Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפעמים קצת אחרי תחילת נסיעה באמצע הנסיעה(על 30-40 קמש אפילו),בלי שאני נוגע בקלאץ' או משו' פתאום הטורים יורדים ל0 והמנוע נכבה.

שמתי לב שזה קורה בעיקר בהילוך 2 ובדרך כלל(זה קרה עד עכשיו סה"כ 5-6 פעמים) כאשר מד הדלק מראה שנשאר קצת דלק, אבל הנורה של הדלק עוד לא נדלקת.

יכול להיות שישנה בעיה בצינור ששואב את הדלק וכאשר יש קצת דלק לפעמים הוא לא מצליח לשאוב?

או שהבעיה במשהו אחר?

תודה מראש.:idea:

פורסם
לפעמים קצת אחרי תחילת נסיעה באמצע הנסיעה(על 30-40 קמש אפילו),בלי שאני נוגע בקלאץ' או משו' פתאום הטורים יורדים ל0 והמנוע נכבה.

שמתי לב שזה קורה בעיקר בהילוך 2 ובדרך כלל(זה קרה עד עכשיו סה"כ 5-6 פעמים) כאשר מד הדלק מראה שנשאר קצת דלק, אבל הנורה של הדלק עוד לא נדלקת.

יכול להיות שישנה בעיה בצינור ששואב את הדלק וכאשר יש קצת דלק לפעמים הוא לא מצליח לשאוב?

או שהבעיה במשהו אחר?

תודה מראש.:idea:

שלום רב!

בעייתך קשורה בסבירות גבוהה, למשפט המודגש באדום.

כתבת... שמתי לב שזה קורה בעיקר בהילוך שני,ובדרך כלל כאשר מד הדלק מראה שנשאר קצת דלק, אבל הנורהשל הרזרבי עדיין לא נדלקת.

 

אם נצא נתוך הנחה שמד הדלק שלך מזייף, נורת הרזרבי לא תקינה או שרופה, הסבירות היא שאתה נוסע על הטיפות האחרונות של הדלק בטנק.

המשמעות: שאיבת לכלוך תמידית, מקרקעית טנק הדלק, סתימת צנרת דלק, סתימת קרבורטור.

 

הפתרון: לא לבצע ניסיונות, כדוגמת"קרמר בסידרה המיתולוגית סיינפלד", שבו קרמר ניסה לראות כמה הוא יוכל לנסוע על אדי הדלק, כשמחוג הדלק הגיע כבר מזמן לE, קרקעית הטנק.

במידה ותתמיד לא לרדת מרבע טנק ומעלה, ובכל זאת הבעייה תחזור, יש לבדוק לחץ דלק, מסנן דלק, ובמקרה של כבוי הרכב בסרק,

יש לגשת למכון קרבורטורים מקצועי, ובעל שם בתחומו, ולבצע נקוי שיפוץ וכוון קרבורטור.

החיסכון בדלק שיושג בנקוי הקרבורטור, יחסוך לך משחקים עם נורת הרזרבי, וחיסכון ניכר וחשוב בתצרוכת הדלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה לכל העוזרים.

חוטי הצתה לא החלפתי בחיים כי האוטו חדש אצלי(רק קניתי אותו) אבל אני יברר עם המוכר מתי הוא החליף פעם אחרונה חוטי הצתה.

 

אוקיי אני ישמע בעצתך שנשמעת מאד מאד הגיונית ופשוט ידאג שכל הזמן יהיה בסביבות הרבע טנק דלק ואם הבעיה תימשך אני יפנה למכון שמנקה קרבורטורים.

נקווה שזה רק בגלל שהמחוג של הדלק מזייף ואין דלק בכלל ולא איזה משהו אחר והרבה יותר רציני.

רק עוד משהו קטן אם מד הדלק מזייף אבל הנורה כן עובדת(היא נדלקת מידי פעם כשיש קצת דלק) זאת אומרת שהבעיה היא אחרת לא ?

פורסם

נורת הרזרבי בצבע כתום, מתחילה להבהב כנותר עדיין כ10 ליטר בטנק, מכך אני מסיק ששעון הדלק שלך מזייף.

מתי הנורה הכתומה נדלקת אצלך, רק כשהשעון דלק מראה את הרכע האחרון ומטה, הנורה לא אמורה להדלק במצבים אחרים.

נורת הרזרבי לא אמורה לעניין אותך כלל, וזה מיותר שתתעמק בה, כבוי המנוע והקרטועים אמור לעניין אותך, ולשם כך במידה והבעייה תחזור גם עם טנק דלק מלא, פנה למכון קרבורטורים מומלץ, חפש כזה בפורום אופטופיק, בקטגורייה:

המלצות חמות על בעלי מקצוע".

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...