Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GRAND TURISMO 5 Prologue!


qil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תרשו לי לצאת בהצהרה, לא תהיה פריצה ל-PS3(לפחות לא להמונים ולאלו שלא לוקחים סיכונים).

 

המכשיר כבר שנה וחצי בשוק ולא הצליחו לעשות לו אפילו TWEAK הכי קטן, ישנה מגבלה פיזית ליישם פריצה בעזרת חומרה כדוגמת ה-PS2.

 

צורבי בלו-ריי למחשב עולים היום כבר סביב ה-1K ש"ח בארץ שזה לא כ"כ נורא ביחס למחיר הראשוני שעמד על 4.5K בערך.

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שאמרו לפני , כמו שמצאו פתרון לUMD של הPSP אני מניח שימצאו פריצה לPS3 דרך הכונן קשיח.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

איציק בוא לא נשלול שום דבר...

אני אישית מכיר את המשפט לכל מנעול יש מפתח, וזה נכון בכל תחום בחיים... הכל ניתן להשגה!

ובאמת כמו שפרצו את הPSP ואח"כ סוני יצאה בגירסאת חומרה חדשה שמנעה את הפריצה הזו לאורך זמן רב (משהו כמו חצי שנה) לבסוף גם זה נפרץ...

אותו דבר עם האייפון, לא מדבר כרגע על הפריצות תוכנה, חומרתית ניסו ניסו ניסו והצליחו!

 

ואישית, אם וכאשר יגיע היום שבו הPS3 יפרץ אז אני חושב ש1000 שקל של השקעה בצורב ועוד קצת במדיות בהחלט יחזיר את ההוצאה כשכל משחק ממוצע היום עולה סביב ה400 ש"ח אם תקנה אותו בארץ(תו"כ התעלמות מוחלטת שבארה"ב המחיר הוא חצי).

 

בכל אופן בנוגע למשחק, אז סיימתי אותו, ואז הורדתי SAVEGAME עם כל המכוניות (לא- אני לא מתכוון לשבת חצי שנה לפתוח 71 מכוניות).

נורא מגניב הFerrari F1-2007!

חבל רק שאין לי הגה תואם להשלים את החוויה. :(

 

אבי.

פורסם
תרשו לי לצאת בהצהרה, לא תהיה פריצה ל-PS3(לפחות לא להמונים ולאלו שלא לוקחים סיכונים).

 

המכשיר כבר שנה וחצי בשוק ולא הצליחו לעשות לו אפילו TWEAK הכי קטן, ישנה מגבלה פיזית ליישם פריצה בעזרת חומרה כדוגמת ה-PS2.

 

צורבי בלו-ריי למחשב עולים היום כבר סביב ה-1K ש"ח בארץ שזה לא כ"כ נורא ביחס למחיר הראשוני שעמד על 4.5K בערך.

 

כמו שאמרו מעלי - לכול מנעול יש מפתח.

 

אני מבין אלו שעוקבים כמעט יום יום באתרים ובפורומים המובילים של הקונסולה הזו, ותיהיה סמוך ובטוח שישנם אנשים, שפשוטו כמשמעו, פשוט לא ישנים בלילות כי עבר עוד יום בלי שהם הצליחו לפרוץ את המכשיר הזה.

 

קיימים בכול העולם כול מני קבוצות וצוותים של ילדים מוכשרים (כשאני אומר ילדים הכוונה היא לגאונים בגיל ה- 20+) שכול מה שמניע אותם (מהיום שהקונסולה הזו נמכרה לראשונה) זה להיות הראשונים שיעשו את זה. הם יודעים וגם בסוני יודעים שמי שיהיו הראשונים שיצליחו לפרוץ אותה יקבלו פניה מאוד מאוד חמה עם הצעות מאוד מפתות מסוני עצמה.

 

את ה- PSP לקח כמעט שנה וחצי לפרוץ, ומה שקורה איתו בשנתיים האחרונות זה פשוט "בית בושת" - אין דבר שאי אפשר להריץ עליו היום מתוך כרטיס הזיכרון. גם "בריק" של המכשיר מסדרים בתוך דקות ספורות.

