Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GRAND TURISMO 5 Prologue!


qil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי איציק צודק.

הסיכוי שהps3 יפרץ הוא קלוש,

אבל ויש אבל גדול!

יש איזה שהיא קומבינה להעלות משחקים על הכונן.

אין לי מושג איך עושים את זה.

חבר חזר לפני כשבועיים מתאילנד עם כ 10 משחקים על הכונן, אין לי מושג איך בדיוק.

בנוסף הוא הביא עוד כ 20 דיסקים של משחקים במחירים מצחיקים.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לצערי איציק צודק.

יש איזה שהיא קומבינה להעלות משחקים על הכונן.

 

דמוים או משחקים מהPSSTORE.

בדוק.

 

בקשר למחיר של המשחק - הוא מתומחר כVALUE בכל העולם ולכן גם פה הוא זול יותר

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם אין לך מושג מה זה הPS STORE , אז איך אתה יודע שאלו לא דמוים?

בקיצור - בא אני אחסוך לך - אין לו שום קומבינה ושום הרצת משחקים שלמים מהדיסק הקשיח חוץ מאלו שניתנים לקניה און ליין בחנות המקווננת של סוני.

 

נקודה , סוף פסוק.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ידידי היקר אין כל סיבה לכעוס.

המשחקים הם משחקים שלמים בודאות!

הם הורדו על ידי המוכר מהחנות המקווננת של סוני ללא תשלום מצד הקונה.

החלק הטוב בסיפור הוא שהמוכר התחייב לעלות למכשיר איזה משחקים שנרצה כל פעם שנגיע!

וקיים קרוב משפחה שנוסע לתיאלנד על בסיס חודשי

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

זה משהו שדווקא כן היה, שפשוט העתיקו את הLINK של ההורדה ע"י סניפר והצליחו להוריד את המשחק ללא תשלום, אבל עד כמה שידוע לי גם זה נחסם.

פורסם

לצערנו סוני עשו עבודה מעולה הפעם.

 

אגב יש כאלה שאומרים שהורדת משחקים נחשבת לגנבה.

אם היה קל לגנוב אוטו כמו שקל "לגנוב" משחק דרך האינטרנט.

לכמה אנשים היה רכב גנוב?

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

משחקי הPS STORE הם לרוב משחקים ישנים או פשוטים בהרבה מאלו שנקנים במחיר מלא.

זה לא שהצליחו לגרום לPS3 להריץ משחק בלו ריי כלשהו בדרך שהיא לא לקנות את המשחק.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אםDevil my cry,GRAND TURISMO 5 Prologue,brothers in arms.

ועוד רבים וטובים הם משחקי psstore אז אני מוכן לקבל אותם בחינם

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

שאלה לי אליכם.

האם יש הבדל בביצועי החומרה בין הגירסה של ה40g שנמכרת בארץ לבין ה60g שחבר שלי קנה בתאילנד בחצי מחיר(2500 שקל)

 

כאילו ההבדל הכי נראה לעין זה שהגודל של הכונן הקשיח הוא שונה, אך האם גם המעבד הגרפי יותר חזק או שונה בכלל בין הגירסאות ועוד חומרה בתוך הקונסולה עצמה ?

פורסם

מבחינת חומרה בתוך המכשיר נטו - אין הבדל.

פרט לכך שבגרסא של ה60 ג'יגה, אם אני לא טועה, היה עוד איזה צ'יפ שטיפל בתמיכה במשחקי PS2.

 

ו2500 זה ממש לא חצי מהמחיר בארץ.

יש היום את המארז של GT5 שמגיע בו גם המשחק וכבל HDMI ב3200 שקל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש לכם המלצות כלשהן על חנויות לרכוש בהן את הפלייסטישן 3 או בכלל עדיף באיטרנט עם 36 תשלומים

 

איפה אתם קניתם?

 

והאם כדאי לחכות כמה חודשים שהמחירים ירדו או לעזוב שטויות ולרכוש כבר עכשיו ?

פורסם

אתה תמיד יכול לחכות שהמחירים ירדו.

אבל למה עוד חצי שנה? עוד שנה יהיה יותר זול.

תחכה ל2014 כשמתוכנן לצאת הPS4 - אז הPS3 ימכר במחירי זנות.

 

יש עכשיו מבצע לפסח בטויס אר אס על מכשיר, 2 שלטי, כבל HDMI, 2 משחקים ועוד כמה שטויות במשהו באיזור של 3.8 אלף שקל.

או שיש את המארז של הGT5 ב3.2 אלף שקל.

 

לדעתי המבצע של טויס אר אס עדיף כי הGT5 הוא משחק יחסית זול, שעולה "רק" 250 שקל, בעוד שאר המשחקים (מהם אתה בוחר בטויס אר אס) עולה 400+.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לדעתי, הPS3 יפרץ.

זה ייקח שנה או יותר או אפילו פחות אבל בסוף משהו יצליח ולזה אני מחכה.

בנתיים- לא עדיף X-BOX360 לפחות המשחקים בחינם...

עידן (שכרגע נמצא על 82% בגרנד טוריסמו 4 ולא ממהר לשום מקום...)

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני מחכה גם כן שהמחיר שלו ירד ושיפרץ, למרות התכונות המדהימות שלו המחיר שלו גבוה מדי לטעמי.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU


×
×
  • תוכן חדש...