Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאמא שלי ולאמא של חבר טוב שלי יש יאריס.

שתי המכוניות מאותה שנת דגם.

ולשתיהן יש את אותה בעיה, המצבר מתרוקן אחרי 3 ימים ללא התנעה, וצריך ג'אמפסטרט עם כבלים.

החליפו מצבר כמה פעמים, הלכנו למוסך עשרות פעמים, ולאחרונה הלכנו למוסך אחד מסוים שמצא את הבעיה.

החלונות החשמליים גומרים את המצבר אפילו כשהרכב לא מותנע אלא רק עומד במקום.

ניתקנו את החלונות החשמליים וכמובן לחצנו גם על כפתור הנעילה והמצבר לא מתרוקן אחרי 3 ימים ולא מתרוקן בכלל.

 

מישהו עוד נתקל בבעיה הזאת?

כי אם כן אולי כדאי לפנות לטויוטה עם העניין הזה שיחליפו את המנגון או משהו... לא?

פורסם

השלט מקורי.

אבל סגירת החלונות בעת דריכת האזעקה זה דבר שמגיע עם הדגם הזה בכל מקרה.

ומן הסתם זה חלק מהתקלה - בגלל זה ניתקנו את האפשרות של החלונות החשמליים.

אבל זה עדיין לא משנה, בהרבה מכוניות החלונות נסגרים עם דריכת האזעקה ועדיין המצבר לא מתרוקן.

 

אולי לא הבנת, אבל אני לא מחפש סיבות לבעיה או פתרונות... אני רוצה לדעת האם יש עוד אנשים שחוו את הבעיה הזאת או שזה רק אמא שלי ואמא של חבר שלי.

פורסם

1. כבה מנוע

2. הוצא את המפתח מהסווי'ץ

3. נתק את כבל המינוס וחבר מד-זרם בין המצבר למכשיר בטור ובדוק מהי צריכת הזרם כאשר כול הצרכנים כבויים והחלונות סגורים

 

חזור לדווח מה היא צריכת הזרם 'הפרזיטי'.

איזה כייף לי :)

פורסם

הכול כבר נעשה ונבדק והמוסך הגיע למסקנה שהמנגנון של החלונות גורם לזה.

וע"י ניתוק החלונות החשמליים פתרנו את זה... אני לא מחפש פיתרון, אני רק רוצה לדעת האם מישהו נוסף נתקל בבעיה הזאת בדגם הזה של יאריס?

×
×
  • תוכן חדש...