את ה- X-BOX פרצו כשנה וחצי מהיום שהוא יצא.

גם יומו של ה- PS3 יגיע...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

ובחזרה לעניין המקורי...

איך לעזאזל עוברים את השלב האחרון בקלאס A? הצלחתי להגיע רביעי בלחץ. (מדובר בשלב האינטגרה בדייטונה)

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

מאזדה - אתה פשוט טועה.

את הPSP לקחת פחות מחצי שנה לפרוץ (כשאני קניתי בהשקה האירופאית - חצי שנה אחרי ההשקה הראשונה - כבר היתה פריצה לגירסאת 1.0) וכנ"ל הXBOX - שהיה זמין עם צ'יפ ועידכוני חומרה פחות מחצי שנה ממועד היציאה וכנ"ל הWII שיצאה לו פריצה בחודשים הראשונים של היותו בשוק.

 

בוודאות ובביטחון.

אני לא יודע מאיפה אתה שואב את המידע שלך - הוא פשוט מוטעה.

 

לגבי הPS3 , הרמה הדרושה לו גבוהה משמעותית מאוד , ואם נניח את זה בצד , כרגע אפילו כשעושים ריפים לדיסקים של BLUE RAY עדיין לא הצליחו לפרוץ את ההצפנה שלהם ולא יודעים להפריד גם קבצים טפלים מקבצי משחק.

בקיצור - הדרך פה עוד ארוכה מאוד , המכשיר שנה וחצי בשוק ולא קרובים במיוחד.

למעשה , חוץ מסרטונים ביוטיוב , אין אפילו הוכחה רצינית להרצה של UNSIGNED CODE על הקונסולה שזה בפני עצמו לא פחות ממדהים! (במיוחד בהתחשב בזה שסוני אפילו השאירה מקום לגישה לדיסק הקשיח והפעלת לינוקסים ,מה שנותן גישה די רצינית להבנה איך המערכת פועלת).

 

בקיצור - סוני פשוט שיחקו אותה.

 

לגבי צורב בלו ריי ב1000 ש"ח , אפשר לראות איפה ? (באמת מסקרן אותי, אני לא ראיתי בפחות מ2500 וגם אז של חברות מפוקפקות משהו ובמהירויות X1)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

במידה וקניתי את ה40GB (וכמו שאמרתי, זה מה שאני מתכנן לעשות) - יש אפשרות להחליף את הHD שיש בו לאחד גדול יותר (נגיד 160GB) ?

או שצריך הארד-דיסק מיוחד שעבר פרמוט מיוחד בשביל לעבוד בפורמט של המכשיר?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הדיסק הקשיח הוא סטנדרטי לגמרי 2.5" כמו במחשבים ניידים

לא רק זה שאתה יכול - יש הוראות איך להחליף בקלות ובמהירות בספר המקורי ואתה אפילו לא מבטל את האחריות על שאר המכשיר.

הPS3 מפרמט בעצמו את הדיסק הקשיח ברגע שהוא מזהה אחד ריק.

 

יש להם רק "בקשה"/המלצה אחת בנושא - למרות שזה יתן ביצועים יותר טובים - לא להשתמש בדיסק קשיח 7200 אלא רק 5400 (שזה הסטנדרט לניידים) בגלל שהמהירים יותר מתחממים משמעותית והסביבה הנ"ל לא נועדה לזה (האיוורור וכו).

 

(זה ד"א בניגוד למייקרוסופט שמוכרים דיסקים קשיחים במארזים מיוחדים שלא מיועדיום לפירוק ויקרים מאוד בעיקר בגלל המארז , ככה שאתה צריך להשחיט מארז כזה שעולה הרבה כסף כדי לפרק ולהרכיב בו דיסק קשיח אחר)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני עדיין איתן בדעתי וגם אני רואה בפורומים את כל ההצהרות שהצליחו לשלוף את הקושחה מהמכשיר וכו' וכו'.

גם אם תהיה פריצה(ואני מאמין שלא תהיה) היא תהיה מאוד קשה ליישום והיא לא תהיה ע"י פתרון תוכנה בלבד.

