Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני נוהג באלמרה פרפקט 1600 שנת 2001 אוטומטית שעברה 140000 ק"מ.

עד כה לא היו אף פעם בעיות עם הרכב הכל היה פיקס! לאחרונה, כשהמנוע קר, הרכב מתקשה בהנעה,ויש להוסיף מעט גז בכדי שייניע, פרט לכך הכל מעולה,מה יכולה להיות הסיבה?

פורסם

גש למוסך ותגיד להם חיישן התנעת בוקר. הם יבינו.

 

עריכה - חיישן התנעת בוקר - מורה למחשב להכניס יותר דלק למנוע בזמן שהמנוע קר, ואחרי שהוא מתחמם, הוא מורה למחשב לחזור לתצרוכת דלק רגילה.

פורסם

ראשית ,תודה על התגובה,

איך אתה יודע שזה אכן החיישן? זוהי בעייה נפוצה באלמרה פרפקט??

שנית, מהו סדר הגודל של המחיר של חיישן כזה, אם ידוע לך כמובן?

ומה זה באמת חיישן התנעת בוקר,הוא קשור איכשהו ללמבדה?

סליחה על הבורות ותודה מראש

פורסם

א. אין לי מושג כמה עולה החיישן. אבל היתה לאמא שלי אלמרה, וגם שם הוא הלך, והיא תקנה את זה בקרסו. אני לא יודע כמה לקחו לה.

 

ב. החיישן מורה למחשב להעשיר את התערובת. אז מן הסתם זה קשור ללמבדה.

פורסם

נו באמת חיישן התנעת בוקר :twisted::roll:

 

 

יכול להיות חיישן טמפרטורה או מנוע צעדים.

האם הבעיה קיימת כאשר המנוע כבר חם ונמצא בסרק?

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם
שלום לכולם,

אני נוהג באלמרה פרפקט 1600 שנת 2001 אוטומטית שעברה 140000 ק"מ.

עד כה לא היו אף פעם בעיות עם הרכב הכל היה פיקס! לאחרונה, כשהמנוע קר, הרכב מתקשה בהנעה,ויש להוסיף מעט גז בכדי שייניע, פרט לכך הכל מעולה,מה יכולה להיות הסיבה?

 

מה זה אומר? :roll:

פורסם

מנוע קר הכוונה כשהרכב עמד כמה שעות כבוי ,למשל בבוקר,טמפ' המנוע נמוכה.

למיטב ידעתי התופעה לא מתרחשת כשהמנוע חם.

האם המצב עלול להשליך לנזקים אחרים???כעקרון לא מפריע לי להוסיף מעת גז בעת התנעה ראשונית.

אז למשהו יש מושג מה יכולה להיות בעייה?

תודה מראש!

פורסם

יכול להיות שדרוש לך ניקוי וכיוון מצערת או החלפת חיישן טמפ'.

גש למוסך לאבחון התקלה.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

מישהו יכול אולי להמליץ לי על מקום אמין וטוב שמיומן בבעיות מסג אלה?

כמו כן, במידה ומדובר בחיישן מהו סדר גודל מחירו?

תודה מראש!

פורסם

תלוי מה אתה רוצה:

 

אם אתה רוצה להיות בשר קצוץ כשר לפסח, גש לקרסו.

 

אם אתה רוצה להיות סתם בשר כשר לפסח, גש לכל מוסך מורשה משרד התחבורה, והם יטפלו באוטו.

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

אכן תקלה נפוצה בדגם רכב זה אולם בעניין מטעמי החג הדג עלול להיות חריף מאד 8).

ליחידת ה IAC חודר נוזל קירור ומכאן מהירה הדרך לנזק ליחידת הבקרה.

נכווה שזה רק חרוסת ולא חריימה חריף :twisted:.

כנס למורשה או למוסך מומלץ .

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

סליחה על הבורות אבל מהי יחידת ה IAC?

ואיך יכול להיות שזה נוזל קרור שחודר אם הוא עומד כבר הרבה מאוד זמן באותו המפלס(אני בודק את מפלס נוזל הקרור לעיתים קרובות)

ושוב, יש גורם מטפל ספציפי שהייתם ממליצים לי עליו?! ללכת לכל מוסך אני גם יכול, אבל מניסיוני עם רכב אחר, חוויתי חוויות לא נעימות ממוסכים ולכן אני מבקש המלצה על מוסך מקצועי ואמין באזור ת"א שיידע לתת מענה לבעיה.

שוב , תודה מראש!

פורסם
סליחה על הבורות אבל מהי יחידת ה IAC?

ואיך יכול להיות שזה נוזל קרור שחודר אם הוא עומד כבר הרבה מאוד זמן באותו המפלס(אני בודק את מפלס נוזל הקרור לעיתים קרובות)

ושוב, יש גורם מטפל ספציפי שהייתם ממליצים לי עליו?! ללכת לכל מוסך אני גם יכול, אבל מניסיוני עם רכב אחר, חוויתי חוויות לא נעימות ממוסכים ולכן אני מבקש המלצה על מוסך מקצועי ואמין באזור ת"א שיידע לתת מענה לבעיה.

שוב , תודה מראש!

Idle Air Control

יעני מנוע צעדים

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

×
×
  • תוכן חדש...