Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

אני רוצה לעזור לאבי לבדוק אופציות לגבי רכב מנהלים משנת ייצור 2006-2007 מנוע 2 ל'. אוטומט .

האופיציות הן: SUBARU B4 , FORD MONDEO , MAZDA6 וכמובן כל שאר הדגמים שבקטגוריה של רכבי מנהלים.

 

הדגש הוא: חווית נסיעה, נוחות , התנהגות כביש, צריכת דלק, (אופציה לגפ"מ במידה ואפשרי להתקין). אמינות זה הכי חשוב מבחינתו . לא כל כך חשוב לו אם יהיו פחות או יותר כוחות סוס, זה לא הענין .

כיום הוא נוהג על אימפרזה רגילה (2004) 2 ל' 4X4 מאוד אמינה אבל צורכת המון דלק (יחסית) וממש לא נוחה על הכביש.

(לדעתי עשה שטות גמורה שקנה דווקא את הדגם הזה).

 

מה הייתם ממליצים לו?

 

נ.ב

פורד מונדאו רכב נוח מאוד אבל בעליות לירושלים עם מזגן שמעתי את המנוע ממש מתאמץ.

פורסם

תרשה לי לתקן אותך, אבל לא מדובר על רכבי מנהלים, אלא בקטגוריה של משפחתיות גדולות.

 

אם אבא שלך נסע על אימפרזה 4X4 והיא צורכת הרבה דלק, למה B4 ברשימה שהיא גם 4X4?

פאסאט זה בחירה טובה, לפי דעתי דגם TDI הוא מוצלח מאוד, יש לו 130 סוסים ומומנט מכובד, שווה לשקול גם אותו עם תמצאו עם קילומטרז' סביר.

דגם 1.8T בעל 150 סוסים מנוע מוצלח מאוד, כמה שאני זוכר הוא היה בראש הרשימה של 10 מנועים הטובים ביותר בעולם בשנת 97 (או 98 - לא זוכר בדיוק). שווה לפי דעתי לשקול גם אודי A4 שהיא אחות של הפאסאט.

 

מעבר לזה, אם אחד הדגשים זה צריכת דלק, למה אתם לוקחים בחשבון רק קטגורייה של משפחתיות גדולות ולא משפחתיות?

 

חסרים כמה נתונים חשובים בשרשור:

1. תקציב.

2. כמה ק"מ בשנה אתם עושים (שיקול דיזל/בנזין).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
תרשה לי לתקן אותך, אבל לא מדובר על רכבי מנהלים, אלא בקטגוריה של משפחתיות גדולות.

 

 

תרשה לי לתקן אותך.

בארץ לא קיים המושג "משפחתיות גדולות" בניגוד לאירופה.

כאן נתנו לזה שם "מנהלים", זו הקבוצה, אליה משתייכת הפאסט.

פורסם
תרשה לי לתקן אותך.

בארץ לא קיים המושג "משפחתיות גדולות" בניגוד לאירופה.

כאן נתנו לזה שם "מנהלים", זו הקבוצה, אליה משתייכת הפאסט

 

תרשה לי לתקן את התיקון שלך, בכל העולם יש קטגוריות מוגדרות וברורות, אלו נגזרות ממדי כלי הרכב ומשיוכם המגדרי.

משפחתיות גדולות היא ההגדרה הנכונה ולא ההמצאה המטופשת של שנות ה- 90 הנקראת "מכונית מנהלים". שהיא שריד ארכאי לעידן בו מכונית עם מנוע 2 ליטרים הייתה "וואוו!" גדול לאזרח הקטן.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

לא הבנתם אותי מספיק טוב, זו אשמתי, לא הייתי מספיק חד וברור.

עליי מאוד מקובל המונח "משפחתיות גדולות".

לעומת זאת, פה בארץ, לרוב משתמשים במונח "מנהלים", ולא רק בשפת הרחוב, אלא גם בכלי התקשורת.

פורסם

עוד מחשבה...

 

מאליבו 2006-2007.

 

לי יש 2007 ואין לי אלא שבחים אחרי שנה וחצי של נסיעה בלי הפסקה:

 

* מחיר רכישה נמוך(איבוד הערך הגבוה ביותר נעשה כבר)

*כוח מנוע משמעותי(200 כ"ס ו 30 קג"מ) שמזניק אותך בכל מצב בלי בעיה

*13.5 קמ' לליטר בשיוט נינוח ו 8 קמ' בעיר(כמו מנוע 2.0 ליטר)

* מחיר ביטוח נמוך

*אמינות למכלולי הרכב(ראיתי במוסך UMI כמה וכמה מאליבו מחברות ליסינג/השכרהשעברו חצי מליון קמ' ויותר(!)בלי לגמגם, בלי פתיחת מנוע ו/או כל תיקון משמעותי ובלי הפתעות וכל זה בטווח של שנתיים-שלוש)

*רכב גדול, מכיל 5 מבוגרים שמנמנים בלי בעיה, תא מטען יפה, גימיקים אלקטרונים(התנעה מרחוק, דוושות נהג מתכווננות, חימום בכסאות ועוד)

*רכב נוח(היגוי קליל בצורה "מפחידה". אני אישית מת על זה)

*אפשרי גם מונעת גפ"מ(ראיתי אחת בב"ש)

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם
לא הבנתם אותי מספיק טוב, זו אשמתי, לא הייתי מספיק חד וברור.

עליי מאוד מקובל המונח "משפחתיות גדולות".

לעומת זאת, פה בארץ, לרוב משתמשים במונח "מנהלים", ולא רק בשפת הרחוב, אלא גם בכלי התקשורת.

 

משפחתית גדולה שקורים לה בארץ הסטיגמות הבלתי אפשריות "מנהלים", זה תכסיס שיווקי של יבואנים מונופוליים.

ד"א gabi1973, תראה לי איפה במקום רשמי כתוב שפאסאט רכב מנהלים (אני לא מדבר על אתרי יבואנים ופרסומות).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

1. אין בינינו שום ויכוח.

2. אפילו אתרי רכב מקצועיים מכנים כך את אותם הרכבים. ( כולל נטקאר, אוטו, ynet )

3. אני בעד, שקבוצה זו תקרא בדיוק כמו בחו"ל.

פורסם
זה תכסיס שיווקי של יבואנים מונופוליים

 

למעשה, אם אני לא טועה וייתכן שזקני הפורום (מבחינת גיל כרונולוגי) ייאשרו זאת. המונח "הומצא" לראשונה עם הגעת מאזדה 626 לישראל ע"י מגזין "אוטו".

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

רק b 4 ויש להם מבצע כעת......

 

אני מקווה שאתה צוחק וממש לא רציני...

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

מה עם תקציב?

בעקרון כל הרכבים בקטגוריה הזו צורכים דלק ולא מעט!!!

לפי דעתי כל המכוניות שציינת הן מכוניות טובות אבל! כרגע הכי כדאיות בייחס של תמורה למחיר הן הפורד מונדאו והשברולט מאליבו, גם הפאסט רכב מעולה אבל המחיר כבר גבוהה בהרבה משאר המכוניות.

:fadein:
×
×
  • תוכן חדש...