Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,smiley17.gif

ברשותי רכב גולף קומפורטליין 01, אני מעוניינת לקנות מערכת (פאנל) + רמקולים + מגבר, בסכום של 2,500 ש"ח בערך.

אני מעדיפה רדיו-דיסק כולל חיבור USB.

אני לא מבינה כלום בכל מה שקשור, וקל לעבוד עליי... :roll:

 

יש לי רמקולים קדמיים בדלתות, אחוריים בדלתות ושניים בבגאז', רמקולים הבנתי שעדיף להחליף שני רמקולים קדמיים ושני טוויטרים מקדימה, אך הייתי רוצה גם זוג רמקולים מאחורה.

הייתי מעוניינת בעזרה לגבי איזה רמקולים, איזה מגבר, ואיזה מערכת.

מבחינת אילו חברות עדיף, כמה וואט, שישמע טוב מבחינה אקוסטית ברכב וכו'... ממש להתחיל מאפס smiley14.gif

 

אני מאזור חיפה, אם מישהו מכיר מקום להתקנה וקניה במחיר סביר אני אשמח smiley4.gif

אגב, חשבתי אפילו לקנות מערכת מולטימדיה ולהוסיף כסף.. אז אשמח גם להמלצה פה.

תודה רבה!!! smiley2.gif

פורסם

אני הייתי ממליץ לך בסכום זה, לוותר על הרמקולים מאחור. להשקיע בעיקר בסט קומפוננט קדמי איכותי, מוגבר כראוי.

יש HU עם כניסת USB פשוטים וזולים, השאלה לאיזה כוון את חותרת ומכוונת.

דבר נוסף, אולי אם בשלב זה את לא מעוניינת בסאב, כן תתקיני 6*9 מאחור כדי להפיק את צלילי הבאס.

 

אם כתבתי משהו לא מובן, אשמח להסביר, רק תשאלי :-)

 

 

 

 

אכן את יכולה לפנות ליחיאל - מתקין - , חבר הפורום, בחור עם לב זהב וידיים פלטינה :-) באיזור הצפון.

יש המלצות רבות עליו, כאן בפורום.

 

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...