Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שהיה חסכוני בדלק זה הכי חשוב נא לציין תצטרוכת דלק

שהיה במוסך כמה שפחות

ושהביטוח יעלה כמה שפחות אם אפשר לנסות לכתוב כמה יעלה בערך

ושהאוטו היה כמה שיותר קטן...אני נהג צעיר

ושיראה יפה אם אפשר...

אוטומטי

 

חריגות?רק אם באמת שווה את זה וזה היה יותר חסכוני בדלק ובפחות במסוך

פורסם

אתה מעוניין ברכב 3 דלתות או 4 ? יש כיוון לרכב כלשהו שאתה רוצה לדעת עליו פרטים ?

 

בתקציב שלך יש לך את ההונדה האצ'בק , מיצובישי קולט , מאזדה 323 , רובר 600TI , הונדה סיוויק , פיאט פונטו ספייס , סיטרואן קאסרה ועוד..

פורסם

תנסה פולו.

פיג'ו 206

גולף מנוע 1600 אם אני לא טועה היא צורכת הכי הרבה דלק מההצעות שלי.

איביזה מנוע 1400

פיאט פונטו נראה לי שהיא הכי זולה לאחזקה.

פורסם
אתה מעוניין ברכב 3 דלתות או 4 ? יש כיוון לרכב כלשהו שאתה רוצה לדעת עליו פרטים ?

 

בתקציב שלך יש לך את ההונדה האצ'בק , מיצובישי קולט , מאזדה 323 , רובר 600TI , הונדה סיוויק , פיאט פונטו ספייס , סיטרואן קאסרה ועוד..

 

מה שיותר חסכוני ופחות במוסך אפילו שהיה 3 דלתול לא משנה לי...

העיקר שהיה רכב חסכוני מאוד,במוסך כמה שפחות,וביטוח יעלה כמה שפחות...ובסוף כמובן שהיה יפה כי אני מתכונן להרכיב עליו מערכת ב-3-2 אלף שקל...

פורסם

רק אתה תוכל להחליט מה יפה בעיניך ומה לא.

תכיפות הפעמים בה יצטרך הרכב להיכנס במוסך תלויה באיך הוא טופל ע"י בעליו הקודמים, לא במוצאו.

כמדומני הפונטו תהיה החסכונית ביותר.

!AWDSOME

פורסם

אני הבאתי לך הצעות לסוגי רכב שונים , וגם viper הביא לך , תעשה חיפוש ביד 2 או בפוקוס , סתכל קצת על הרכבים תבחר מה שנראה לך טוב לעין ותבוא לפה עם מבחר מכוניות שתפסו את העין שלך ואנחנו נמליץ לך מה כדאי..

×
×
  • תוכן חדש...