מוכר את המערכת עקב שדרוג
המערכת היית באוטו ארבעה חודשים, עובדת כמו חדש, נראית כמו חדש, עם שלט
עוצמה: 4x50 וואט , Blue Tooth: לא כולל , פאנל: פאנל גולש , מותג: Pioneer , כניסת USB: לא כולל , כניסת AUX: כולל כניסת AUX , עוצמת יציאות למגבר: 5 וולט , עוצמה אפקטיבית: 4x50 וואט RMS , תומך MP3: תומך MP3 , יציאה למגבר: 3 יציאות , תצוגה: אנימציה
2000 ש"ח
מחירים בארץ נעים בי ן2500 - 3500