Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יכולה להיות הסיבה לאיבוד מים אינטנסיבי והתחממות מנוע (במידה ולא מדובר בנזילה).

האם הנזילה עשויה להיות קשורה למעקף שעשו למזגן כדי שיפעל?

אם תוכלו להוסיף עלויות צפויות של עבודה וחלקים זה ישמח אותי מאוד...

פורסם

היות וזו הודעתך הראשונה קרא כאן:

www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=217228

 

תוכל למצות הרבה מידע ממה שכבר קיים בפורום.

 

ע"פ תיאור הבעיה קיימות כמה אפשרויות:

1. בעיה באטם ראש מנוע ("פקונג ראש").

2. בעיה ונזילה ממשאבת המים (שקיימת רק בנסיעה ולכן אתה לא רואה).

3. בעיה כלשהי במערכת הקירור (רדיאטור סתום, תרמוסטט תקוע, מאוורר שלא פועל וכו') הגורמת להתחממות יתר ולאיבוד מים.

 

כדאי שתפרט יותר על אופי ההתחממות ואיבוד המים (מתי מתחמם ומתי נעלמים מים, מה קודם למה).

יש איבוד שמן?

שמן המנוע או שמן הגיר (אם אוטומט) הפכו למעין טחינה?

×
×
  • תוכן חדש...