Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישה אשר הייתה שיכורה בעת שהרגה אדם בהתנגשות חזיתית חוייבה ע"י השופט לנשוא את תמונתו של הקורבן כשזו מצולמת בתוך ארון הקבורה כחלק מתקופת המבחן של 5 שנים.

 

מקור: The Associated Press

 

http://www.wftv.com/automotive/2764060/detail.html?treets=orlc&tid=265112702813&tml=orlc_strange&tmi=orlc_strange_1_10000001142004&ts=H

פורסם
רעיון מקורי.

 

היה עוזר עוד יותר אם היו מצמידים לה תמונה של ההתנגשות. אבל זה כמעט בלתי אפשרי.

 

אני בעד השופט!

 

אכן רעיון טוב.

 

רעיון יותר טוב היה לשלוח אותה לכלא ל20 שנה.

 

אבל גם תמונה בארנק זה מבאס, אין ספק.

 

:roll:

פורסם
אישה אשר הייתה שיכורה בעת שהרגה אדם בהתנגשות חזיתית חוייבה ע"י השופט לנשוא את תמונתו של הקורבן כשזו מצולמת בתוך ארון הקבורה כחלק מתקופת המבחן של 5 שנים.

 

 

מזל שהוא שופט תעבורה ולא שופט בעבירות מין.

 

8)

 

נמרוד

פורסם
שום כלא לא יעזור כאן, בטח שלא תקופת מאסר של 20 שנה.

 

נו, תסביר לי למה לא?

 

אם אני הורג בנאדם, בעודי עובר עבירה שהיא ידועה כמסוכנת ובזמן שאני נוהג בכלי מנועי בעל כוח עצום, לא מגיע לי ללכת לכלא ל20 שנה? (או, לשם הוויכוח, ליותר מפאקינג 30 יום?)

פורסם
אישה אשר הייתה שיכורה בעת שהרגה אדם בהתנגשות חזיתית חוייבה ע"י השופט לנשוא את תמונתו של הקורבן כשזו מצולמת בתוך ארון הקבורה כחלק מתקופת המבחן של 5 שנים.

 

 

מזל שהוא שופט תעבורה ולא שופט בעבירות מין.

 

8)

 

נמרוד

 

:lol: (אני על הרצפה מנסה לנשום :roflmao: )

פורסם
שום כלא לא יעזור כאן, בטח שלא תקופת מאסר של 20 שנה.

 

נו, תסביר לי למה לא?

 

אם אני הורג בנאדם, בעודי עובר עבירה שהיא ידועה כמסוכנת ובזמן שאני נוהג בכלי מנועי בעל כוח עצום, לא מגיע לי ללכת לכלא ל20 שנה? (או, לשם הוויכוח, ליותר מפאקינג 30 יום?)

 

 

אתה יודע יש הבדל תהומי בין הריגה לרצח ואפילו גרימת מוות ברשלנות למשל.

ולכל סעיף יש את העונש שלו.

נכון חמור מאד עצוב מרגיז , זוועתי - אבל האישה אינה רוצחת.

אני בטוח שייסורי מצפון יהיו לה בכל ערב על הכר במיטה.

פורסם
שום כלא לא יעזור כאן, בטח שלא תקופת מאסר של 20 שנה.

 

נו, תסביר לי למה לא?

 

אם אני הורג בנאדם, בעודי עובר עבירה שהיא ידועה כמסוכנת ובזמן שאני נוהג בכלי מנועי בעל כוח עצום, לא מגיע לי ללכת לכלא ל20 שנה? (או, לשם הוויכוח, ליותר מפאקינג 30 יום?)

 

 

אתה יודע יש הבדל תהומי בין הריגה לרצח ואפילו גרימת מוות ברשלנות למשל.

ולכל סעיף יש את העונש שלו.

נכון חמור מאד עצוב מרגיז , זוועתי - אבל האישה אינה רוצחת.

אני בטוח שייסורי מצפון יהיו לה בכל ערב על הכר במיטה.

 

אני בטוח שתחשוב ככה אחרי שמישהו יצא ממסיבה שיכור וידרוס את הבן שלך.

 

אפילו אל תטרח לענות לי, כי זה לא באמת מה משנה מה אף אחד מאיתנו חושב.

פורסם

עונש מטומטם..

אני רוצה לראות שוטר עוצר את האישה ברחוב ומבקש לראות את התמונה בארנק..

או שפשוט להחביא את התמונה באחד הכיסים בארנק..

זה ממש עונש עלוב.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם בנאדם נשפט על הריגה שיקבל עונש על הריגה כנל על רציחה ועל גרימת מוות ברשלנות......העונש הזה פשוט הזוי, אני בטוח שהשופט הזה צפה יותר מדי בריקי לייק..

he he he he...sniff it ..sniff my fingers

פורסם

אני בעד. ככה יש פחות סיכוי שהיא או סביבתה בכלל יחשבו על לנהוג שתוים. בנוסף, אולי השופט רצה להראות ע"י נתינת העונש המוזר הזה שהעונשים הנוכחיים מגוחכים.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

בקשר לשאלה שבכותרת.

השופט צריך לתת עונש על עבירה מסוימת כדי שהנאשם לא יבצע את העברה שוב וגם למען יראו ויראו.

אני כמעט בטוח שהנאשמת לא תבצע את העבירה הזו שוב.....לגבי האקט השני שהעונש עמור לבצע,אני לא כלכלך בטוח :?

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...