Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי היום סרט , ואף פעם לא הקדשתי לזה ממש מחשבה.

האם מותר לשוטר לקחת לעצור אותי לשלוף תג משטרה ולקחת את האוטו לפעילות? נגיד באמצע מרדף

ואם נגיד הרכב טוטאל לוס אחרי שהשוטר לק אוטו , יש את מי לתבוע?

סתם חשבתיעל זה יש חוק כזה? ופירוט

אה כן ף והאם מישה יודע אם קרה מקרה כמו בסרטים בישראל?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

בישראל - "עזרת הציבור" זוהי סמכות שיש לשוטר אשר נילוות לסמכות המעצר. בגדול - מותר לו להסתייע בך וברכבך על מנת לעצור אדם שביצע עבירה בת מעצר (כל עוד הסיוע הינו בגדר הסביר). ברמת העיקרון, אם יקרה משהו לרכב במהלך מרדף המשטרה אמורה לשלם (המשטרה כארגון בעל סמכות, לא השוטר מכספו הפרטי), אבל אף שוטר לא ייקח את הסיכון הזה שאולי יקרה משהו לרכב, כי הסיבה לסיוע לא באמת מצדיקה את מה שיכול לקרות לרכב עצמו ולנוסעים בו, ואולי גם לאדם הנרדף.

Xbox12341

פורסם

ישנם בעלי תפקידים בעלי "תעודת בטחון" שרשאים לעשות זאת. הרכב מבוטח.

אף שוטר לא ייקח את הסיכון הזה שאולי יקרה משהו לרכב, כי הסיבה לסיוע לא באמת מצדיקה את מה שיכול לקרות לרכב עצמו ולנוסעים בו

אולי שוטר כן ייקח את הסיכון ?

אולי הסיבה לסיוע כן מצדיקה נזק לרכב ? נניח כדי להציל חיי אדם ?

מאיפה ההכללות המשונות האלו ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בישראל - "עזרת הציבור" זוהי סמכות שיש לשוטר אשר נילוות לסמכות המעצר. בגדול - מותר לו להסתייע בך וברכבך על מנת לעצור אדם שביצע עבירה בת מעצר (כל עוד הסיוע הינו בגדר הסביר). ברמת העיקרון, אם יקרה משהו לרכב במהלך מרדף המשטרה אמורה לשלם (המשטרה כארגון בעל סמכות, לא השוטר מכספו הפרטי), אבל אף שוטר לא ייקח את הסיכון הזה שאולי יקרה משהו לרכב, כי הסיבה לסיוע לא באמת מצדיקה את מה שיכול לקרות לרכב עצמו ולנוסעים בו, ואולי גם לאדם הנרדף.

 

איפה כתוב שמותר לשוטר לקחת את הרכב?

פורסם
ישנם בעלי תפקידים בעלי "תעודת בטחון" שרשאים לעשות זאת. הרכב מבוטח.

 

אולי שוטר כן ייקח את הסיכון ?

אולי הסיבה לסיוע כן מצדיקה נזק לרכב ? נניח כדי להציל חיי אדם ?

מאיפה ההכללות המשונות האלו ?

 

בתשובה הנ"ל יש את הסמכות , "תעודת בטחון "

כניסה למקומות פרטיים וכו' שימוש בעזרת הציבור או לקיחת סמכות בשימוש בציוד של הפרט

זה לא זמין לקהל הרחב , אבל זה קיים חוקי , השימוש במשורה , וכדאי לשתף פעולה

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
ישנם בעלי תפקידים בעלי "תעודת בטחון" שרשאים לעשות זאת. הרכב מבוטח.

 

אולי שוטר כן ייקח את הסיכון ?

אולי הסיבה לסיוע כן מצדיקה נזק לרכב ? נניח כדי להציל חיי אדם ?

מאיפה ההכללות המשונות האלו ?

 

 

לצערי רוב השוטרים לא ייקחו את הסיכון הזה (שהסבירות להגיע אליו היא די נמוכה), כי המשטרה לא הכי תגבה את השוטר במידה וייגרם נזק פיזי לבעל הרכב ששהה ברכב במהלך מרדף כלשהו, או להולך רגל חף מפשע חס וחלילה. בנוסף, תמיד יישאלו האם הייתה דרך אחרת לבצע את המרדף והאם הבקשה מבעל הרכב הייתה סבירה ובנסיבות המתאימות. ברוב המקרים אין צורך בסיוע של האזרחים כי המשטרה מסודרת מבחינת רכבים. תאר לך מה היה קורה אם כל מרדף היה מתבצע בסיוע של רכב אזרח (שנוסע במהירות מטורפת, מזגזג בין נתיבים והוא לא מסומן כרב משטרה), איזה שוק היה בכבישי הארץ, לא מספיק שיש מטורפים עכשיו בכבישים.

Xbox12341

פורסם

להתנגד לשוטר במדים או עם תעודת שוטר כמובן שלא כדאי.

 

מה זה התעודת ביטחון שדיברתם עליה?

זה משהו שמונפק לשוטרים או שמדובר בכל מיני אנשי שושו?

במקרה השני לא ממש ברור לי מאיפה נובעת הסמכות לתת הוראות לאזרח.

הסמכות הזו נתונה לשוטר בלבד ולא לכל עובד מדינה שבא לו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תעודת ביטחון היא תעודה המונפקת לנושאי תפקיד מסויימים ולא בהכרח לשוטרים.

תעודה כזאת מונפקת גם ע" אמ"ן לחיילים הנדרשים לכך.

שוטר המציג תעודת שוטר, ממילא הוא מקור סמכותי לבקש סיוע, לעומת זאת חייל שיציג תעודת חייל לא בהכרח יזכה לאותו שת"פ (או שיזכה על בסיס וולנטרי). לשם כך לחיילים מסויימים יש "תעודת ביטחון" והיא זאת המעניקה להם סמכויות נוספות.

 

חייל לא אמור להציג את תעודת הביטחון שלו, אלא ואך ורק אם נוצר צורך חיוני להשתמש בסמכות שהיא מעניקה.

 

גם מאבטחים בנתב"ג הם בעלי תעודת ביטחון.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...