Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש רכב משפחתי שהבטיחות והנוחות הן הפרמטרים החשובים ביותר. עם זאת חשוב גם שתהיה אמינה וחסכונית. הרכב ישמש כרכב שני בבית לנסיעות יחסית קצרות. אך ורק אוטומט ואין צורך במנוע יותר גדול מ1600(חסכוני) חשוב שתהיה ממודל 2000 ומעלה, התקציב הוא בסביבות ה52 אלף. הצעות ועצות יתקבלו בברכה. תודה מראש.

פורסם

למי שהנוחות והבטיחות בראש סדר עדיפויות אני ממליץ על רנו מגאן.

בתקציב שציינת אפשר לקנות מגאן 2003 או אפילו 2004.

מנוע 1600 מוצלח מאוד, צריכת דלק רגילה למכונית משפחתית אוטומטית .

ביטוחים מהזולים, טיפולים כל 30 אלף ק"מ אבל יחסית יקרים במוסכים מורשים של רנו.

ועכשיו לחיסרון האפשרי- כמו בכל רכב צרפתי במגאן החל משנת 2000 גיר אוטומטי AL4 שנחשב לבעייתי והשיפוץ שלו לא זול.

כמובן, לא לכל מגאן יש בעיות עם הגיר הזה אבל, בוא נגיד, סיכוי שהגיר יצטרך שיפוץ בטויוטה קורולה או סובארו אימפרזה הרבה יותר קטן.

אני אישית לא הייתי מוותר על המושבים הנוחים במיוחד של מגאן או על תנוחת הישיבה גבוהה ולא על הבטיחות העדיפה בשנתונים 2003- 2004.

גם המחיר של מגאן בשנים האלה הרבה יותר נמוך מהמחירים של רכבים יפניים בני אותו הגיל.

אולי בגלל כל זה במשפחתי היו וישנם 7 רכבים מבית רנו ( שניים מהם מגאן כולל מודל 2003 אוטומטי 5 דלתות, בנתיים לא הופיעו בעיות גיר או חשמל).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
פוקוס, לנסר,טויוטה אבנסיס/קורולה.

 

 

עכשיו אני מבין מדוע כמות ההודעות שלך כל כך גדולות.

אתה בכלל לא מועיל!!

 

פותח השרשור:

 

אני מחזק את קודמי ואומר שהרנו מגאן היא הבחירה החכמה והנכונה ביותר.

היא לא הכי אמינה שיש אבל אם קטגורית האמינות היא לא מגיעה מהמקום הראשון אז היא בהחלט מומלצת.

שנת 2003-4 תיכנס לתקציבך בהחלט.

תנסה למצוא רכב שהוא לא דיזל אם כי הרכב לא יסע הרבה.

 

 

שיהיה בהצלחה

שלומי.

פורסם

ראיתי שניתן למצוא בסביבות ה55K את הרנו מגאן II בשנתון 2004. האם היא עדיפה מבחינת אמינות והגיר? ועדין תקפה בנוגע לבטיחות ונוחות גבוהה?

פורסם

הגיר במגאן 2 הוא בעיקרון אותו גיר. אני יודע שהוא עבר עידכונים עם השנים, בעיקר עידכוני תוכנה אבל מבחינה מכאנית אני לא חושב שיש הבדלים. מבחינת אמינות המגאן 2 היא עוד לא אימפרזה או קורולה אבל יש שיפור והיא בהחלט הנוחה, מרווחת ובטוחה בקטגוריה. רוב הבעיות מתרכזות סביב האבזור החשמלי. לא נתקלתי בבעיות מנוע-גיר מיוחדות ברכב הזה.

פורסם

לי יש תלונות- לא נוח , לא בטיחותי, מנוע 1800 לא חיסכוני, ביטוח יקר.

 

בקשר לשאלתך על מגאן 2 - נוחה עוד יותר, מרווחת יותר ממגאן הקודמת, בטיחות עדיין גבוהה (אם לא הגבוהה בקבוצתה).

אני חושש שבמחיר של 55K יהיה לך מבחר של רכבים מליסינג או כאלה שעברו הרבה ק"מ או לאחר תאונה.

אילו היית מבקש המלצה על רכב אמין, יפני עם ביטוחים לא יקרים הייתי ממליץ לך על ניסן אלמרה.

אבל סדר עדיפויות בהודעה המכורית היה שונה.

קשה מאוד לשנות תדמית של אמינות לא טובה. כדי לדעת האם יש שיפור באמינות של הגיר במגאן 2 צריך לראות נתונים סטטיסטיים שאין לי אותם.

גם תדמית טובה לא משתנה כל כך מהר.

תריץ חיפוש, תראה איזה בעיות יש לקורולה 2003- 2004, האנשים ממשיכים לשלם על קורולה מחירים אסטרונומיים.

תבדוק גם כמה שנים צריך לרדת בשביל לרכוש קורולה, לנטיס, סיויק בתקציב שלך.

אפילו אם תשפץ שלוש פעמים את הגיר במגאן 2004 עדיין לא תגיע למחיר של קורולה מאותה השנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לי יש תלונות- לא נוח , לא בטיחותי, מנוע 1800 לא חיסכוני, ביטוח יקר.

 

בקשר לשאלתך על מגאן 2 - נוחה עוד יותר, מרווחת יותר ממגאן הקודמת, בטיחות עדיין גבוהה (אם לא הגבוהה בקבוצתה).

אני חושש שבמחיר של 55K יהיה לך מבחר של רכבים מליסינג או כאלה שעברו הרבה ק"מ או לאחר תאונה.

אילו היית מבקש המלצה על רכב אמין, יפני עם ביטוחים לא יקרים הייתי ממליץ לך על ניסן אלמרה.

אבל סדר עדיפויות בהודעה המכורית היה שונה.

קשה מאוד לשנות תדמית של אמינות לא טובה. כדי לדעת האם יש שיפור באמינות של הגיר במגאן 2 צריך לראות נתונים סטטיסטיים שאין לי אותם.

גם תדמית טובה לא משתנה כל כך מהר.

תריץ חיפוש, תראה איזה בעיות יש לקורולה 2003- 2004, האנשים ממשיכים לשלם על קורולה מחירים אסטרונומיים.

תבדוק גם כמה שנים צריך לרדת בשביל לרכוש קורולה, לנטיס, סיויק בתקציב שלך.

אפילו אם תשפץ שלוש פעמים את הגיר במגאן 2004 עדיין לא תגיע למחיר של קורולה מאותה השנה.

 

לדעתי תגובה מאוד מסכילה ואני לגמרי מסכים איתה. מחיר ביטוח התקלות של אוטו-סרב עבור רנו מגאן II שנת 2004 נפח 1600 בנזין ו100,000 קמ הוא 266 ש"ח לחודש בנסעיות מתחת ל12,000 בשנה. עבור טויוטה קורולה עם אותם הנתונים 142 ש"ח לחודש. הבדל שלא מצדיק את ההפרש במחיר הרכישה.

×
×
  • תוכן חדש...