Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי היתנסות איתו.. אבל יש לי עם המונו של פייל.. מותקן באוטו של מכר והוא מעיף סאבים כפולים של לאנזר על גיין סגור.

והקומפוננט על חצי גיין כדי להשוות בין הבאס לשאר הצלילים.. הוא עשה טעות שלא היתקין את השלט גם..

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אוו קיי תודה עומר...

ויש לי עוד שאלה...

מה עדיף מכל 8 הסאבים הללו:

13957369b.gifסאב וופר 12 אינטש Kicker CVR12

725 - 519 ₪

 

 

20355476b.gifסאב וופר 12 אינטש Kicker COMP C12

799 - 339 ₪

 

20077803b.gifסאב וופר 12 אינטש Pioneer TSW307D2

 

 

14200860b.gifסאב וופר 12 אינטש Pioneer TSW306C

675 - 420 ₪

 

 

22148048b.gifסאב וופר 12 אינטש Rockford P1S412

 

13166022b.gifסאב וופר 12 אינטש Rockford P112S4

 

20956030b.gifסאב וופר 12 אינטש Kenwood KFCW300S

 

21996857b.gifסאב וופר 12 אינטש JBL GTO1202D

749 - 549 ₪

 

פורסם

הקיקר עדיף בהרבה על פיוניר. הראשון הרבה יותר חזק.. 400WRMS לעומת השני 150WRMS.

הקיקר הראשון די מומלץ פה בפורום.. CVR12 הידוע..

 

אם יש לך איך לנצל את ה CVR12 עדיף לך לקחת אותו..

אם לא.. קח את ה C12 ותנצל אותו כמו שצריך

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

לדעתי עדיף לך לשמוע לפני שתיבחר. הקיקר והגיביאל שונים לגמרי..

אני ממליץ לך לשמוע גם סאבים של לאנזר אני אוהב אותם יותר מכל הסאבים ברמה שלהם

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

לא הבנתי מאיפה פיתאום הם נוספו.. חשבתי שאני משוגע שלא שמתי לב.:?

 

עשית לנו סלבטוחחהה. לדעתי אתה צריך לשמוע לפני שאתה קונה שלא תתחרט.

הבאת קישורים למגוון סאבים עם אופי שונה בן סאב לסאב..

יש סאב שהוא יותר חזק ממדויק ויש מדוייק ולא כלכל חזק.

תלוי לאיזה כיוון אתה הולך.. באסים חזקים ונימרחים? באסים מדויקים ופאנצים?

שילוב של חזק ומדוייק? אתה צריך לשמוע לפני שאתה זורק סאבים שקלטת בעין בזאפ..

 

מצטער אם ההודעה נקראת לך תוקפנית. היא ממש לא מיועדת לתקוף, אלה להמליץ בלבד.

 

עומר.

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אוו קיי תודה עומר פשוט אני רוצה לקנות באינטרנט אז אין לי כל כך דרך לישמוע ובגלל זה אני שואל כדי לא לזרוק כסף לפח אני בגלל זה רוצה לקבל עצות מאנשים שמבינים ובגלל זה אני שואל בפורום ברור שהכי קל זה לשמוע ולהחליט אבל אין לי כל כך את האופציה הזו אם אני רוצה לקנות באינטרנט.

בכל מקרה תודה עומר.

פורסם

חוץ מהקיקרים, בעיקר הכסוף.

 

את כל השאר אתה יכול לזרוק לפח, זבל מוחלט - בייחוד הפיוניר.

 

הJBL שהראית הוא מקביל לסדרת הרפרנס של אינפיניטי והוא מאוד לא מוצלח.

 

הרוקפורד השחור (P1 ) - אל תתקרב.

 

הרוקפורד הכסוף שהוא גם מסדרת הP1 - כנ"ל פשוט צבעו את הגועל בצבע אחר.

