Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צעצועים לרכב.......


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל אחיי חולי ההגה.....

יש לי שאלה.... (יש !!! :lol::lol::lol:)

עכשיו......

האם ידוע לכם על חנויות שמוכרות כל מיני קישוטים לרכב ?.......

כמו למשל: קוביות מגניבות כאלה למראה...או מסגרת ללוחית הרישוי שכתוב משהו.....ראש של גיר בצורת גולגולת ועוד ?????

בבקשה תעזרו לי.....אני כבר התחרפנתי מחיפושים מיואשים.....אני בטוח שתעזרו לי......

בתודה: :twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

תוכל למצוא ב"קוקו עביזרי סטייל אחושרמו@ה לעוטו".

מה קרה לכם?

אנשים אוהבים שצוחקים עליהם?

מה,הקוביות מוסיפות כ"ס?

משיגות לך בנות?

מעלות לך את הערך של הרכב?

יפות הן בטוח לא (רק ביפו העתיקה ובטירה)

 

ומה עם המסגרת הזו?

אתה רוצה שכל השוטרים בארץ יהיו בעקבותיך?

זה גם לא חוקי,גם מכוער (אלא אם אתה סנטה-קלאוס) וגם עוזר לשוטרים לראות את המספר שלך במקרה שגנבת קוביות למראה.

קח מפה כמה קישוטים:

tree2.jpg

פורסם

לא ביקשתי לבנות נגמ"ש !!!

 

כולה יש לי אוטו ואני רוצה קוביות שתולים על המראה......מה עוד לבקש !?!?! :(

 

ואני רוצה את המסגרת מהניקל המיוחדת שכתוב עליה משהו שלתוכה אתה מכניס את הלוחית רישוי....

 

אני לא עשיתי שום דבר רע..... :roll:

 

 

אז אם תוכל לעזור לי........סבבה........

אם לא........פשוט שב בלול......תודה!

פורסם

בפעם המליון ואחת

אין קשר בין מה שאדם אוהב ורוצה לשים על האוטו שלו

לבין הידע שלו והשייכות שלו למגזר זה או אחר..

אין להסיק שמי שם בובות על המדף האחורי הוא גרוזיני (נכון אלפא?)

אין להסיק שמי ששם לא פייר על החלון האחורי הוא ערס..

אין להסיק גם שמי ששם קוביות על המראה הוא ערבי או whatever... (נכון אלי?)

 

לסיכום אין להסיק מסקנות על אדם מסוים בגלל טעמו בקישוטים מסויימים חוקיים!!!

הרי הפתגם הידוע הוא : "על טעם ועל ריח ,אין על מה להתווכח...."

פורסם
לסיכום אין להסיק מסקנות על אדם מסוים בגלל טעמו בקישוטים מסויימים חוקיים!!!

 

בוא נראה מה חוקי פה בדיוק :?::!::shock:

 

(1)קוביות ענק במשתלשלות מן המראת תשקיף-לא חוקי ומפריע לשדה הראיה.

(2)מדבקת "אל-פחד","נייקי" וכד' במרכז השמשה האח'-לא חוקי ומפריע לשדה הראיה.

(3)בובות על המדף האח'-ראה לעיל.

 

לאחר שסגרנו את הנושא הזה נעבור לעצם הקישוטים.

ניתן להשיג בכל חנות מתנות ושמונצעס ובשווקים הפתוחים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לסיכום אין להסיק מסקנות על אדם מסוים בגלל טעמו בקישוטים מסויימים חוקיים!!!

הרי הפתגם הידוע הוא : "על טעם ועל ריח ,אין על מה להתווכח...."

 

אבל אם הריח הספציפי הזה לא נעים לי אישית תרשה לי להתרחק ממנו?

מה לעשות ,יש קשר הדוק בין צורת הקישוט הזו למכלול ההתנהגות על הכביש (ולעיתים אף מעבר לו - "שב בלול" היא דוגמא לא רעה...

פורסם
תראה ואולי תבין שאני לא רוצה לבנות נגמ"ש להתחרות בצה"ל...! :?

בפעם המליון ואחת

אין קשר בין מה שאדם אוהב ורוצה לשים על האוטו שלו

לבין הידע שלו והשייכות שלו למגזר זה או אחר..

למרות שכן יש קשר הדוק בין צורת קישוט הרכב לבין התנהגות ולאופי האדם בדרך כלל , אתה צודק לירן ואסור לשפוט אדם רק על פי חיבור לסיגנון כזה או אחר.

לחולה~הגה:מצטער על העצבים,פשוט ממקרים קודמים שראיתי קוביות,זכורה לי גם תמיד סובארו פשע\אודי 80 עם 7 ערבים מטייבה ברכב ופול ווליום עם רמקולים של טרנזיסטור.אין לי שום זכות לשפוט אותך לפי קוביות או קישוטים.

חברים שלי עדים לכמה דברים מגעילים מאוד (אז נראו לי יפים :wink: ) שעשיתי ל-V5 של אבא שלי לפני שנתיים.

למרות זאת,אני עדיין מתחנן אליך:אל תעשה את זה,זה לא יפה.זה רק עד משהו כדי למשוך בעזרתו תשומת לב שלילית*.

 

תשומת לב שלילית:תשומת לב שלא מבנות או מכל גורם מועיל אחר. :wink:

פורסם

יש לי באגי בבניה עכשיו.....משהו אכזרי לגמרי......מחיפושית....אבל משהו סוף הדרך....

עכשיו קוביות נגיד בצבע סגול מטריף ישגעו את העניין...לא לערסיות ולא לשום דבר אחר.....פשוט יופי לאוטו.......דמיין שניה את התמונה ותראה שזה פצצתי.....

ובקשר לשדה - ראייה...בבאגי זה אחרת......השמשה ממקום אחר כך שלא מסתיר לך כלום.....

 

 

עוד דבר !!! אני מלא דברים ....

אמממממ....... ראית את המסגרת ללוחית רישוי ?...............מאיפה משיגים כזה דבר עם כתובת מדליקה ?!?!?!!?!?...........התחרפנתי ולא מצאתי...... :cry:

 

בתודה רבה שסוף סוף הגענו להבנה.... :twisted: חולה~הגה :twisted:

 

נ.ב. סתכל בתמונה שהוספתי......אומנם זו לא הבאגי שלי אבל היא בדרך להיראות ככה..... :lol:

 

סתכל....

באגי עם ציורי להבות.jpg

פורסם

לי אישית עוד לא ממש יצא ליראות מסגרות כאלה ללוחית רישוי ....

 

אבל מילא ... תנסה לחפש בכל החנויות של האביזרי רכב שמפוזרים בתל-אביב.

 

הצעה יותר טובה מזה אני לא ממש יכול לתת לך , סורי :oops:

 

אני ראיתי שני מסגרות כאלה כל מכוניות

 

1. זה הפורשה TTP ואני מתאר לעצמי מאיפה באמת הוא הביא את זה ....

2.על הגולף שנת *8 הכסופה עם הסופרג'רג'ר .

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...