Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו 11 ספורטינג


רנו11
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

5000 ש"ח.

 

בתור בעלים לשעבר של אחת שהייתה במצב יחסית טוב, לא הייתי אפילו מנסה למכור אותו. את שלי לא הצלחתי למכור ב1500 ש"ח, והיא הייתה אחת השמורות ביותר.

 

המחירון באותה תקופה היה של 4000 ש"ח (לשנת 89). כיום הוא בטח בסביבות ה3000 או שהיא כבר לא מופיעה במחירון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להעלות תמונה?

בבקשה

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה לאספן אמיתי לא צריך להיות משנה המחיר.

 

אני הייתי קונה אחד כזה בכיף אבל עם הידיעה שאני לא אמכור אותו ב15 השנים הקרובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב מ-ע-ו-ל-ה!!! ביחוד אם תוצרת ספרד (עד כמה שאני זוכר, ספורטניג הוא ספרדי), אמין ביותר מכל הבחינות, נעים ביותר לנסיעה, מזגן לפחות סביר, אם לא טוב...

7 שנים אשתי נסעה בו, ואהבה כל רגע.

מה צריך יותר?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נעים לי להרוס את המגמה, אבל ממה שאני זוכר את הרנו 9/11 לסוגיהן מדובר ברכב קטסטרופאלי - ולא פחות.

איכות ייצוא והרכבה שערורייתיות, ומערכת קירור בעייתית במיוחד הפכו אותן לסיוט של ממש על גלגלים, מה שגם מסביר את "הפופולריות" העודפת שלהן כמשומשות. לי אישית הייתה רנו 9 תקופה קצרה ולא ממש חשוב באילו נסיבות - אין לי מילה טובה אחת להגיד.

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהגיעה הרנו 9 לארץ, בתחילת 82', היתה אפליית מיסוי לטובת מכוניות עם מנוע בנפח של פחות מ 1300 סמ"ק.

מאחר והרנו 9 יוצרה בתחילה עם מנוע 1108 סמ"ק או 1397 סמ"ק, רובן של המכוניות נימכרו עם מנוע ה 1.1 החלוש, שביצועיו היו חלשים מאד.

בסוף 85' הגיעה לארץ הרנו 9 ספרינטר שיוצרה בספרד וצויידה במנוע גדול יותר בנפח 1237 סמ"ק ו 55 כ"ס, מה שהקנה לה ביצועים סבירים יותר.

הבעייה העיקרית של הרנו 9 - 11 מהדגם הזה, היתה התאמה לקוייה של המזגן, שהיה מהרכבה מקומית.

היתה למכוניות הללו בעיית היתחממות (שלא היתה קיימת בדגמי ה 1.4 שהיו בעלות מזגן מקורי) שגרמה לבלאי גבוה במנוע.

חבל, כי סה"כ הרנו 9 היתה מכונית חביבה למדי, קלה לנהיגה ,נוחה וחסכונית, וברוב הבחינות היא היתה טובה מהסובארו לאונה.

אגב מנוע ה 1237 סמ"ק - בשנת 93' רנו ניזכרו בו שוב, והתקינו אותו בטווינגו החדשה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

מה זה באמת רנו 9 ולמה היא נולדה ומה היא יצגה בתקופתה?

ובכן..... :shock: הסיפור הוא כדלקמן!

מיכיון שאני במוזה היום אני כותב בעברית זכה מנומסת ומעודנת בלי לקלל ומבלי לנבל את הפה :roll:.

בשנת 1982 התקיימה תחרות בין יצרני הרכב מי מסוגל ליצר את הרכב הכי זול לצרכן שיענה על תיקני הבטיחות דאז שיהיה אמין

לטוח של 3 שנים ונוחיות למשפחה הכוללת 4 נפשות.

בתחרות השתתפו גולף 1000,פזו104.רנו 9, פיאט 128 , אופל קדט, ועוד.

ובמקום ראשון זכתה רנו 9 נפח מנוע 1100 .

בכללי אותו פשות ביותר אים מיכללים שנלקחו ממכוניות רנו אחרות על מנת להוזיל מחירי יצור. לדוגמא: המנוע רנו 5 כולל הגיר

ידיות של הדלתות ומנגנוני חלונות רנו 18 , 20 , 14 כול החלק הקדמי גשר מנוע מתלים וכו' רנו 5 מיתלה אחורי רנו 5

מיכיון שהרכב ניכר במאות אלפים כי היה זול ולא בהכרך טוב החליטו לקדם ולשפר את הרכב.

הנפילה הגדולה שלהם היתה דווקה לא ביגלל המזגן זה לא נכון כי הוא תיפקד מצוין מה שקבר את הרכב הזה היה הדגם 1400 אוטומטי שהיה פשוט כישלון חרוץ וביגללו הפסיקו את היצור אחרי הדגם 11 ספורטרינג.

ואלו היו מיספר מילים על רנו 9

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני עיוני, אתה בסדר?

הרנו 9 זכתה בתחרות מכונית השנה 82' - כל המכוניות שציינת הוצגו הרבה קודם.

המנוע היה של רנו 5 אבל הגיר לא - הרנו 9 היתה הרנו הראשונה שהיה לה מנוע רוחבי ולכן פותח לכבודה גיר חדש ששימש לאחר מכן את הרנו 5 סופר.

המיתלים הקדמיים היו שונים מאלו של ה 5 - ל 5 המקורית היו עצמות עצה כפולות ואילו ל 9 היו מיתלי מק'פרסון.

המיתלה האחורי התבסס על מוט פיתול, כמו במרבית המכוניות הצרפתיות.

הרנו 9 ניכשלה בשל העובדה שהיא היתה מכונית סתמית וחסרת אופי וייחוד, וגם החיסכון בפיתוח, שהתבטא בשימוש במנועים העתיקים היה בעוכריה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נעים לי להרוס את המגמה, אבל ממה שאני זוכר את הרנו 9/11 לסוגיהן מדובר ברכב קטסטרופאלי - ולא פחות.

 

טוב, אני ניסיתי להיות קצת דיפלומאטי אבל אני מסכים איתך ב100%.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי בשנת 1990 רנו 9 ושנה מאוחר יותר ''שידרגתי'' לרנו 11.

שתיהן היו מכוניות ''לכל החיים'': קנית ולא הצלחת למכור!:wink:

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...