך) תרשום "משה זוכמיר" ותעלים את ה"ישראלי".

אין כזה דבר לרשום משהו בת.ז. אבל להעלים אותו מכל שאר העולם, או שהעולם מכיר בזה או שלא, אין שדה רשות בת.ז.

 

מותר להחליף שם משפחה ללא תלות בנישואים/בן זוג/ מצב הירח.

השינוי הוא חד פעמי ל 7 השנים הקרובות.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

ההורים שלי, ואחריהם אני שינינו את שם המשפחה ואני את השם הפרטי שלי כשהגענו ארצה.

 

ההורים שלי הסדירו את העניין בקופת חולים ובבנק. לפי מה שהבנתי העניינים בבנק לא היו הכרחיים.

מעבר לזאת, כמובן, עדכון ת"ז, רשיון נהיגה, וכרטיס קופ"ח חדש.

 

בכל מקרה, גם אם היום זה לא עניין הכרחי, מומלץ לעדכן בכל מקום שיכולה ליהיות עם זה בעיה בעתיד.

 

חשוב שחבר שלך ישמור את המסמכים המתאימים המאשרים כי הוא היה בעבר דניאלוב. לעניינים כמו מס הכנסה עם תלושי משכורת, צ'קים דחויים או עסקאות אשראי ישנות, בהם עדיין יופיע השם הישן.

 

שיהיה בהצלחה

GS300.

פורסם
שלום,

 

חבר החליט שנמאס לו משם המשפחה המוזר (והרוסי יש לציין) שלו.

 

והוא מעוניין לשנות את שם המשפחה - בצורה שלא תעלים את השם המלא.

 

זאת אומרת שהוא מעוניין לשנות ל דני דניאלוב לוי

כך ש"דניאלוב" נשמר, אבל נוסף שם משפחה אחר.

 

השאלה היא כזו:

 

1. מה קורה מבחינת רשויות - רישיון נהיגה, ביטוח לאומי, וכו'

2. בנק - האם הם מתייחסים לשני השמות ? או רק לאחד?

3. תשלום משכורת, האם המשכורת תשולם על שני השמות או במידה ויהיה רק "דני לוי" זה יתפוס גם?

4. מה הפרוצדורה מול משרד האוכלוסין ? האם זה אפשרי בכלל ?

5. האם במידה והוא שינה את שמו, יוכל בעתיד לשנות בחזרה לשם הקודם

 

המטרה שלו היא בעצם שבכל מקום הוא יהיה רשום כ "דני לוי" במקום "דני דניאלוב" , אבל לשמור על "דניאלוב" עדיין בתוך כל הבלאגן.

 

הוא בן 26

 

אשמח לכל תשובה.

 

תודה.

 

 

לגבי רשויות - מכתבים, רישיון נהיגה וכו' מתקבלים לפי איך שרשום במשרד הפנים ובתעודת זהות.

בנקים - גם נראה לי לפי תעודת הזהות או איך שהם מעדכנים במחשב.

משכורות - לפי איך שהפקידה או מי שזה לא יהיה מעדכן את הטפסים.

 

במשרד הפנים אפשר לשנות או להוסיף כל שם שתרצה.

 

את השם או השם משפחה אפשר לשנות רק כל 7 שנים. (או חד פעמי לפי מה שכתב DrorZi. אני לא רוצה להטעות)

 

בנוסף, מה קורה מבחינת הבנק באשר לצ'קים שכבר יצאו על השם? האם צריך להחליפם? כרטיסי אשראי וכו' ?

 

לא קריטי הרי הולכים לפי מס' תעודת זהות.

גם אחרי שמשנים את השם מקבלים טופס ממשרד הפנים המאשר את השינוי.

פורסם

זה לא השם שלו, סתם נתתי דוגמא. :)

 

אוקיי, ככה כדי לסדר את העניין, אם הוא משנה את השם לדני דניאלוב לוי - הוא יוכל בכל מקום להציג את עצמו כ "דני לוי" - אמת ?

 

עכשיו, מה קורה נגיד במקום העבודה? הריי ההפקדה לחשבון הבנק היא על שם דני דניאלוב לוי, האם רק חשבון בנק + שם דני לוי יהיה מספיק ? או שגם אותם צריך לעדכן.

 

ובכלל האם לעדכן את הבנק?

פורסם

צריך לעדכן את הבנק מכיוון שבהעברות כספים כגון משכורת וכד' שם המוטב חשוב לשם העברה תקינה, אם השם לא זהה הבנק צריך להחזיר את הכסף.

חבר שלך צריך להגיע עם תעודת זהות לסניף הבנק שלו עם התעודת זהות החדשה, כיום כל הבנקים מחוברים למשרד הפנים והם בודקים את אמיתות התעודה ומשנים את השם בהתאם.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

שאלתי האחרונה.

 

האם במידה והתווסף שם - לצורך העניין דני (דניאלוב) לוי.

 

האם בבנק הוא יוכל להרשם כ דניאל לוי , או הוא יהיה חייב להרשם כ דני דניאלוב לוי ?

פורסם

מה הסיפור עם הבנק ?!

אתה כל הזמן מושך לשם

הבנק מצלם ת.ז. והחשבון נפתח בשם המלא שמופיע בת.ז., הוא יופיע עם כל 3 השמות שלו שם ועל גבי הצקים.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

המטרה הכללית שלו היא להמנע משימוש בשם משפחה הקודם , אבל לא למחוק אותו לגמרי.

 

שימוש בבנק, זה שימוש גם בעבודה (כי מן הסתם צריך את המשכורת על אותו שם), וזה מתגלגל הלאה.

פורסם

 

את השם או השם משפחה אפשר לשנות רק כל 7 שנים. (או חד פעמי לפי מה שכתב DrorZi. אני לא רוצה להטעות)

 

אפשר כל 7 שנים, לא באופן חד פעמי.

אחותי שינתה פעמיים.

 

האמת היא שהתהליך בארץ הוא מהפחות מסובכים שיש בעולם.

 

אני שוקל לשנות את שם המשפחה (האמיתי הוא לא פרנקוס, לידיעתכם)


×
×
  • תוכן חדש...