Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו 850 טורבו - דוח ביצועים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים ביקשו ממני כאן לדווח מה הביצועים של הרכב אותו קניתי -

Volvo 850 T5 משנת 96.

אז ערכתי כמה מבחנים, הנה התוצאות..

 

מד אוץ: 131,000 קמ'

 

צריכת דלק מיטבית (ב-90 קמ"ש) : 14.5 קמ' לליטר

צריכת דלק עירונית: 7.2 קמ' לליטר

תאוצה 0-100 קמ"ש: 9.2 שניות (הנתון הרשמי לרכב חדש: 7.7 שניות).

מהירות מירבית: טרם נמדד

אגב, יש לדגם הזה בקרת שיוט מעולה ומחשב דרך שהופכים את העניין הזה לדי מדוייק יחסית.. :)

 

רק שאלה - זה נכון לעשות "ערך משולש" בין ה"מחסור" בתאוצה לבין ה"מחסור" בהספק?

כלומר, אם הרכב איטי ב-20% בהשוואה לתאוצה שלו כשהיה חדש 7.7/(9.2-7.7) ,

זה אומר שחסר לו בערך 20% מההספק המקורי שלו ? -

0.8 * 225 כ"ס = 180 כ"ס ...

פורסם

אם המספרים הללו הם מהמחשב דרך, לא הייתי סומך עליהם.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

use a timer buddy:-)

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
לפני כמה ימים ביקשו ממני כאן לדווח מה הביצועים של הרכב אותו קניתי -

Volvo 850 T5 משנת 96.

אז ערכתי כמה מבחנים, הנה התוצאות..

 

מד אוץ: 131,000 קמ'

 

צריכת דלק מיטבית (ב-90 קמ"ש) : 14.5 קמ' לליטר

צריכת דלק עירונית: 7.2 קמ' לליטר

תאוצה 0-100 קמ"ש: 9.2 שניות (הנתון הרשמי לרכב חדש: 7.7 שניות).

מהירות מירבית: טרם נמדד

אגב, יש לדגם הזה בקרת שיוט מעולה ומחשב דרך שהופכים את העניין הזה לדי מדוייק יחסית.. :)

 

רק שאלה - זה נכון לעשות "ערך משולש" בין ה"מחסור" בתאוצה לבין ה"מחסור" בהספק?

כלומר, אם הרכב איטי ב-20% בהשוואה לתאוצה שלו כשהיה חדש 7.7/(9.2-7.7) ,

זה אומר שחסר לו בערך 20% מההספק המקורי שלו ? -

0.8 * 225 כ"ס = 180 כ"ס ...

 

 

עכשיו דחוף צור קשר עם שרון קוזמה

 

:-D

פורסם
אם המספרים הללו הם מהמחשב דרך, לא הייתי סומך עליהם.

אימתתי את נתוני המהירות וצריכת הדלק ע"י סטופר, מכשיר GPS ותידלוק. המחשב דרך די מדוייק! 8)

 

עכשיו דחוף צור קשר עם שרון קוזמה

מי זה שרון קוזמה? במה הוא יכול לעזור לי?

 

שמעו, בשלב ראשון לפחות אני רוצה להמנע מכל מיני שיפורים.

סה"כ הרכב עבר בדיקה בהצטיינות, ללא שום תקלות מיוחדות או בלאי חריג במנוע/גיר.

הייתי רוצה בשלב זה לברר מה אפשר לעשות כדי "ליישר קו", כלומר לקרב אותו עד כמה שניתן

למצב של "כמו חדש", ובכמה בערך זה יכול לשפר את הביצועים.

אם עדיין אני יהיה "רק" עם ביצועים בסדר גודל של 9 שניות מ-0 עד 100 (שזה גם לא רע..),

נראה - אם אחרי איזו תקופה של נסיעה זה לא יספיק לי, נשקול צ'יפים ועניינים.

 

תודה!

פורסם

לגבי החישוב לפי ערך משולש : היות ועקומת ההספק של המנוע איננה עקומה ליניארית לכן , לא ניתן לחשב בשיטת "ערך משולש" !

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אתה יכול לקחת את הרכב לדינו.

ככה תדע בדיוק כמה עייפות החומר השפיעה...

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

×
×
  • תוכן חדש...