Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום טיול.


תומR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קצת אופטופיק -

 

לירן, בשביל מה לצטט הודעה של מישהו ולהשאיר גם את התמונות ביחד ?!

 

זה סתם מסרבל את כל השרשור , והצגת התמונות שוב מיותרת.

 

מצטער...

תיקנתי את זה.

 

הוספתי במקום תמונה של מגדש על של שברולט שבל SS.

פורסם

תומר - פשוט ענק. כתיבה מוציינת ומעניינת :mm_yeah: צריך לפתוח פה פינה לסיפורים שלך! :yum:

מדברים על דא ועל הא. מתעדכנים מה חדש וכמו תמיד, מדברים על החיים ברמת המיקרו והמקרו (משפט מתוחכם-שובץ באדיבות הבוס שלי שאוהב אותו).

מוזר. אבא שלי תמיד אומר את זה. :p

פורסם

אין בעיות, תומר, יום שישי הבא אני מעיר אותך ב-6 בבוקר :!:

 

אני, בניגוד אליך, דווקא עשיתי משהו יותר מעניין בסופ"ש :twisted:

 

מישהו שם לב לרוחות הקטלניות שהיו בסופ"ש :?:

מסתבר שה-106 רגישה למדי לרוחות צד במהירויות גבוהות,

אבל הרוחות שהיו בסופ"ש... עולם אחר :?

 

הקיצר, כביש בית אורן ביום שישי היה מספק ביותר

והרטיבות גם :wink:

MCS 2008

פורסם

ידוע. נסעתי בשישי בצהריים להורים שלי. גם אני לא התאפקתי. עשיתי את פרויד 3 פעמים.

ונשבר לי מגב. בגשם במאה חמישים קמ"ש מגב "בוש" בן 3 חודשים לא מחזיק.

פחחחח

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...