Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבנתי, תודה.

 

לפחות בתצורה הראשונה חלודה בין טבור הגלגל לתוף לא תמנע מהגלגל להסתובב, אלא רק תקשה על פירוק התוף, ומכאן נבע הבילבול שלי.

 

 

פורסם
הבנתי, תודה.

 

לפחות בתצורה הראשונה, חלודה בין טבור הגלגל לתוף לא תמנע מהגלגל להסתובב, אלא רק תקשה על פירוק התוף, ומכאן נבע הבילבול שלי.

 

בוקי שלום רב !

אכן הבנת נכון הבעייה לא חייבת להיות סנדלים תפוסים בתוף בלם, אלאחלודה בין הטבור לתוף הבלם(לא טבור הגלגל),

המקשה על פירוק התוף, מכות קלות בעזרת פטיש ישחררו את התוף מהטבור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה לכל העוזרים.

היום פורק הגלגל.התזתי WD40 על כל העסק שם,והרבצתי עם הפטיש.

אכן השתחרר אחרי חצי שעה של מאבק.

שוב תודה.

אני רוצה לשאול שאלה נוספת:

על הדרך היה לי קצת זמן ופרקתי את הדשבורד בכדי להחליף לאחד שהשגתי במצב חדש..

במהלך ההחלפה פרקתי את ההגה ואת לוח השעונים,ואת כל המתגים..

כשהרכבתי את החדש הבנתי שאין לי מושג איך לחבר שוב את החוטים{אורות,וינקר,מפשיר אדים,אורות מצוקה}

האם יש משמעות לצבעי החוטים,וכמה חוטים אמורים להתחבר לכל מתג?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
במהלך ההחלפה פרקתי את ההגה ואת לוח השעונים,ואת כל המתגים..

כשהרכבתי את החדש הבנתי שאין לי מושג איך לחבר שוב את החוטים{אורות,וינקר,מפשיר אדים,אורות מצוקה}

האם יש משמעות לצבעי החוטים,וכמה חוטים אמורים להתחבר לכל מתג?

 

ברור שיש משמעות , אחרת כשתלחץ על כפתור וינקר ידלקו האורות ולהפך . :)

לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי :evil:

×
×
  • תוכן חדש...