 

ליביו, קצת נסחפתי עם המחיר אבל זה לא ממש רחוק משם, 1,500 ש"ח בחנות הבאה.

 

לבחור שמעליי, ניתן ואף נעשה ע"י הרבה אנשים, להחליף את הדיסק הפנימי, רק ממה שקראתי חשוב לשמור על דיסקים בעלי מהירות של 5400RPM מכיוון שהמהירים יותר מייצרים יותר חום ועלולים להזיק, יש פתרון נוסף של הארכת כבלי הממשק הפנימי וחיבור דיסק חיצוני בגודל 3.5" בעל נפח גדול יותר ומהיר יותר.

 

עריכה: ליביו הקדים אותי.

פורסם
מאזדה - אתה פשוט טועה.

את הPSP לקחת פחות מחצי שנה לפרוץ (כשאני קניתי בהשקה האירופאית - חצי שנה אחרי ההשקה הראשונה - כבר היתה פריצה לגירסאת 1.0) וכנ"ל הXBOX - שהיה זמין עם צ'יפ ועידכוני חומרה פחות מחצי שנה ממועד היציאה וכנ"ל הWII שיצאה לו פריצה בחודשים הראשונים של היותו בשוק.

 

בוודאות ובביטחון.

אני לא יודע מאיפה אתה שואב את המידע שלך - הוא פשוט מוטעה.

 

לגבי הPS3 , הרמה הדרושה לו גבוהה משמעותית מאוד , ואם נניח את זה בצד , כרגע אפילו כשעושים ריפים לדיסקים של BLUE RAY עדיין לא הצליחו לפרוץ את ההצפנה שלהם ולא יודעים להפריד גם קבצים טפלים מקבצי משחק.

בקיצור - הדרך פה עוד ארוכה מאוד , המכשיר שנה וחצי בשוק ולא קרובים במיוחד.

למעשה , חוץ מסרטונים ביוטיוב , אין אפילו הוכחה רצינית להרצה של UNSIGNED CODE על הקונסולה שזה בפני עצמו לא פחות ממדהים! (במיוחד בהתחשב בזה שסוני אפילו השאירה מקום לגישה לדיסק הקשיח והפעלת לינוקסים ,מה שנותן גישה די רצינית להבנה איך המערכת פועלת).

 

בקיצור - סוני פשוט שיחקו אותה.

 

לגבי צורב בלו ריי ב1000 ש"ח , אפשר לראות איפה ? (באמת מסקרן אותי, אני לא ראיתי בפחות מ2500 וגם אז של חברות מפוקפקות משהו ובמהירויות X1)

 

ליביו

 

יכול להיות שאולי קצת הפרזתי עם טווחי הזמן שנתתי - אבל זה רק מחזק את הטענה שלי אפילו יותר.

בנוגע לפריצה של ה- PSP, זה נכון שכבר גרסא 1.00 נפרצה מאוד מוקדם - אבל מיד כשזה קרה סוני עצרו את ההפצה של הגרסא הזו והעלו מיד לגרסא 1.50 והוציאו את העידכון הזה זמין להורדה לכול מי שכבר רכש את המכשיר עם גרסא 1.00 בטענה שיש בו הרבה יותר שיפורים מבחינת מערכת ההפעלה שלו (דפדפן אינטרנט משופר, שינויים חזותיים למערכת ההפעלה ועוד כול מני פיצ'רים) וככה אנשים רצו לשדרג בשביל לקבל את אותם חידושים וזה בעצם יצר בעיה חדשה לפורצים למניהם.

 

ואז יצאה גרסא 1.52, ומהרגע הזה לקח כמעט עוד שנה עד שיצא הומברו שכול ילד בגיל 9 יוכל להפעיל בקלות.

 

לגבי ה- XBOX: אני כמעט בטוח ב- 100% שאתה טועה. אני יודע שרק כעבור שנה וחצי הוא נפרץ ואני ינסה למצוא תימוכין לטענה שלי.

