Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראה לכם שהוא צריך מגבר?! את הסאונד שמייצר המנוע של ה ferrari שלו שום מגבר לא יוכל לשחזר! :)

:lol: באמת מוזיקה רק תהרוס את הצליל המדהים של המנוע.

פורסם

אנזו, אולי תוכל לאשר לי משהו, אמרו לי שעל הפרארי המדוברת, (Enzo)

אי אפשר להרכיב מערכת מפני שהמנוע כל כך חזק, שהוא פשוט מעביר ויברציות מאוד חזקות בכל האוטו ורוב מכשירי החשמל שיש בהם חלקים נעים לא שורדים אותם, עכשיו הרעיון הזה נשמע לי מגוחך מיסודו, אבל, עדיין לא נסעתי בפרארי....., אז לא יודע.

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

פורסם

גם אני עוד לא נסעתי , יש מצב שמישהו מחברי הפורום יוכל לעזור לנו לאשר את הספקות ויארגן לנו אחת( כן רק אחת אין צורך ביותר :) ) לבדיקת הנושא החשוב כל כך!

 

טיפה יותר ברצינות אין במה שאמרו לך יותר מדי הגיון. הסיבה שלא מרכיבים מערכות סטריאו במכוניות מסוג זה זה השאיפה לחסוך במשקל בכל דרך אפשרית גם ע"י ויתור על דברים בסיסיים יותר כמו מזגן וכו...

 

אבל יש גם יוצאי דופן כמו למשל הבוגטי וירון שיש לה מנוע 8 ליטר עם 4 מגדשי טורבו ו1001 כ"ס ( קצת יותר מהפררי) ועושה רושם שיש מערכת סטריאו לא רעה בכלל:

 

 

http://www.bugatti-cars.de/bugatti/index.html

×
×
  • תוכן חדש...