 

ההמלצות כאן יהיו על רוקפורד P2 אם כבר או על הקיקר הכסוף ואם JBL אז משהו שיהיה מקביל לסדרת הקאפא - זה באמת יהיה סאב טוב! שעושה בית ספר לגדולים ממנו בתחום הטונאליות והוא גם יחסית מדוייק, אם תשים לב זה בדיוק הסאב שיש לי בחתימה - אינפיניטי קאפה בתיבת יצרן מקורית אטומה.

 

אבל! אתה בכלל יודע מה סוג הבאס שאתה אוהב?

 

כי בין P2 לקיקר יש הבדל תהומי באופי של הבאס שלא לדבר על הJBL\אינפיניטי (שתי חברות ששייכות לאותו היצרן והן מייצרות המון דגמים מקבילים זהים).

 

הP2 הוא חד, מהיר שובר חותך וחזק יחסית.

הקיקר הוא חזק אבל מלטף ורך יותר בהרבה מהP2 אם זאת בעל רמת דיוק יפה מאוד.

הJBL מהסדרה הגבוה יותר יהיה יותר דומה לקיקר אבל גם תהיה לו יכולת טונאלית (יכולת לנגן בתחום תדר נמוך כשמדברים על סאב) גבוהה יותר.

 

ואחרי כל זה - חשוב מאוד שהתיבה תהיה מתאימה לסאב שאתה בוחר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
חוץ מהקיקרים, בעיקר הכסוף.

הJBL שהראית הוא מקביל לסדרת הרפרנס של אינפיניטי והוא מאוד לא מוצלח.

 

 

הJBL לא מוצלח?שמעת אותו בכלל?או שאתה מבסס את דבריך ע"פ תגובות בזאפ?

אני מכבד מאוד את הפורום הזה,אבל מה שמעצבן אותי בו זה שהרבה אנשים כאן חיים על סטיגמות.איזה גולש כאן זרק שהJBL הזה חלש אז פתאום כולם כותבים שהוא חלש,מבלי לשמוע אותו בכלל.לפני שקניתי את הסאב הזה,ושאלתי בפורום ,הרבה אנשים כאן אמרו לי שה1202D הוא סאב חלש יחסית ודי מדוייק.ואז כשהלכתי לשמוע אותו האמת הייתה שהוא ההיפך הגמור ממה שאמרו(לפחות לגבי החוזק).

קיצר,עזוב'תך שטויות.לך תשמע את ה1202D בתיבה אטומה אל מול הקיקר CVR12.אחרי שתשמע,ולא תקרא תגובות בזאפ,מבטיח לך שדעותייך על הסאב ישתנו.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

הסאב של JBL המקביל לאינפינטי רפארנס (אותו סאב בסך הכל)

סאב ממוצע עבור החובבן הממוצע

 

אין אפס סאב עולה 600 ש"ח . אין לקוות לניסים

 

נקודה תחתונה

סאב טוב שעושה את העבודה יותר טוב מהפיונירים\קנווד למינהם

אבל לא - ג'נסיס אבסולוט :]

 

AVK - אין מקום להשוות את הקיקר לJBL אם כל הכבוד

אה , וכן שמעתי כמה סאבים פה ושם :)

פורסם

גם הCVR12 עולה 600,זה אומר שהוא לא סאב טוב?תחבר את שני הסאבים לאיזה מגברים שאתה רוצה ותראה איזה סאב יוצא עם ידו על העליונה(מבחינת חוזק).לא יודע איזה סאבים שמעת,אבל אם שמעת את ה1202D בתיבה אטומה ואמרת שהוא לא חזק,אז כנראה שהיית ברכב של אליקו יותר מידי זמן ואוזנייך כבר לא מבדילות בעוצמה של סאבים.

ברור שזה לא חזק כמו הFI של אליקו ושומאכר,אבל ל"חובבנים הממוצעים",כמוני למשל,שלא יכולים להוציא יותר מ1000 ש"ח על סאב,זה סאב רוצח.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

×
×
  • תוכן חדש...