Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני די חדש בנושא ואני רוצה מערכת חזקה אבל דגש על איכות (יותר חשוב איכות)

יש לי איביזה קופרה 2008

עם רדיו דיסק פיוניר http://zap.co.il/model.aspx?modelid=523320

יש בה גם רמקולים 6x9 של רוקפורד http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=3&series_id=33&family_id=14&item_id=101681&locale=en_US&p_status=

הרדיו דיסק והרמקולים של רוקפורד מותקנים כבר

בלי קשר יש לי מגבר של סוני http://ampguts.realmofexcursion.com/Sony_XM-552HX/ שלא מותקן

אני לא הספקתי עדיין לבדוק אם יש באוטו קומפוננט כי הוא ממש כמה שעות אצלי אבל מה שאני צריך זה המלצות למגבר חזק שאני יכול לחבר למערכת וגם סאב,

אני גם לא יודע מה עדיף- להתקין את המגבר סוני(שהוא לא ממש "מדהים") או להביא אחד טוב למערכת ולחבר לסוני את הסאב

 

יותר דחוף לי המגבר כי כרגע אין לי מוזיקה באוטו ויש תקציב של עד 2000 שקל מעדיף יד שנייה

 

תודה רבה לעוזרים :-D

פורסם
אם אתה רוצה מגבר עד 2000, Sundown Audio 100.4 עולה פה בפורום 1800 חדש

עם הזמן תקנה קומפוננט נורמלי וסאב

 

אחי נראה לי יש לי קומפוננט אבל אני יברר

מה אתה אומר על rockford p40041.gif

פורסם
אחי נראה לי יש לי קומפוננט אבל אני יברר

מה אתה אומר על rockford p40041.gif

 

א. ברוך הבא לפורום.

 

ב. אם אתם אחים דברו בבית.. חבל על השירשור.

 

ג. לדעתי ה HU איכותי, כמו כן גם הרכב...

 

ד. הייתי משקיע תחילה ב קומפוננט איכותי (שזה הסכום שאתה מקציב +- )

אפשר גם בפחות 1000-1100 ישנם קומפוננטים איכותיים.

 

ה. את המגבר שיש לך תנצל כרגע להגביר את הקומפוננט שתרכוש / יש לך. אם הוא לא טוב אז שווה להחליף את המגבר,

תשמע קצת מגברים ואז תחליט.

 

ו. תרכוש מונו + סאב .(בסביבות 2200 ש"ח , בסיבוב הבא..)

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

המגבר שהבאת בלינק הוא מגבר שני ערוצים חלש יחסית להגברת סט קומפ'.

 

גם אני ממליץ לך בתקציב של כ2000 ש"ח לרכוש את ה100.4 של Sundown

 

http://www.loudnclear.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=950587

 

מגבר שמקבל ביקורות מצוינות בארץ ובחו"ל ובמחיר טוב.

 

עליו תוכל להגביר גם סט קומפ' וגם סאב בגישור. שים לב שהנתונים נבדקו ב12V. כך שבפועל מוציא יותר.

פורסם
אם אתה רוצה מגבר עד 2000, Sundown Audio 100.4 עולה פה בפורום 1800 חדש

עם הזמן תקנה קומפוננט נורמלי וסאב

 

לפי הביקורות הוא עדיף על הp4004

Head unit: Alpine 9855 Amplifiers: Sundown 100.4, Sundown Audio 1000D Component: Hertz MLK165 (Mille) Subwoofer: IDmax 12

Seat Leon 1.8 20VT

×
×
  • תוכן חדש...