Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

GRAND TURISMO 5 Prologue!


qil
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תשכחו שזה לא נגמר רק בקונסולה ! אם מביאים את הפלייסשטיין צריך גם להביא איתו טלוויזית lcd איכותית לפחות 32 אינטץ וזה עולה בסביבות 3500 שקל קיצר מי שרוצה את כול זה יוצא בנזק של 6000 ומשהו שקלים, אבל יש מקומות שנותנים לך תשלומים וכו צריך לבדוק..

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

smallers, מעניין אותי איזו LCD 32 אינץ איכותית אתה קונה ב3.5 אלף שקל.

למיטב ידיעתי, החברות הסיניות שמוכרות בשופרסל הן לא איכותיות.

 

LCD 32 אינץ איכותית זה 5K ומעלה..

 

 

ובכל מקרה - LCD היא ממש לא חובה. אפשר להסתדר מצויין עם טלויזיה רגילה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שיחקתי גם על טלויזיה איכותית וגם על lcd ואפשר להסתדר טוב מאוד עם טלויזיה רגילה.

אגב לכל החברה שמחכים שיפרץ המכשיר, כנראה שלא קראתם את רוב השרשור, הסיכוי שהמכשיר יפרץ קלוש.

אגב, בבחירה בין הקונסולות יש לשקול באיזה שוג משחקים תרצו לשחק.

במשחקי ספורט המשחקיות ב Wii כיפית בהרבה בגלל השלטים היחודיים שלו.

לכן יש לבחור קונסולה בהתאם לסוג המשחקים אותם תשחקו.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

אולי דגמים ישנים מלפני שנתיים-שלוש.

הדגמים החדשים, האיכותיים, שתומכים בHD, עולים 4.5-5K ומעלה..

 

וד"א - עם כל הכבוד לטושיבה, מובילים בLCD הם ממש לא.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

למי שמחפש פלייסטיישן שווה להסתכל ביד2 היה מבצע של תלמה ואנשים זכו במכשיר ומנסים למכור

אותו במחיר זול כולל אחריות שנה של ישפאר

אני קניתי את שלי אתמול ב2500 כולל ערכת גיטר אירו שערכה בשוק 650 ש"ח

ככה ששווה לבדוק

פורסם

שרון, מדובר על PS3 ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש ב2800 שקל, מכשיר חדש חדש דנדש, מחנות בשם ZOL 4 U.

העניין הוא שעם חשבון פשוט, יוצא שהבאנדלים של מכשיר + שלט נוסף + משחקים - יוצא יותר זול.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם אני לוקח בחשבון שאני מוכר את הגיטרה בסביבות 400 ש"ח המכשיר עלה לי 2100 ש"ח

מחיר זול בעיקר שאני לוקח בחשבון שאני בוחר מתי להתפתח עם עוד שלטים\משחקים ולא מחייבים

אותי לקנות הכל כחבילה אחת

פורסם

לכל מי שמחכה שהמחיר ירד אל תשכחו שמקבלים פה לא רק קונסולת משחקים מדהימה, אלה גם נגן בלוריי, ומדיה סנטר לכל דבר... הדבר היחידי שעדיין חסר זה תמיכה בקבצי MKV ויותר דינמיות בקטע של כתוביות.

 

אצלי הפלייסטיישן מחובר לרשת האלחוטית ואני מנגן סרטים מהמחשב גם 720p וגם 1080p בצורה יפה מאוד (רק בנתיים צריך לעשות להם "הכנה" קטנה לפני הניגון בגלל שאין תמיכה בMKV)

 

באמת שמכשיר שווה כל שקל

 

אני את שלי קניתי במבצע של סוני FULL HD שהיה לפני כחודש...

מי שקנה טלוויזיה FHD קיבל את הפס3 ב999 שקל

 

בהתחלה חשבתי שאולי זה סתם מבצע שהעלו את המחירים של הטלוויזיות, אבל בנתיים אני רואה שהמבצע נגמר והמחירים לא יורדים

Scooby WRX

פורסם

עם מכס ועם משלוח אתה קונה את גרסאת ה20 GIGA ב2200-2300 שקלים בערך- וכללתי משלוח מוגזם של 100 דולר

 

וכללתי 33 אחוז מכס

 

ומס חבילה בערך 150

 

ועמלת שחרור לעמיל מכס של חברת השילוח

 

PS3 עולה כ300 דולר בטויס אר אס באמריקה עם שער הדולר היום- חגיגה!

 

רק תקנה גרסאת PAL

פורסם

קניתי היום PS3 במבצע של טויז ערס.

מכשיר + 2 שלטים מקוריים + 3 משחקים (2 קבועים - 1 לבחירה (אני לקחתי את הGT5)) + כבל HDMI - סה"כ כולל הכל, 3800.

מכשיר ישראלי. אחריות יבואן רשמי.

אמנם קצת יותר יקר - אבל הראש שקט.

 

רק שיתחיל כבר לעבוד ויפסיק לעדכן את עצמו :evil:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אם יש משחק ששווה לקנות בשבילו PS3 זה זה, אבל הייתי מחכה עד שיצא המשחק האמיתי. בכל מקרה - תשקיע עוד כמה מאות שקלים על הגה איכותי. עדיף לפחות 800 על הגה עם 900 מעלות כמו הדרייבינג פורס פרו - זה משחק אחר לחלוטין עם ההגה (שוב, מניסיון).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...