Jump to content

אדר צפריר

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אדר צפריר

  1. יש חיבור rca במאחורה של המערכת, חיברתי את הכבל לIPOD אבל אני לא מוצא את האופציה להפעיל את זה במערכת, AUX או משהו בסגנון עזרה בבקשה...
  2. מחיר סופי למערכת 1100 ש"ח
  3. המחיר עומד כרגע על 1350 ש"ח
  4. עדכון מחיר ל1500 שקלים
  5. כרגע הוא לא מחובר לכלום, אני רוצה להביא מגבר חדש יותר טוב עם 4 יציאות ואת זה לחבר לסאב שאני יביא בעתיד, מה אתה אומר על הרעיון ? יש לך המלצות למגבר מתאים וסאב ?
  6. אחי נראה לי יש לי קומפוננט אבל אני יברר מה אתה אומר על rockford p4004
  7. אני די חדש בנושא ואני רוצה מערכת חזקה אבל דגש על איכות (יותר חשוב איכות) יש לי איביזה קופרה 2008 עם רדיו דיסק פיוניר http://zap.co.il/model.aspx?modelid=523320 יש בה גם רמקולים 6x9 של רוקפורד http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=3&series_id=33&family_id=14&item_id=101681&locale=en_US&p_status= הרדיו דיסק והרמקולים של רוקפורד מותקנים כבר בלי קשר יש לי מגבר של סוני http://ampguts.realmofexcursion.com/Sony_XM-552HX/ שלא מותקן אני לא הספקתי עדיין לבדוק אם יש באוטו קומפוננט כי הוא ממש כמה שעות אצלי אבל מה שאני צריך זה המלצות למגבר חזק שאני יכול לחבר למערכת וגם סאב, אני גם לא יודע מה עדיף- להתקין את המגבר סוני(שהוא לא ממש "מדהים") או להביא אחד טוב למערכת ולחבר לסוני את הסאב יותר דחוף לי המגבר כי כרגע אין לי מוזיקה באוטו ויש תקציב של עד 2000 שקל מעדיף יד שנייה תודה רבה לעוזרים
  8. אז ככה, יש לי וDEHP9850BT Pioneer http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/CarAudioVideo/Source/CD-Players/Premier/DEH-P980BT מגבר סוני XM-552HX שאני רוצה לשדרג http://www.epinions.com/reviews/pr-Sony_140W_x_2_Amplifier_XM-552HX_Car_Audio_Amplifier תמונה: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://akamaipix.crutchfield.com/products/2001/158/h158XM552HXp.jpg&imgrefurl=http://www.crutchfield.com/ISEO-rgbtcspd/App/Product/Item/Main.aspx%3Fg%3D110%26i%3D158XM552HX%26c%3D3&usg=__H9h40gxYycI6Ynx_viC2KfX2auA=&h=245&w=450&sz=10&hl=en&start=1&um=1&tbnid=QOC3CU1squgRbM:&tbnh=69&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dsony%2Bamplifier%2BXM-552HX%26um%3D1%26hl%3Den%26rls%3Dcom.microsoft:en-US%26sa%3DN רמקולים 6x9 4-Way Full-Range בקיצור אלה http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=3&series_id=33&family_id=14&item_id=101681&locale=en_US&p_status= ויש לי עוד זוג רמקולים 6x9 של מורל, נראה לי 120W עם "טמפו קואקס 6x9" שזה קופסאות שחורות קטנות כאלה לפני הרמקולים מאחורה שאין לי מושג מה הם באמת עושים מה שאני צריך בנתיים זה המלצות, אם כדאי לקנות מגבר נוסף או להחליף את הקיים למגבר אחר, וגם סאב שיתאים, ושיתאימו לאיביזה קופרה 2008 בתקציב של עד 3500 תודה רבה לכל העוזרים חחח וכן פעם ראשונה שאני כותב פה
  9. מוכר את המערכת עקב שדרוג המערכת היית באוטו ארבעה חודשים, עובדת כמו חדש, נראית כמו חדש, עם שלט עוצמה: 4x50 וואט , Blue Tooth: לא כולל , פאנל: פאנל גולש , מותג: Pioneer , כניסת USB: לא כולל , כניסת AUX: כולל כניסת AUX , עוצמת יציאות למגבר: 5 וולט , עוצמה אפקטיבית: 4x50 וואט RMS , תומך MP3: תומך MP3 , יציאה למגבר: 3 יציאות , תצוגה: אנימציה 2000 ש"ח מחירים בארץ נעים בי ן2500 - 3500
×
×
  • תוכן חדש...