Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תזכורת למה אנחנו חיים כאן...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך המבזקים של אתר YNET תאריך 19.2.09 שעה 12:01:

10 עולים מתימן יגיעו היום לישראל לאחר מבצע חשאי

עשרה עולים מתימן עושים בשעה זו את דרכם לישראל וינחתו בעוד כשעה בנמל התעופה בן גוריון. העולים הובאו במבצע חשאי של הסוכנות היהודית דרך מדינה שלישית.



 

בין העולים גם סעיד בן-ישראל, אחד מראשי הקהילה היהודית במדינה, שהותקף על ידי גורמים קיצוניים ורימון הושלך לביתו.

 

(יעל ברנובסקי)

 

אתם מבינים? אני יודע שהעולים ייתקלו באלף ואחד קשיים ביורוקרטיים, תרבותיים, דעות קדומות ועוד, אבל זה המקום היחיד שיש לנו בעולם .

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אתם מבינים? אני יודע שהעולים ייתקלו באלף ואחד קשיים ביורוקרטיים, תרבותיים, דעות קדומות ועוד, אבל זה המקום היחיד שיש לנו בעולם .

 

עם איך שהדברים מתנהלים היום, לא הייתי בונה על הקיום של המקום הזה לטווח ארוך.

פורסם

עזבו קשיים

 

אולמרט: נממן שבילי אופניים "כדי שיהיה כיף לחיות בארץ"

 

העיקר שיהיה כיף ! :mm_eek:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
עזבו קשיים

 

אולמרט: נממן שבילי אופניים "כדי שיהיה כיף לחיות בארץ"

 

העיקר שיהיה כיף ! :mm_eek:

 

עוד אחד שראיתי/הזיתי

 

ליין מן - נשחרר גז מזגנים ידידותי לסביבה ומאוד ידידותי לאזרחים , עם אוירון דוד מיוחד בשמי הארץ

 

כל יום בין 16-17 אחה"צ .כולל אזורים ABC .

 

אזורים אשר בהם רמת רעש הבאסים מהרכבים גבוהה - יקבלו פחות גז - ראו הוזהרתם .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הארץ הזאת הוקמה גם כדי שיביאו לפה את כל הפליטים האפריקאים (הכושים) ש"נרדפו" בארצות שלהם ומצאו פה גן עדן (יחסית למאיפה שהם הגיעו)

 

היות ואני לא נוסע בתוך תל אביב במכונית אתמול נסעתי באוטובוס , היו שם יותר אפריקאים מישראלים , חשבתי שאני נמצא בזמביה.

 

המצב עכשיו בסדר בדרפור למה ממשלת ישראל לא מחזירה אותם למקומות שהם באו ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
הארץ הזאת הוקמה גם כדי שיביאו לפה את כל הפליטים האפריקאים (הכושים) ש"נרדפו" בארצות שלהם ומצאו פה גן עדן (יחסית למאיפה שהם הגיעו)

 

היות ואני לא נוסע בתוך תל אביב במכונית אתמול נסעתי באוטובוס , היו שם יותר אפריקאים מישראלים , חשבתי שאני נמצא בזמביה.

 

המצב עכשיו בסדר בדרפור למה ממשלת ישראל לא מחזירה אותם למקומות שהם באו ?

 

בגלל שבמדינות שלהם יש משוגעים שמחזיקים צבא שלם והורגים אנשים חפים מפשע, נכון שיש לנו מספיק צרות משלנו להתמודד,

 

אבל טיפת צלם אנוש לא הרגה אף אחד אף פעם.

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

היות ואני לא נוסע בתוך תל אביב במכונית אתמול נסעתי באוטובוס , היו שם יותר אפריקאים מישראלים , חשבתי שאני נמצא בזמביה.

 

אלה לא פליטים, אלא עובדים זרים, ואני מאחל לך לחיות בתנאים בהם הם חיים (הסיבה להיותם כאן היא הכסף שהם יכולים לחסוך ולשלוח הביתה, לא החיים הטובים).

×
×
  • תוכן חדש...