 

לגבי ה-PS3: כמו שאמרתי - אין פה כוונה ליצור מצב של צריבת משחקים בפורמט של BLUE-RAY ושהקונסולה תקבל אותם. כול מי שמנסה לפרוץ את המכשיר יודע שזה לא דבר שיתפוס - המחירים של המדיה הזו מאוד יקרים וכך גם הצורבים שלה.

הכוונה היא ליצור הומברו בסגנון ה-PSP בשביל להריץ משחקים מהזיכרון של המכשיר.

 

ברגע שאפשר להריץ לינוקס על המכשיר (ואפשר - עשו את זה כבר ויחסית ממזמן) תיהיו בטוחים שזה רק עיניין של זמן וזה בכלל לא דבר שהוא בגדר של "בלתי אפשרי". אין דבר כזה בלתי אפשרי, בטח כשמדובר על פריצת תוכנה.

 

אתה אומר שסוני שיחקו אותה? אני אומר שאתה צודק - אבל לא מהסיבות שאתה חושב עליהם...

הבעייתיות והעיכוב כביכול בפריצה של המכשיר, לדעתי טמון בזה שאין משתמש אחד בעולם של הקונסולה הזו שלא מחובר אונליין עם המכשיר בכול רגע נתון. ומה שסוני עשו זה לגרום לך לשדרג את גרסאת התוכנה בכול פעם שיוצא עדכון חדש בשביל שתוכל להפעיל משחקים. מה שלא היה קיים ב-PSP.

אם אתם שואלים אותי, לפני שמדברים על פריצה שתאפשר הרצת משחקים באופן פיראטי, יצטרכו קודם כול לעשות משהו שיעשה DOWNGRADE לגרסא נמוכה יותר שבה האבטחה חלשה יותר. לדעתי, זה מה שמעכב פיתוח של הומברו - אבל זה יבוא בסופו של דבר.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

מאזדה , גם את 1.52 פרצו מאוד מוקדם , הבעייתיות היתה לעשות DOWNGRADE כדי לעלות לגירסא פרוצה של זה.

הXBOX נפרץ מוקדם , אין מה להתווכח עם זה - זאת עובדה , מהכרות עם המכשיר מהיום השקה.

בקשר ללהריץ משחקים מהדיסק הקשיח - בהצלחה , אתה מדבר על רמת פריצה הרבה יותר רחוקה ממה שאתה מדמיין והבנה בהרצת הקבצים ומערכת הקבצים המקומית שכרגע בכלל לא נפרצה.

אם כבר צריבת דיסקים היא עוד משהו שאפשר להגיע אליו בטווח זמן סביר.

 

הרצת לינוקס נתמכת מהקופסא בעזרת פיצ'רים שסוני תכננו בעצמם , לא פריצה ולא נעליים ו"הצליחו" לעשות את זה כי סוני תומכת בזה רשמית.

 

בקשר לעידכונים - זה לא עוזר לא בPSP , לא בWII ולא בXBOX חלקית (כי לשחק און ליין עם קונסולה פרוצה = חסימת הקונסולה לכל שירותי האון ליין) ככה שזה לא ממש חסם ברמה שאתה מדבר עליה.

 

מה שאתה מדבר על DOWNGRADE זה היתייחסות ישירה למה שהלך עם ההצפנות השונות בPSP - לרוב לא רלוונטי , ועדיין לא התקרבו למצב כלשהו של פריצה של ההצפנות בכלל בPS3.

מקסימום (וזה רוב מה שנכתב באינטרנט עליו) ראו קצת מהגירסאות מפתחים של הFIRMWARE ועליהם הצליחו להריץ קוד (שזאת די כל הנקודה שלהם).

 

אתה מוזמן לבדוק אותי במה שכתבתי,

אפילו תן קפיצה לHWZONE תשאל קצת (למרות ששם אני מוגדר כ"מומחה קונסולות" יש שם עוד כמה אנשים לא פחות מבינים , אם לא יותר בהרבה תחומים)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ככה זה עובד פה בפורום.

תתגבר.

 

 

ואיזה תשובות אתה מצפה לקבל?!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...