Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואנה כמה אתם...ואני רציתי לבוא ואני בסך הכול בן 16 אבל מת על מכוניות אספנות,מזל טוב לשרה ובני עד 120

גם אני מגיע למפגש שפלה

פורסם
אני מצטער שאני קוטע שירשור שהתחיל באווירת חגיגה חמה ואנושית של חברים אמתיים

ולפתע נקטע ושונה לאווירה חמה וקטנונית .

אולי ישנם תחושות ורגשות שלעיתים אף חובה לומר , אך ישנו הזמן והמקום לומר את הדברים מבלי להרוס שמחת חברים וחברות באופן אגואיסטי ועוקצני הגובל ביצירת תסיסה מכוונת שאינה מכבדת את מקומינו כחברי מועדון, הפועל לגיבוש ולאיחוד החברים ולא להיפך.

 

בנימה אופטימית זו ברצוני לאחל לשרה ובני המון המון בריאות אושר ועושר ולשנים של חברות ומפגשים שמחים .

הרשתי לעצמי ( אני מקווה שזה בסדר..) להוסיף שתי תמונות נוספות מאותו היום ..."נוסטלגיית שעורי הנהיגה שהחזירו את יורם שנים אחורה ...עוד בזמן שהיה על ראשו שיער ....הרבה שיער"

המשך שבוע מקסים.

עבירם תמונות נהדרות ...במיוחד התלמידים.

לגבי החלק הראשון של ההודעה מנסיון שיש לי עם מועדונים קודמים לא מעניינת אותי ה"פולטיקה" הזאת!!!! זאת גם הסיבה שאני לא כותב כלום בעניין זה או עינינים קודמים דומים. ופה אני אגואיסט לעצמי טוב לי עם מה שיש לנו בששישישרון והעשה את המייטב כדי שזה ישמר .ללא תאום עם אף אחד אחר שמגיע לשישישרון אבל אני בטוח שגם אף אחד לא התנגד אני מזמין כל חבר מכל מקום בארץ להגיע ולהנות איתנו.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם

מאד רציתי לבוא עם האופנוע שלי, שקלתי באם לרכב הביתה ישירות מרמת השרון או דרכם. מאחר ובשתי הפעמים הקודמות האופנוע החליט ל"שים לי ברז" ונתקע בדרך חשבתי שהפעם, בצער לא אכבד את החוגגים שרה ובני ואסע ישירות הביתה.

נו טוב, גם הפעם האופנוע החליט לתעתע בי ולקרטע בק"מ האחרונים.

בכל אופן ברכות חמות לשרה ולבני ליום הולדתם - עד 120 יגוארים ודה-שבו ים.

כל אחד יכול לבוא למפגש ברעננה ובכלל כל אחד יכול לדלג בין המפגשים להנאתו. כל מפגש ואופיו, מעלותיו וחסרונותיו, ה"מפגש" הוא מפגש של מכוניות ויותר מכך הוא מפגש של חברים, ידידים ואוהבי מכוניות אספנות וקלאסיות - וזה יחודו.

להתראות רק בשמחות.

מצא משה

×
×
  • תוכן חדש...