Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא מסכים שהמגאן מרגישה חזקה יותר מהפוקוס (וזה גם מתבטא בנתוני ביצועים).

זה שילוב מוצלח יותר של מנוע ותיבת הילוכים, מנוע חזק יותר ומשקל עצמי נמוך יותר.

 

בקיצור - נוחות, שתיהן. איבזור - פוקוס. התנהגות כביש - פוקוס. מנוע - מגאן. בגאז' - גם מגאן (למרות שלפוקוס אין סיבה להתבייש), ולמגאן יש גם יותר מרחב במושב האחורי (אם הנוסעים מצליחים להתגבר על העלבון של החלונות האחוריים הידניים).

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם הקורולה היא אופציה בשבילכם

כי אם כן, לאחרונה החלפתי את הגטס שהיתה ברשותי בקורולה

ולמרות הגיר הרובוטי( שאיני מבין מה כל הסיפור הגדול שעשו מסביב לגיר הזה)

האוטו נוסע כמו חלום ,המיתלים מצוינים ,לא מרגישים שום דבר בכביש ,

וכשאני משווה את האוטו למגאן ולפוקוס , מבחינת חוזק היא חזקה משמעותית מהמזדה

וגם מבחינת נוחות ישיבה ,כך שאם יש אפשרות בחירה הייתי שוקל את האוטו הזה בחיוב רב.

פורסם

כרכב מקבוצה 2 מהעבודה- ללא ספק הפוקוס!

 

בטיחות- חמישה כוכבי בטיחות עם מערכת ESP כסטנדרט.

 

הרכב נוח, מאובזר יחסית לקבוצה 2, מרווח ובעל תא מטען ענק!

 

לדעתי הרכב האולטימטיבי כיום למשפחה הלא ממהרת (ביצועים דיי חלשים)

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
האם הקורולה היא אופציה בשבילכם

כי אם כן, לאחרונה החלפתי את הגטס שהיתה ברשותי בקורולה

ולמרות הגיר הרובוטי( שאיני מבין מה כל הסיפור הגדול שעשו מסביב לגיר הזה)

האוטו נוסע כמו חלום ,המיתלים מצוינים ,לא מרגישים שום דבר בכביש ,

וכשאני משווה את האוטו למגאן ולפוקוס , מבחינת חוזק היא חזקה משמעותית מהמזדה

וגם מבחינת נוחות ישיבה ,כך שאם יש אפשרות בחירה הייתי שוקל את האוטו הזה בחיוב רב.

 

הבעיה עם הקורולה היא שהגרסה המשווקת בארץ היא בעלת אבזור בטיחותי מופחת ביס לגרסה שנבחנה במבחני ריסוק.

הגרסה שנבחנה היא בעלת 7 כריות אויר וקיבלה ציון של 5 כוכבים.

בגרסה המשווקת בארץ מותקנות 4 כריות אויר בלבד, וגם אין בה מערכת בקרת יציבות (ESP), מה שמהווה מבחינתי חסרון רציני ביחס לפוקוס.

"ai motoare capul doare"

פורסם

וואי חברים יקרים עזרתם לי מאוד.

אחרי כמה תאונות קטנוע ותאונת טרקטורון וגם תאונות רכב שחוויתי בחיי - נראה לי שהגיע הזמן שאני יתבגר וילך על בטיחות הפעם

המהירות מהשטן.

ואולי עדיף רכב שאינו ישר זורק גז.

אין ספק שהתחושה במאזדה היא באמת סוג של מטוס קרב קטן כמו שאמר ארנון - אבל זה לא מה שאני צריכה אם אני מתכננת להתחיל להכין איזה ילד בעוד שנה.

חוץ מזה שאם רכב עבודה מנצלים לנסיעות ארוכות וטיולים בארץ, אז אולי עדיף רכב שיהיה נוח לנסוע איתו בכבישים ארוכיםם ומשובשים.

 

אני שמחה שגרמתם לי כולכם ועזרתם לי בשנית לבחור את הרכב הנכון בשבילי - פורד פוקוס.

אני כמובן ירשום לכם שוב אחרי שאני יקבל אותו ויאמר לכם איך חווית הנהיגה ...

 

תודה לכולכם!

קובנית

פורסם

במידה ותחזרי לקרוא כאן, ארנון אמר את ההיפך ממה שהבנת. ארנון אמר: "אל תשלי את עצמך שהמאזדה היא מטוס קטן". היא בעיקר מרעישה כמו מטוס... כך שאל תרגישי שויתרת יותר מידי. ודאי גם, שבנסיעות ארוכות הבדל הנוחות היה בא לידי ביטוי משמעותי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
במידה ותחזרי לקרוא כאן, ארנון אמר את ההיפך ממה שהבנת. ארנון אמר: "אל תשלי את עצמך שהמאזדה היא מטוס קטן". היא בעיקר מרעישה כמו מטוס... כך שאל תרגישי שויתרת יותר מידי. ודאי גם, שבנסיעות ארוכות הבדל הנוחות היה בא לידי ביטוי משמעותי.

 

 

חזרתי - קראתי - לזה התכוונתי אבל לא ממש רשמתי - כנראה בגלל שמיהרתי .

הזמנו את הרכב אבל הוא יגיע לארץ מסתבר רק באוקטובר - עד אז קיבלנו רכב פזו 307

באוקטובר יהיה לנו את הפורד - לא יכולה לחכות כבר....

פורסם

מדהים. מעל ארבעה חודשי המתנה למכונית שמיובאת (עאלק) באופן סדיר.

