Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה אני מכיר את הבעלים עוד מימיי חטיבת הביניים. ובמקרה אני מכיר את האוטו מהיום הראשון שהיה אצל הבעלים במשך שנתיים עד שבסוף נמכר לי.

 

אבל לא משנה, לא היית חייב להגיב זאת, הבנתי כבר שאתם יודעים בוודאות, אז תנו לי לחיות באשליות שיש לי גיר של איביזה טורבו :x

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
במקרה אני מכיר את הבעלים עוד מימיי חטיבת הביניים. ובמקרה אני מכיר את האוטו מהיום הראשון שהיה אצל הבעלים במשך שנתיים עד שבסוף נמכר לי.

 

אבל לא משנה, לא היית חייב להגיב זאת, הבנתי כבר שאתם יודעים בוודאות, אז תנו לי לחיות באשליות שיש לי גיר של איביזה טורבו :x

 

 

אנחנו באמת יודעים בוודאות,אבל גם אם עשו פלא פלאים ויש לך גיר של אביזה טורבו ,

זה לא עוזר לך בכלום האוטו לא יהפוך ל100 כוח סוס, מ75 כוח סוס,

זה לא עוזר לך בכלום באוטו כזה .

פורסם

טוב, אני מבקש הקשבה של כל המשתתפים:

 

1. זה פורום שיפורים ולכן אתם מוזמנים לדווח מה כן לשפר ולא מה לא לשפר!

 

2. גאנטים סינים? מהתמונה הקטנטנה של הסימלון אתה קובע את זה? וגם אם כן, מה התועלת של העובדה לשרשור?

 

 

 

לפותח השרשור:

1 אם חוקיות מטרידה אותך אז בשלב ראשון תבדוק אם יאשרו לך את מנוע ה 100 כ"ס של הפולו קלאסיק. זה גם יכנס לך לתקציב בקלות וגם יתן תוספת של 25 כ"ס בעלות נמוכה יחסית. בעודף תוכל להתקין ציפ,פילטר(דוד כבר יש) וסעפת פליטה משופרת ולהנות מאיזה 15 כ"ס נוספים.

 

2. אני לא יודע מה עשו לך באוטו וזה גם לא מענייני אבל הציר של ההינע הסופי ב 1600 וב 1800 שונה לחלוטין ואם לא עשו שם איזה ניתוח לב פתוח לתיבה ו/או למנוע אז הגיר של האיביזה לא תואם להינע הסופי של מנוע ה 1600.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה הקטע, שאנשים פה מיהרו לדחות את זה, כמו שאמרתי הבחור שקניתי ממנו הוא בחור שאני מכיר מילדותי, ואבא שלו במקרה מנהל מוסך צ'מפיון באזור שלי, והרכב עבר שידרוגים, וכמו שאמרתי הושתל בו גיר של איביזה טורבו.

 

פולו קלאסיק זה הפולו הסדן נכון? או שבטעות רשמת את זה והתכוונת לפולו 16V ?

 

בכל מקרה קיבלתי הצעה גם להחליף למנוע של קורדובה SX שגם הוא 100 כ"ס?

 

מאיפה אני יכול להשיג מנועים כאלה? אני ממש ממש אבל קצת רחוק ממוסכניקים ואין לי הרבה קשר אליהם, למזלי בעבר הייתה לי קורסיקה גם, שהיא הייתה מצויינת מכאנית ולא ראתה מוסך מלבד טיפולי 10 אלף.

 

מאזור רחובות גדרה נס ציונה וכאלה, מישהו יכול להמליץ לי על מישהו שמתעסק בזה?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לא התכוונתי ל 16V אלא לקלאסיק, זאת עם הישבן הבולט. יש לה גרסת 1600 100 כ"ס.

 

מאחר ואני לא ממש מבין מה עשו לך באוטו אני חייב לציין שאולי מנוע ה 100 כ"ס לא יתאים לתיבת ההילוכים שקיימת אצלך.

 

 

עצה אישית לפני שאתה בכלל ממשיך לאן שהוא, תרים את האוטו על ליפט (או שעם פנס מלמעלה אם זה אפשרי), חפש את קוד דגם הגיר ותחזור לדווח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...