Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט פונטו שבה הטמבונים מקדימה ואחורה שחורים.

הבעיה היא שהם שחוקים. כאשר הם רטובים הם נראים כמו חדשים, אבל כשהם מתייבשים הם נראים דהויים.

השאלה שלי היא מה אפשר לעשות כדי שהם לא יראו דהויים? (אולי קיים איזה חומר או משהו בסגנון?)

ערכתי חיפוש, אבל לא מצאתי מידע רלוונטי.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

קודם כל תודה רוברט.

אני חושב שני אלך על הספרי סיליקון.

אתה יודע כמה זמן זה מחזיק ואיפה ניתן לקנות?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם
יש המרססים בספריי סיליקון ויש המורחים שמן מנוע שרוף. שניהם מקנים לפגושים מראה חדש ומלא חיים.

לגבי מה שרוברט אמר, יש כאלה גם שטוענים שזה מייבש את הפלסטיק החיצוני ויוצר בו סדקים. אני יכול לומר לך שאני משתמש בחומר של Carplan ובינתיים הוא לא רע (אבל השתמשתי בו רק איזה חודש). אני יודע שיש חומר מומלץ מאוד של יעקובי, לא זוכר את השם אבל זה מופיע באתר, והוא יקר יותר יחסית- כ-50 ש"ח.

 

בכל מקרה, יש כאלה שממליצים לצבוע את החלקים עם קרייאון של יעקובי (צבע לפלסטיק ללא צורך בצבע יסוד). תחליט כמה זמן וכוח יש לך להשקיע בזה ולפי זה תחליט. בכל מקרה העלויות גם של צביעה (ביתית הכוונה) וגם של חידוש ע"י חומרים ייעודיים או לא ייעודיים לא אמור לעלות יותר מ60-70 ש"ח.

פורסם

אני מעדיף חומר שמיועד לכך.

איך נקרא החומר של קארפלאן? ניתן לרכוש אותו באיזור י''ם?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

איך סיליקון\סקאי יכול לייבש את הפלסטיק, אם הוא משמן אותו ויוצר שכבת הגנה וברק ?

ניתן להשיג בכל חנויות הרכב והאביזרים ואפילו ברשתות הסופרים הגדולים.

החזיק לי חודש וחצי בערך בלי שטיפות.

פורסם

נקרא משהו כמו Black TRim Shine או משהו כזה..

תיכנס לאתר www.carplan.co.il. עד כמה שידוע לי ניתן לקנות פיזית את המוצרים שלהם רק באהרון שיווק הת"א (המשווק שלהם בארץ). בכל מקרה אני מחיפה והזמנתי באינטרנט. אם אתה מחליט ללכת על החומר שלהם ממליץ מאוד כבר על הדרך להזמין AUTOFINIS- ווקס מצוין שלהם (בלי קשר לפגושים, הכוונה לווקס לפח).

 

אני בטוח מצד שני שאפשר למצוא חומר אחר בהום סנטר/אייס/דיפו וכאלה.

 

אם תרצה מחר אוכל אוכל לצלם את הפגושים שלי ולהראות לך באיזה מצב הם כיום (אחרי משהו כמו חודש וחצי)

פורסם
איך סיליקון\סקאי יכול לייבש את הפלסטיק, אם הוא משמן אותו ויוצר שכבת הגנה וברק ?

ניתן להשיג בכל חנויות הרכב והאביזרים ואפילו ברשתות הסופרים הגדולים.

החזיק לי חודש וחצי בערך בלי שטיפות.

את האמת שדבריך הגיונים לגמרי, גם לי קשה להבין איך. אבל בזמנו כשחיפשתי חומר כזה, וערכתי חיפוש, מצאתי בכמה שרשורים טענות שחומרים לסקאיי, כשהם נמרחים על חומר עם חשיפה ישירה לשמש, גורמים לסדקים.

רוב הסיכויים שזה לא נכון באמת, וגם אם כן זו בטח השפעה ארוכה טווח של כמה שנים לפחות, אבל אני רק מעדכן.

פורסם

גיא, יש חומר שנקרא טרים שיין (בקבוק ירוק) אתה מתכוון לזה?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

×
×
  • תוכן חדש...