 

כך זה נראה כאשר היבואן אינו סופר את הלקוח הפרטי, ומזמין מחו"ל משלוחים רק כנגד הזמנה חתומה של חברת ליסינג.

 

מרתיח בכל פעם מחדש לגלות את הנזק שענף הליסינג גורם לשוק הרכב, וכמובן שהמקום בו ניתן לראות זאת באופן המזוקק ביותר הוא ב"דלק מוטורס" - היבואנית שהביאה את הפעילות המסחרית מול חברות הליסינג לדרגת פלא עולם.

 

 

לכם נותר לאחל "תתחדשו" ותתאזרו בסבלנות. זו מכונית מצויינת. :-)

פורסם

דווקא במקרה הזה חודשי ההמתנה הארוכים לא קשורים להזמנות מחברות הליסינג.

גם למונדאו נידרשים חודשי המתנה ארוכים,וכן זה כולל גם הזמנות מחברות ליסינג,שבינתיים רכשו מכוניות אחרות.

הסיבה היא ביקוש גבוה באירופה ותו לא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני גם מתכוון להזמין את הפורד פוקוס החדשה, דגם TREND והיום כאשר התקשרתי לסניף פורד - דלק מוטורס בת"א אמרו לי שהמשלוח הבא יגיע בסוף אוגוסט, המתנה של כמעט שלושה חודשיים.

 

אמרו לי שיחזרו אלי ביום ראשון עם תשובה סופית כי לא מייבאים לארץ את כל הצבעים ועוד.

פורסם
דווקא במקרה הזה חודשי ההמתנה הארוכים לא קשורים להזמנות מחברות הליסינג.

גם למונדאו נידרשים חודשי המתנה ארוכים,וכן זה כולל גם הזמנות מחברות ליסינג,שבינתיים רכשו מכוניות אחרות.

הסיבה היא ביקוש גבוה באירופה ותו לא.

אתה נאיבי, אבל זה מה שעושה אותך חינני כל כך ... :-)

אין דין השקה טריה כמו המונדיאו כדין הפוקוס הותיקה (מאוד) שהיצרן ישמח לספק ממנה לכל דורש.

 

בניגוד לעבר הלא כל כך רחוק, בו יבואן היה מייבא מכוניות לארץ ומשחרר אותן מהמכס על פי דרישה, במצב שוק הרכב הנוכחי בו רובן המכריע של המכוניות הולך לחברות הליסינג, אין ליבואן שום תמריץ לנהוג כך.

 

מזמינים על פי דרישה, ומחזיקים מלאי מינימלי עד אפסי בארץ לשם מכירה ללקוחות מזדמנים.

פורסם

אין ספק שהתחושה במאזדה היא באמת סוג של מטוס קרב קטן

 

תודה לכולכם!

קובנית

 

מאזדה 3 ? , מטוס קרב? :shock::? איך רכב בעל משקל של טונה ומשהו + גיר אוטמט ו-105 כ"ס ביום טוב יכול להיות מטוס קרב?

 

או להיות מהיר באיזה מובן שהוא, התיאור בהחלט מוגזם .

 

אני לא רוצה לדמיין מה היית אומרת אם היית נוסעת באיזה STI , חללית?

פורסם
אני דווקא מסכים שהמגאן מרגישה חזקה יותר מהפוקוס (וזה גם מתבטא בנתוני ביצועים).

זה שילוב מוצלח יותר של מנוע ותיבת הילוכים, מנוע חזק יותר ומשקל עצמי נמוך יותר.

 

בקיצור - נוחות, שתיהן. איבזור - פוקוס. התנהגות כביש - פוקוס. מנוע - מגאן. בגאז' - גם מגאן (למרות שלפוקוס אין סיבה להתבייש), ולמגאן יש גם יותר מרחב במושב האחורי (אם הנוסעים מצליחים להתגבר על העלבון של החלונות האחוריים הידניים).

 

 

לפני חודשיים גם לי הייתה התלבטות באיזה רכב לבחור ובכל זאת בחרתי במגאן.תא המטען ענק,המנוע נחמד וגם ברמת האבזור כנראה שקרסו החליטו שלכל תעלול יש גבול.

קיבלתי את הרכב עם 4 חלונות חשמל ורדיו דיסק MP3 של KENWOOD - לא בדיוק רמת פאר מטורפת,אבל זה בסדר גמור למי שרוצה בטיחות למשפחה.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
מזמינים על פי דרישה, ומחזיקים מלאי מינימלי עד אפסי בארץ לשם מכירה ללקוחות מזדמנים.

 

אחחח, כיף (יחסית) לקנות בצ'מפיון ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
[/color][/b]

 

 

לפני חודשיים גם לי הייתה התלבטות באיזה רכב לבחור ובכל זאת בחרתי במגאן.תא המטען ענק,המנוע נחמד וגם ברמת האבזור כנראה שקרסו החליטו שלכל תעלול יש גבול.

קיבלתי את הרכב עם 4 חלונות חשמל ורדיו דיסק MP3 של KENWOOD - לא בדיוק רמת פאר מטורפת,אבל זה בסדר גמור למי שרוצה בטיחות למשפחה.

 

תומר

 

האחורים מקוריים או התקנה מקומית? או במילים אחרות, כמה מתגים יש בדלת של הנהג, 2 או 4? רדיו דיסק הם נתנו תמיד, במודל 2008 נכנס גם MP3. אצלי יש של פיוניר. אגב, חלונות חשמליים בהתקנה מקומית, כמו שיש אצלי מאחור, זה לא כמו חלונות מקוריים מהיצרן, זה בטוח.

"ai motoare capul doare"


×
×
  • תוכן חדש...