Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהרכב שלי לא ברמה של יותר מידי בלאגנים אבל סתם רציתי לדעת.

האוטו עבר טיפולים טובים, יישור קו רציני ביותר, קלאץ' חדש משאבת דלק חדשה, צמיגים חדשים

195/45/16 זה הגודל שלהם. חדשים חדשים עם ג'אנטים חדשים של איביזה טורבו

יש לי גיר ידני של איביזה טורבו גם.

יש לי דוד בנייה עצמית וחלק מהצנרת מורחבת.

 

מה הדברים שאני יוכל לעשות כדי להרגיש שהרכב שלי סוחב חזק יותר.

פילטר? צ'יפ? משהו בסנגון?

 

ובקשר לתקציב לא מעל 10 אלף שקל. טנקס

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

הרכב היה בבעלות אדם שמאוד מאוד אהב ספורטיביות, ובלי שום קשר אבא שלו הוא מנהל מוסך צ'מפיון.

הכל היה לו זמין וללא עלות כספית אז הוא השקיע הרבה עבודה ברכב מה שגם הדוד הינו בנייה עצמית.

 

הרכב רוב רובו כחדש, הוחלפו דברים כל תקופה ללא קשר לתקלות רק בכדי לשמור על הרכב כאילו הוא "חדש" בניילונים.

 

חוקיות היא דבר שדיי מציק לי אבל שוב תלוי איך ומה, על איזה אפשרויות חשבת?

 

והגיר עובד חלק! מעביר סבבה לגמרי, הוא ספורטיבי כזה, דיי קצר ונוח מאוד

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

וואלה אני לא יודע ממש כמה ואיך במספר,

בעיקרון הרכב סטנדרט 75 כ"ס או 100 כ"ס ?

 

סה"כ אני רוצה לעשות ממנה מכוניות חזק ומהירה יותר בתקציב שלי, אבל אני חושב שרוב האופציות שלי הן בעיקרון אותן אופציות שכולם עושים.

השאלה כמה צ'יפ פילטר צנרת רחבה יותר וכאלה, כמה כ"ס אני יקבל

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
וואלה אני לא יודע ממש כמה ואיך במספר,

בעיקרון הרכב סטנדרט 75 כ"ס או 100 כ"ס ?

 

סה"כ אני רוצה לעשות ממנה מכוניות חזק ומהירה יותר בתקציב שלי, אבל אני חושב שרוב האופציות שלי הן בעיקרון אותן אופציות שכולם עושים.

השאלה כמה צ'יפ פילטר צנרת רחבה יותר וכאלה, כמה כ"ס אני יקבל

 

 

הרכב שלך בא במקור 75 כוח סוס, והוא לא כל כך מיועד לשיפורים האמת,

צ'יפ ברכב אטמוספרי כמו שלך... כמעט ולא יוסיף כוח סוס ,או יותר נכון אתה לא תרגיש הבדל לפני ואחרי הצ'יפ ,

וזה רק יגדיל את צריכת הדלק ,ככה שזה בזבוז כסף לפי דעתי ...

פילטר אוויר פתוח לא יוסיף הרבה אלה ממש קצת סוסנים 3-2 וגם רק רעש יניקה נחמד ,

ובקשר לגיר לא הבנתי באמת למה יש לך גיר של אביזה טורבו ???

אולי יש לך קוויק שיפט ואתה מתבלבל, יותר הגיוני, כי לא ניראה לי הגיוני שיש לך גיר של אביזה טורבו ...

 

 

אזהרה ראשונה ויחידה . בפעם הבאה שתבזבז סתם 9 נקודות תקבל התראה . תודה , יאשה .

פורסם

ידידי היקר אין לך שום גיר של איביזה טורבו...

זה לא מותאם למנוע 1400.

רק הג'אנטים של איביזה טורבו משנת 2002.

