Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6020 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הנה כמה תמונות רלוונטיות.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

P7210024.JPG

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם
חמי,

 

ברשותך שאלה קטנה.

האם הרכב הזה היה רכב ממשלתי לשעבר?(משרד האוצר/פנים/חוץ)?

 

 

היי,

 

לא, את שני הרכבים ייבאתי מארה"ב בשנים האחרונות.

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם
סאב וופר (אפילו קטן) בא בחשבון? = תיבה בגודל מסוים בבגאז'.

 

אתה צריך למלא את כל החלל הענק הזה.

 

 

עריכה:

 

לגבי רדיודיסק. בתקציב הזה רצוי להתמקד במכשיר באזור של 800 - 1400 ש"ח. יושב הרבה יותר טוב בתקציב ובהחלט נותן פתרון הולם.

יש לך דרישות מיוחדות מיחידת הראש? כגון - חיבוריות ( USB, IPOD, BLUETOOTH), אם כן, רצוי לציין.

 

על זה להוסיף מגבר טוב של 4 ערוצים - לקומפוננט ול6X9\סאב.

 

קומפוננט טוב - באזור ה 1200 - 1500. אני יכול להמליץ על ה DOTECH OVATION 6.5 בטווח הזה. אבל יש לשמוע עוד אופציות.

 

ואז לסגור את הפינה עם סאב\ 6X9 שיכול לקבל הגברה בכבוד.

 

תשאיר סכום להתקנה בצד. אסור לזלזל בזה, במיוחד אם אתה מצפה להקפדה.

 

 

יואב

 

 

IPOD ו- USB...

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

אפשרי להתקין מידבאסים מסט קומפוננט בפודים מיוחדים ליד במיקום בקיקפאנלים ברגליים , עושים את זה הרבה עם רכבים אמריקאים .

 

הם פשוט בונים קיקפאנל שם , ואז משדכים אותו לרצפת הרכב שלא יזוז , ומעל כל זה מניחים את שטיח הרכב , על הקיקפאנל גם מה שיוצר מראה אחיד , מובן שיהיה חור בגודל 6 וחצי אינץ' עם גריל בצדדים , אבל זה שומר על המראה ונשמע סבבה .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
כי לאבא שלי בזמנו הייתה פיורי 3 כזאת בדיוק שאני מחפש אותה היום:).

 

 

גם לאבי ז"ל הייתה כזו, מכאן החלה השריטה שהביאה לרכישה של השתיים שלי בארה"ב...

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

כשאני מביט בתמונות שפרסמת, הרי זהו רכב אמריקאי קלאסי - יש שם את ידית ההנד-ברקס המטרידה הזאת בצד שמאל בקיק פאנל.

 

קצת קשה לבנות שם רמקול שיש בקיק פאנל במקום הייעודי שלו אלא אם כן אתה מאלתר מקום אחר לבלם היד - ראיתי את זה באיזה פורום לפני כמה שנים טובות.

 

השאלה היא האם זה מרגיז אותך שיהיו טוויטרים על הקורות, אפילו אם זה יהיה בבניות מפיבר שיראו כמעט מקורי, אם זה רכב אספנות לרוב ההתעקשות היא נאמנות למקור ואז זו בעיה.

 

בכל מקרה לפי התקציב - סט שלושה חלקים ירד מהפרק בכל מקרה.

 

אתה יודע איזה צוויון צליל אתה מחפש? שמעת כמה מערכות שנתנו לך רפרנס טוב?

 

אולי כדאי שתגיע למפגש קרוב לשמוע כמה רכבים טובים - ואם תגיע עם הפיורי, בטוח שתשמח כמה לבבות. ותיזהר מניר, נראה לי שכדאי שתשאיר מישהו שישמור על הרכב, עם רובה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כשאני מביט בתמונות שפרסמת, הרי זהו רכב אמריקאי קלאסי - יש שם את ידית ההנד-ברקס המטרידה הזאת בצד שמאל בקיק פאנל.

 

קצת קשה לבנות שם רמקול שיש בקיק פאנל במקום הייעודי שלו אלא אם כן אתה מאלתר מקום אחר לבלם היד - ראיתי את זה באיזה פורום לפני כמה שנים טובות.

:-P

 

 

יש לי מאליבו, אמנם חדשה, אבל ההנד-ברקס באותו מיקום.

ניתן לבנות קיק פאנל קצת מאחורי ההנד ברקס יש מספיק מקום (בניה שלאחרונה עשיתי)

 

אלי

 

פורסם

ברכב של אבא שלי (אני מזכיר - פיורי זהה) היו רמקולים קדמיים בדיוק במקום הזה שלצידי הרגליים - האם זו סיבה לאופטימיות?

 

מהו סט שלושה חלקים?

 

אני מחפש צליל עמוק ויפה, אני אוהב יותר טרבל מבאסים.

 

אשמח להגיע למפגש - מתי והיכן מתקיים כזה בקרוב?

 

כשאני מביט בתמונות שפרסמת, הרי זהו רכב אמריקאי קלאסי - יש שם את ידית ההנד-ברקס המטרידה הזאת בצד שמאל בקיק פאנל.

 

קצת קשה לבנות שם רמקול שיש בקיק פאנל במקום הייעודי שלו אלא אם כן אתה מאלתר מקום אחר לבלם היד - ראיתי את זה באיזה פורום לפני כמה שנים טובות.

 

השאלה היא האם זה מרגיז אותך שיהיו טוויטרים על הקורות, אפילו אם זה יהיה בבניות מפיבר שיראו כמעט מקורי, אם זה רכב אספנות לרוב ההתעקשות היא נאמנות למקור ואז זו בעיה.

 

בכל מקרה לפי התקציב - סט שלושה חלקים ירד מהפרק בכל מקרה.

 

אתה יודע איזה צוויון צליל אתה מחפש? שמעת כמה מערכות שנתנו לך רפרנס טוב?

 

אולי כדאי שתגיע למפגש קרוב לשמוע כמה רכבים טובים - ואם תגיע עם הפיורי, בטוח שתשמח כמה לבבות. ותיזהר מניר, נראה לי שכדאי שתשאיר מישהו שישמור על הרכב, עם רובה :-P

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

 

לצערי, בדרך למפגש (עם הפיורי השניה שלי) נאלצתי להחליף גלגל, מה שביטל את התכניות. בפעם הבאה...

 

בינתיים החלטתי על HU אלפיין 9886R. ככה זה כהטעם הוא יקר.

 

עכשיו, בתקציב של 3000-4000 ש"ח צריך להשלים רמקולים ומגבר(?), סאב, אם בכלל, יצורף מאוחר יותר.

 

אשמח להמלצות.

 

מהו סט שלושה חלקים?

 

תודה,

 

חמי

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973


×
×
  • תוכן חדש...