Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. יכול להיות שבאמת דיברת בטלפון?

2. מאוד לא אהבתי את המשפט שאתה כולל בו S2000 ופיאט אונו, קשה לי להאמין שאדם יטרח ויתלונן, וימסור שם וכתובת וטלפון [כי את כל אלה צריכים למסור במידה ורוצים להתלונן] סתם ככה כי צרה עינו באדם אחר.

בכל מקרה, במידה ותבקש להישפט, יזמנו את המתלונן להעיד, תמיד תוכל לצאת החוצה ולבדוק באיזה אוטו הוא הגיע כדי להעלות את הטיעון במשפט.

 

 

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

הנסיך - זרקו על האוטו שלי פירות, ביצים, גבינה (!), השאירו עליו נעליים, כתבו פתקים מאיימים ואני ממש לא בן אדם שיש לו אינטרקציה עויינת עם הסביבה, פשוט אדם עם S2000 (שנמכרה כבר עקב מיאוס מכל העניין הזה). אני כבר לא יודע מה לא סביר.



I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

אני לא מבין דבר אחד, איך בדיוק אפשר לתת לבנאדם דוח על דיבור בסלולארי מבלי לעצור אותו במקום

מה שוטר יכול לראות בנאדם מדבר בפלאפון וככה סתם לתת לו דוח מבלי ליידע אותו על כך

נשמע הזוי

פורסם

תבקש להישפט לתודיע להם שיש לך עדים, השוטרת בתחנה!

 

תאלץ אותה להגיע לבית המשפט, פלוס תציג את המכתב ובנוסף קח את העורך דין איתך.

 

בנוסף קח איתך את חשבונית הקנייה של האוזנייה וככה תראה להם כמה אתה רציני בעניין.

 

אחרי שיזכו אותך מהאשמה, תדרוש פיצוי מבית המשפט על שכר טרחת עורך הדין שלך, זמן יקר שביזבזת על המקרה (לבלות בבית משפט זה זמן ששוה כסף), והוצאות בית משפט. ואחרי כל זה, אם אתה ממש עצבני, נסה להשיג את הפרטים של מי שהתלונן עליך ותגיש נגדו תלונה על תלונה שקרית או לא יודע איך זה מוגדר בחוק.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

רעיון: בקש פירוט שיחות מחב' הסלולר שלך,

אם לא דיברת בדיוק בשעה הנקובה בדו'ח לדעתי העו'ד שלך יחלץ אותך מהעניין.

פורסם

תומר, אני לא רוצה לקחת עו"ד - גם ככה עלה לי 300 שקל (שיחסית לעו"ד זה ממש לא הרבה) כשהוא בא איתי לתחנה בפעם הראשונה (כי בזימון שקיבלתי בדואר לא היה כתוב באופן ברור למה מזמנים אותי... לא נרחיב על כתב היד של שוטרים). אני לא רוצה להפוך את זה לסיפור של תביעה על לשון הרע או ווטאבר. רק רוצה שיניחו לי.



 

אני אבוא מאוד מוכן למשפט - מתוקף העבודה שלי (יועץ בתחום המחשבים) אני מדבר הרבה בטלפון. לא נראה סביר שלא דיברתי בטווח של שעה או שעתיים מהדו"ח (שם רשום 11). נראה מה יהיה, בכל מקרה אעדכן. תודה על התגובות.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם
מה היה התאריך של ביצוע העבירה?

אם תענה לי על השאלה הזאת, כל התעלומה תיפתר.

 

לפי הפרטים המופיעים בדו"ח שמופיע בתגובה מס' 9 - העבירה בוצעה ב-27/01/08 בשעה 11:00.

(לפי לוח השנה, זה יוצא יום ראשון בשבוע).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אז התעלומה נפתרה. מדובר על תקופה של כחודשיים שלושה, זהו טווח הזמן שלוקח לדוח פנימי לבן להגיע לנהג בדואר, הבייתה. האדם שראה את ביצוע העבירה הוא שוטר, ואפילו מתנדב/מתמי"ד שרשם דוח פנימי לרישום עבירת תעבורה והעביר למשרד התנועה, ששם הדוח נכנס למחשב ונשלח הבייתה. דוח כזה הוא דוח לכל דבר ומנקודת המבט של השוטר/מתנדב/מתמי"ד המקצועיות היא זו שקובעת, לא יעזור משפט במקרה שכזה. הדבר היחיד שיתברר 100% במשפט, הוא מי שרשם את הדוח, זה הכול.

Xbox12341

פורסם

אולי אתה צודק, נראה. בכל מקרה הטיימליין זה: 27.1 קרה המקרה, 15.2 (בערך) מכתב הביתה עם זימון לתחנה, 16.2 אני בתחנה, 10.4 דו"ח בדואר.



I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם
חס וחלילה להגיד שגירד איתו את האוזן.

לא דיברת. נקודה.

תגיד שיש לך דיבורית BT ברכב ככה שאין לך סיבה לדבר עם הפלאפון ביד.

 

לא בטוח שכדאי להגיד שדיבר ב-BT. תובע שירצה להתחכם יקבל את ההודאה לגבי BT ויטען שיש עבירה על תקנות תעבורה 28 (ב) - " ...ברכב שבו הותקן או מצוי מכשיר טלפון קבוע או נייד... הנוהג ברכב רשאי להשתמש בטלפון רק באמצעות מיקרפון המותקן ברכב".

ומכייון של- BT אין מיקרפון קבוע ברכב, סיפקנו לתובע קלף אחר.

נכון שבד"כ המשטרה לא מחפשת את אלה שמדברים ב-BT, אבל כדי לא לצאת פרייארים לגמרי ולבטל דו"ח הם עלולים ללכת על זה ולבקש להחליף את האישום בהתאם להודאת הנאשם. (מיני עיסקת טיעון).

 

 

אין דבר כזה לקבל דו"ח על-סמך תלונה של סתם בנאדם מן השורה.

די מפליא אותי ששלחו לך דו"ח כזה מלכתחילה.

 

בן-אדם מן השורה מתלונן, שוטר מתרגם זאת לדו"ח. נראה לי שהכתוב בדו"ח ליד פרטי עורך ההודעה - הודעת נא = הודעת נהג אזרח).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

גבר לדיבוריות BT מזמן כבר יש מקרופון ורמקול .

לי יש אחת כזאת וזה בדיוק כמו דיבורית רגילה עם מקרופון ורמקול רק בלי מטען שמתחבר לפלא .

 

הטענה הזזאת תעבוד בטוח .

יצאתי עמבה

פורסם
גבר לדיבוריות BT מזמן כבר יש מקרופון ורמקול .

לי יש אחת כזאת וזה בדיוק כמו דיבורית רגילה עם מקרופון ורמקול רק בלי מטען שמתחבר לפלא .

 

הטענה הזזאת תעבוד בטוח .

 

אני מכיר את הדיבוריות האלה. מבחינת החוק אין הבדל בין דיברית קבועה BT לבין דיבורית קבועה "חוטית", לפיכך הציון BT חסר משמעות אם הכוונה לדיבורית קבועה.

אני התכוונתי לדיבורית שתלויה על האוזן, שלרוב מבליגים עליה ורבים משתמשים בה גם בעיתות נהיגה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...