בעיקרון אתה סתם תבזבז את הכסף לרכב שלא מיועד בכלל לשום שיפור ספורטיבי, גם אם תשקיע בבולמים וסט קפיצים וצמיגים איכותיים, תיהיה לך אחיזה מעולה אך הכוח ישאר אותו דבר, צ'יפ ואגזוז לחץ ברכב אטמוספרי לא יתנו לך שום כוחות סוס ורק תעלה לך צריכת הדלק.

שמור את ה 10 אלף תחסוף עוד קצת, תמכור את שלך וקנה איביזה טורבו אמיתית משנת 2001.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
פילטר אוויר פתוח לא יוסיף הרבה אלה ממש קצת סוסנים 3-2 וגם רק רעש יניקה נחמד .

 

וגם רעש יניקה נחמד? נסה רק רעש יניקה.

3 כ"ס אצלו זאת תוספת של 5% לכח הרכב לטענתך, בפועל אפילו כ"ח (כוח חמור) אחד לא יתווסף.

בשנים אלו היו ועדיין יש על הכביש, קופרות עם מנוע 2000, תקציבך יאפשר לך בלחץ להשתיל מנוע כזה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לבחור שאמר שאין מצב שיש לי גיר של טורבו, יש לי מנוע 1600 דבר ראשון ולא 1400.

 

ואם אתה כל כך בטוח אני מוכן לשים כסף על התערבות שיש לי גיר של איביזה טורבו במקרה ואתה כל כך בטוח שאין מצב.

 

בכל אופן מה עוד אני יוכל לעשות? יש אולי איזה טורבו קטן קטן שיביא לי איזה 10-15 כ"ס אולי? משהו כזה לא רציני גדול.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

טורבו "קטן" יעלה לך הרבה יותר מ-10K. מי שבונה טורבו בדר"כ לא יסתפק בעלייה של 10-15 כ"ס.

במידה ואתה מתעקש להשאר עם הרכב והחוקיות כבר לא מעניינת אותך, חפש מנוע 1.8T 20V של הקונצרן ותהיה בריא.

אבל שוב, אתה תעבור את ה-10K בכיף.

 

נ.ב

אהה וגם לא רצית להחליף מנוע, אחרת הייתי מציע לך לחפש את המנוע עם ה-100 כ"ס שמגיע בפולו 16V ובקלאסיק.

לדעתי אותו יהיה קל לאשר.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אם הוא רוצה להשתיל מנוע 20 vt באביזה כזאת ,פרוייקט כזה יעלה לו המון,

עדיף לו כבר לחסוך עוד קצת,ולחליף את הרכב שלו באביזה טורבו כבר ,

בקיצור להתחיל לגדוש באביזה 1.6, יעלה לך הרבה יותר ב10 אלף שקל זה בטוח,

וגם החוקיות פה מאבדת עניין כבר.

פורסם

שוב, אין שום סיכוי שיש לך גיר של איביזה טורבו, התושבות והחיבורים שלו לא מותאמים בכלל למנועי ה 1600.

אפילו הג'אנטים שלך נראים חיקוי סיני של איביזה טטורבו.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

:) טוב סליחה, אתה יודע בדיוק מה יש לי באוטו.

 

אני לא אגיב שום דבר חוץ מזה, אני לא רוצה לגרום פה לסכסוכים וכעסים אחד כלפי השני, לי אין גיר של איביזה טורבו והג'אנטים הם חיקוי סיני! :)

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
שוב, אין שום סיכוי שיש לך גיר של איביזה טורבו, התושבות והחיבורים שלו לא מותאמים בכלל למנועי ה 1600.

אפילו הג'אנטים שלך נראים חיקוי סיני של איביזה טטורבו.

 

 

לגבי הגאנטים אני בספק ,כי הרבה משתמשים בהם...

אבל לגבי הגיר אין שום ספק,אין לו שום גיר של אביזה טורבו זה בוודאות,

אני כמעט בטוח שהוא לא עשה בדיקה לאוטו שהוא קנה אותו,

אלה פשוט סמך על הבעלים ,אני מקווה שהבעלים לא אמרו לו

שמושתל שם גם GT35R והוא האמין פשוט.

×
×
  • תוכן חדש...