Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האם הGPS שמגיע מהחברה ב-B4 יכול להפעיל DVD מהמערכת המקורית של הרכב או שזה לא קשור?

והאם אוכל להתקין במקומו מסך דבל דין?

תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

עד כמה שידוע לי אתה לא יכול להפעיל מהמערכת המקורית.

 

אתה יכול אם אתה מחבר נגן אחר למסך, וזאת אתה עושה ע"י מתאם שנקרא "מתאם פתיחת מסך B4"

המתאם הנ"ל עולה המון המון כסף אני יודע בסביבות ה 1500 ש"ח, אבל אין לי מושג מי עושה את זה כרגע.

 

וכן, אתה יכול להתקין דאבל דין במקום, ע"י מתאם פלסטיקה שהוא דווקא יוצא הרבה יותר זול.

 

בברכה טל.

פורסם

באשדוד יש את החנות MY SOUND הם עושים שם פתיחות דאבל דין לכול רכב אני אישית ראיתי לסיאט איביזה פאסאט העבודה היא מפיבר

 

יחיאל מעפולה גם עושה כאלה גם סאונדסטורם עושה את זה ואני מאמין שגם יוסי אלפיין מבצע כאלה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

בסובארו b4 מגיע רדיו מקורי שמובנה בתוכו יחידת הבקרת אקלים.

אין אפשרות לפצל את 2 היחידות מפני שהמעגל החשמלי של הרדיו הוא גם המעגל של המזגן.

עשו כמה "קומבינות" בארץ שדורשות השמדה של היחידה ועלות לא מבוטלת של כסף.

 

לגבי השאלה שלך :

המסך של ה gps הוא מסך 6" שהותקן בארץ ע"י א.ד.י מערכות וכמו כן גם מע' ה gps... למסך עצמו כניסה נוספת שיכולה לשמש אותך לחיבור של dvd (חיצוני בלבד),לצורך כך גם תצטרך לשלוח את מכשיר הרדיו למעבדה בכדי לפתוח אותו לכניסת aux(לא מומלץ להשתמש במשדר fm).

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

אז אני לא יכול לשלוף את המכשיר ולעשות את זה לבד בבית?

ונגיד שאני רוצה להתקין מסך מראה,אז איפה אפשר להתקין רדיו DVD בלי מסך?

ואפשר לחבר מסך מראה+2 מסכים במשענות למכשיר אחד נכון?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

לגבי המסכים במשענות הראש -קח מסכי 6" ,אל תתפתה לקחת 7" כי זה בולט ולא משתלב יפה עם התפרים של המשענת ראש(למרות שזה אפשרי).

 

לא מומלץ בכלל לנסות לפרק את הרדיו המקורי של ה b4 לבד,גם אם אתה חושב שיש לך ידיים טובות מאוד....הפלסטיקה עדינה ונשרטת בקלות.

כמו כן אתה צריך לפרק את התא כפפות ואת 2 העיטורים משני צידי הרדיו.

 

רדיו בגודל double din לא תוכל להכניס במקום הרדיו מהסיבות שתיארתי מקודם אבל גודל one din תוכל להכניס בתא הכפפות מצד ימין למעלה.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

אני הכוונתי לפרוק הGPS ולא את הרדיו המקורי,

אני יודע שמקורי זה בעיה גדולה והוא מחובר גם למזגן.

אם למשל הוצאתי את הGPS אני יכול להכניס שם דבל דין?

ואם אכניס רדיו דיסק לתא הכפפות ואתקין מערכת חדשה כולל מגברים ורמקולים+ סאב האם דבר זה יפגע באחריות של הרכב ?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

×
×
  • תוכן חדש...