Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע מה איתכם יצא לי לנסוע היום לצפון, את רוב העליות עליתי עם הקאיה ב1500 סל"ד והשיוט היה על אזור ה800 (וכן, אני בטוח שהשעון סל"ד תקין)

כשכן נתתי קיק ,אז המנוע סתם הרעיש חזק ועשה ערפל מאחורה ,אז סתם חבל כשאפשר בלי.(למרות שמרגישים שלמנוע יותר קל בטורים גבוהים ,אבל לאוזן זה קשה!)

 

תבדוק את צריכת הדלק - יש מצב שתופתע לרעה.

800 סל"ד - רק בירידות אולי.

פורסם
איזה עליות? מה הטמפ' החיצונית? מהו המטען או מספר האנשים שברכב?

אי אפשר להתייחס לסל"ד מסויים ואין נוסחה מדוייקת ויש להרגיש את המנוע והגיר בכל מצב נתון וכמובן התנסויות קודמות. לעיתים עדיף להשאר על סל"ד גבוה ובהילוך נמוך ובמהירות נמוכה ממה שרוצים מאשר לעלות הילוך ולגלות כי כוח המנוע יורד ומהירות הרכב יורדת.

ערב רב לכם

מומנט זה מומנט עם 4 אנשים באוטו או שקי מלט כשחם או כשקר

המומנט יהיה אותו מומנט ויגיע באותו סל"ד וזו הנק' בה יעילות המנוע היא מירבית

שים 4 אנשים ברכב צא לסיבוב ותראה שהוא סוחב בעליות הכי טוב בסלד שבו המומנט מירבי

כמובן שזה קשור להתאמת גודל המנוע לרכב ויחסי העברה בגיר

אבל זה לא משהו שניתן לשנות אלה נתוני יצרן

שאו ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

המומנט הוא אותו מומנט רק שמדובר בלחיצה על הדוושה עד הסוף, אתה לא נוסע כל הזמן עם דוושה ב WOT אפילו בעליות ולכן עיתוי העברת ההילוכים משתנה בין מצבי הנסיעה השונים. צריך לצאת ממה שמלמדים בבה"ס למכונאות ולהזכר איך נוהגים.

אני בטוח שאתה לא מביר את ההילוך תמיד באותו המצב, קצת אחרי קבלת שיא המומנט.

פורסם

ערב רב

הקסנטיה שלי גיר ידני וזה מנוע שעולה בטורים ללא כל בעיה

אני מתייחס לעליות כרגע שם אתה צריך את המומנט ולא בשיוט במישור

האצה להחלפת הילוך 4500-5000 סלד המומנט המירבי הוא ב4250

ככה שזה מספיק גם בהאצה לעקיפה בישורת מוריד הילוך או שניים אפילו ולא מנסה להאיץ ב2500

אלא ב 3500 ומעלה

לעות זה יש לי סקודה פביה SDI מומנט מירבי ב 3000 סלד דיזל ללא טורבו

פה אם לא תמשוך ל 4000 ואפילו יותר זה פשוט לא זז בעליות

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

×
×
  • תוכן חדש...