Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, לאבא שלי יש סיאט איביזה 2003 מנוע 1.4.

האוטו מוצף בתקלות כל שני וחמישי במוסך, ולאבא שלי נמאס והוא מעוניין להחליף אותו.

הוא הלך לסוכנות, והציעו לו את העסקה הבאה, להחליף את האיביזה לאחד מדגמי פולקסוואגן, לקבל מחיר מחירון והנחה משמעותית.

עכשיו ההתלבטות הגדולה היא בין הג'טה לגולף. אני יודע שההבדלים ביניהם למעט התצורה מאוד קטנים, אבל אשמח אם תוכלו לפרט אותם, וגם חוות דעת על הפולו.

(ההתעניינות היא בדגמי ה1.6 טיפטרוניק, ברמת אבזור הנמוכה ביותר).

האמינות חשובה, צריכת דלק נמוכה, מרחב גדול זה מאוד חשוב. הביצועים והמהירות המירבית פחות.

תודה רבה

פורסם

אם זו ההתלבטות אז שתיהן ימלאו את המשימה באופן דומה, כאשר היתרון היחיד לג'טה יהיה תא המטען הגדול יותר (אבל השווה מחירים). הפולו היא בדיוק כמו האיביזה בגודל, וגם מוחלפת בקרוב כך שהיא פחות מומלצת - אלא רק אם רוצים לחסוך משמעותית בכסף - היא הרי זולה יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בטוראן שלי בינתיים אין שום דבר מיוחד, והיא עברה כמעט 7000 ק"מ תוך חודשיים.

בכל אופן, כמו שאמרו כנראה הג'טה תתאים לכם יותר.

 

 

אם אפשר לדעת מה התקלות המשמעותיות ביותר שהיו באיביזה שלכם ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

 

אם אפשר לדעת מה התקלות המשמעותיות ביותר שהיו באיביזה שלכם ?

 

 

כן גם אני מופתע איביזה שעושה כל כך הרבה בעיות

פורסם

כל פעם יש תקלה אחרת, בעיות חשמל בעיקר.. רכב חולני במיוחד ולא מומלץ.

איה מכונית יותר חסכונית בדלק? הגולף או הג'טה? ואיזה מנועים מומלצים בכל אחד מהדגמים?

פורסם
לאן אתה נוסע שאתה עושה 7000 קמ בחודשיים?:) אני בשנה עושה 8000 ק"מ::)

הרכב הזה כעקרון משפחתי, אך אני גם עושה הזמנות (עובר בין כל לקוח ולקוח שלי ועושה הזמנה) איתו, והבן הולך איתו כמעט כל יום מנצרת עילית ועד כרמיאל למכללה וחזרה.

ככה הוא צבר 7000 ק"מ (וגם הבן שלי נסע איתו לאילת לפני מס' ימים, ככה שעוד 1200-1500 ק"מ למד.

כל פעם יש תקלה אחרת, בעיות חשמל בעיקר.. רכב חולני במיוחד ולא מומלץ.

איה מכונית יותר חסכונית בדלק? הגולף או הג'טה? ואיזה מנועים מומלצים בכל אחד מהדגמים?

אני דיי מופתע אם אפשר להגיד..

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אם אוכל לקבל עוד חוות דעת ותשובות לשאלות שלי אודה לכם מאוד, לא ציינתי זאת, אך הזמן מאוד מוגבל ולכן צריכים להגיע להחלטה באופן מיידי. תודה רבה

פורסם
כל פעם יש תקלה אחרת, בעיות חשמל בעיקר.. רכב חולני במיוחד ולא מומלץ.

איה מכונית יותר חסכונית בדלק? הגולף או הג'טה? ואיזה מנועים מומלצים בכל אחד מהדגמים?

 

גולף TDI ידנית יותר חסכונית מג'טה 2.0 ל' בנזין אוטומטית. אבל ג'טה 1.6 אוטומטית יותר חסכונית מגולף GTI. כך שג'טה יותר חסכונית מגולף אבל גולף יותר חסכונית מג'טה. מבולבלים? גם אנחנו.

 

מנוע מומלץ? כתלות בתקציב. אם אתם רוצים 1.6 טיפטרוניק ברמה הנמוכה (כלומר תקציב לרכב ברמת גימור בסיסית) אז - הפלא ופלא - המנוע המומלץ עבורכם הוא ה-1.6!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

1. ג'טה זולה יותר

2. אני מניח שהגולף שמוצעת היא מסידרה 5 שהוחלפה בימים אלו, אם כי טרם נמכרת כאן. מחליפת הג'טה אינה נראית באופק.

3. הג'טה מוצעת היום עם כמה ורסיות אטרקטיביות של מנוע TSI וגיר DSG. להבנתי הורסיות הללו יימצאו רק בגולף 6. המנועים הללו חסכוניים יותר מהמנועים הרגילים נטולי המגדשים. כמובן שאם המדובר באותם מנועים ותיבות הילוכים יש לצפות לצריכת דלק דומה עד זהה.

×
×
  • תוכן חדש...