Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה של 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ככל שידוע לי לא צריכה להיות בעיה, לא שיניתי נפח (2000)

ןניראה לי לא רשום ברשיון אם זה טורבו או לא, לפחות לא ברכבים ישנים.

פורסם

רשום אם טורבו או לא ורשום גם קוד מנוע (זה לא ברישיון זה ב פינק סליפ ).

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

ברישיון הרכב רשום רק קוד המנוע (RGX או RGY), לא טורבו ולא נעליים.

ניתן לאשר מנועים כאלה, לא יודע את הפרוצדורה כי את שלי קניתי כבר מאושר.

לגבי הבלימה, קאליפרים של ברלינגו ורפידות איכותיות/ספורטיביות בהחלט יעשו את העבודה, שיפור זול (יחסית) וקל.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אם אתה שם מנוע RGX שהוא נפח 2000 אז אתה מגדיל ב200 סמ"ק. הגדלת נפח כזאת דורשת תחנה מס' 1 במשרד הרישוי. נראה לי כיום אפשר לשנות ברישוי הגדלה כזאת גם במכון טסטים (אבל לא בטוח). מבחינת החלפה באותו נפח אין בעיה ברישוי. ותכלאס דרך אנשים נכונים ובכסף אפשר לשנות כל דבר :-)

פורסם

לא כל דבר...

 

יש דברים שלא משתנים. כמו מס' דלתות, נפח מנוע וכו'.

 

קוד מנוע, לעומת זאת, ניתן לשנות כן (גם מידת צמיגים). כשיבוא בוחן שמבין דבר או שניים ויראה שנפח מנוע זה לא תואם 1800 למרות שקוד המנוע תואם, הוא יעשה לך את המוות, אתה יכול להיות בטוח בזה.

פורסם

חסר לי איזה חיישן שאין לי מוסג איך הוא נקרא, חיישן שאמור לשבת על צינורית הוואקום של וייסטגייט :-(

מישהו יודע מה שמו ואיפה אפשר להשיג כזה?

פורסם

זה לא חיישן זהו הבוסט קונטרולר המקורי שבאמצעותו המחשב מווסת את הגדישה ל 0.6

אם אתה מתכוון להעלות גדישה אל תתאמץ להשיג אותו .

 

לגבי אישור המנוע-

לרכב שהוא 2.0 ליטר במקור אין בעיה לשנות דגם מנוע.

לרכב שהוא 1.8 צריך קודם לשנות ל2.0 בפרוצדורה קצת יותר ארוכה הכוללת אישורים ועמדה 1

ולאחר מכן לשנות דגם לRGX , RGY ללא בעיה.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

עכשיו אני יודע במה מדובר :-)

עד כמה אני צריך אותו אם לא מתכוון לשנות את הבוסט בינתיים? אפשר איך שהו לעקוף אותו? או שהמחשב חייב שהו יהיה שם?

 

אל תצטט את ההודעה מעליך אם אתה מגיב אליה , אני מתקן כבר כל הודעה שלך בשרשור .

תודה . יאשה .

פורסם

קודם כל בהצלחה אם הפרויקט , אמרת שאתה אם מחשב ניהול נכון ? איזה ?

 

וכמה אתה מיתכוון לגדוש ?

 

 

 

 

דודו.

אני מאמין ואתם

פורסם

יאשה, קיבלתי, לא יחזור על עצמו.

דודו, המחשב הוא המחשב המקורי שהגיע עם המנוע. עוד לא שיניתי תוכנה.

אם כבר מדברים על זה, אז רק היום פרצתי אותו (היה נעול ע"י קודנית).

ולא יודע כמה אגדוש, הוייסטגייט והמחשב נראה לי מכוון ל 0.6 מהחברה, אז אולי יעלה בהמשך.

אני לא בונה מטוס, לא טיל ולא רכב מרוצים.

אני רוצה להנות מהרכב, להרגיש בכוח כשצריך אותו ובנסיעה מהנה, אז נראה.

פורסם

אתה יכול כהתחלה לחבר את הצינורית ישירות לWestegate יתן לך גדישה של 0.5~.

בהמשך תוכל להתקין שם ברז ולהעלות גדישה .

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

כן, חשבתי על זה, זה גם מה שאני הולך לעשות.

זה לא ישפיע על תפקוד המחשב?

הוא יזהה עלית לחץ בסעפת, ינסה לשלוט בוייסטגייט ולא יצליח... מה אז?

פורסם

מתעלק עם שאלה.

אם יש רכב עם מנוע 1800 קוד מסויים, אטמוספרי.

יש אפשרות להחליף למנוע 1800 עם קוד אחר שכולל טורבו?

 

יש הגבלה לקודים מסוימים? ליצרנים מסויימים? איך זה הולך?

 

סתם לדוגמא: אודי 1800 אטמוספרי להשתיל את ה1800 טורבו רק ע"י אישור של קוד המנוע שנעשה בכל מכון טסטים?

עוד דוגמא: סובארו טנדר 1800 אטמוספרי למנוע 1800 טורבו של EX?

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)


×
×
  • תוכן חדש...