Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מסוג פולו 98 מנוע 1600 סמ"ק

נועל 185.55.14 מאושר ברישיון

 

האם ניתן להרכיב צמיגים 185.50.14 ?

השאלה מתייחסת רק לגבי היגוי,אחיזה ובלימה של הרכב

לא מתייחס כרגע להייבט החוקי

תודה למשיבים

פורסם

לפי מה שאני חושב אתה לא יכול

אבל חכה לתגובה ממישהו שיש לו אוטודאטה

או שתלך למכון טסטים ותבדוק

למרות שהספרים שלהם לא תמיד מעודכנים

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
החלפתי בפג'ו 306 14/175/65 ל 14/185/60, הבודק בטסט רק שאל למה החלפתי ושינה ברשיון בלי בעיה.

 

זאת אומרת שלרדת מידה אחת בחתך פחות קריטית מלעלות מידה אחת בחתך? (על אותו מידת גלגל 14 אינץ)

?

פורסם

אני חושב שכן, אבל נירה לי שאם היתי נופל על בוחן עקשן אז היה מקשה עליי.

תיקנס לכל פנצריה, הם יודעים בידיוק מה מותר ומה אסור.

פורסם

אני לא מבין, אתה אומר שההיבט החוקי בכלל לא מעניין אותך ואז שואל על טסטרים?

 

שאני אבין, זאת שאלה של יעוץ בהתקנה או יעוץ בחוקיות העניין?

 

מה אתה מנסה להשיג בשינוי המינורי הזה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איפה ראית בדיוק ששאלתי על טסטרים?

ואיפה ראית שאמרתי ש"בכלל לא מעניין אותי"

שאלתי שאלה מבחינת מה שקורה בשטח

אם מרכיבים מידה אחת פחות , הכוונה ממעבר מ 185/55/14 ל 185/50/14

איך השינוי בה לידי ביטוי מבחינת אחיזה, האצה ובלימה ?

יותר טוב? פחות טוב?

 

נא לא לצטט את ההודעה מעל . תודה . יאשה .

פורסם

איפה ראית בדיוק ששאלתי על טסטרים?

זאת אומרת שלרדת מידה אחת בחתך פחות קריטית מלעלות מידה אחת בחתך? (על אותו מידת גלגל 14 אינץ)

 

ואיפה ראית שאמרתי ש"בכלל לא מעניין אותי"

לא מתייחס כרגע להייבט החוקי

 

שאלתי שאלה מבחינת מה שקורה בשטח?

 

אם מדובר באותו צמיג מאותו דגם שכל השוני הוא 5% בחתך, לעניות דעתי לא יהיה שום הבדל מורגש בשטח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמו שbagira אמר

גם לי לא ניראה שזה לא שווה להחליף

4 צמיגים בשביל להוריד 5% בחתך

וגם לא תרגיש בשינוי

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
הרכב מסוג פולו 98 מנוע 1600 סמ"ק

נועל 185.55.14 מאושר ברישיון

 

האם ניתן להרכיב צמיגים 185.50.14 ?

השאלה מתייחסת רק לגבי היגוי,אחיזה ובלימה של הרכב

לא מתייחס כרגע להייבט החוקי

תודה למשיבים

 

היגוי - כנראה ישתפר בשל הורדת משקל הצמיג, אבל ברמה זניחה לא מורגשת

אחיזה, קרוב לוודאי זהה, אולי פחות מריחה של הצמיג אך שוב - לא במידה מורגשת

בלימה - אותו הדבר.

תאוצה - אמור לשפר במעט את התאוצה עקב הורדת יחסי העברה - זניח, באותה מידה תהיהי ירידה במהירות הסופית.

 

כל זה בלא ייחוס לחוקיות

 

יום טוב

 

ניב

פורסם

זניח לחלוטין. אולי הנסיעה תהיה טיפ-טיפה יותר נוקשה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
כמו שbagira אמר

גם לי לא ניראה שזה לא שווה להחליף

4 צמיגים בשביל להוריד 5% בחתך

וגם לא תרגיש בשינוי

 

זה נכון ש Bagira אמר. אבל לא חייבים לחזור על כל מה שכותבים לפנך.

5% מתוך 50 זה 2.5

כאן מדובר בכ- 10% שינוי.

 

אני לא יודע מה בדיוק רוצה להרגיש פותח השרשור,

אבל אם הוא רוצה לשפר אחיזה ובלימה (על חשבון דלק ונוחות כמובן)

ניתן להרכיב 195/45R15 וכאן תרגיש את ההבדלים.

* המידה הזאת גם חוקית בנוסף

פורסם

5% מתוך 50 זה 2.5

כאן מדובר בכ- 10% שינוי.

 

זה שוני של 5% מתוך 185 ולא מתוך 50.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

BAGIRA ידידי היקר.

 

רוחב הצמיג 185 מ"מ.

 

גובהו המקורי הוא 55% מרוחבו, כלומר 101.75 מ"מ.

גובהו הרצוי הוא 50% מרוחבו, כלומר 92.5 מ"מ.

 

ההפרש בינהם הוא כ-10%.

פורסם

אה, עכשיו הבנתי למה התכוות. 8)

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...