Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו אני מפחד שיגנבו גם את שלי, כי המכונית שלו חנתה סמוך לשלי.

 

:evil:

 

מה לעשות ? אני גמור מעייפות ומת לישון. מחר יש לי משמרת של 12 שעות ואני חייב להישאר עירני. אבל אני גם לא אתן שיגנבו לי.

 

 

אני נואש! :cry:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
עכשיו אני מפחד שיגנבו גם את שלי, כי המכונית שלו חנתה סמוך לשלי.

 

:evil:

 

מה לעשות ? אני גמור מעייפות ומת לישון. מחר יש לי משמרת של 12 שעות ואני חייב להישאר עירני. אבל אני גם לא אתן שיגנבו לי.

 

 

אני נואש! :cry:

 

שמוליק

 

תישן באוטו...

 

סתם, מה הסיכוי שיגנבו שתי מכוניות שחונות אחת ליד השניה... :roll:

 

בהצלחה,

הראל,

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
עכשיו אני מפחד שיגנבו גם את שלי, כי המכונית שלו חנתה סמוך לשלי.

 

:evil:

 

מה לעשות ? אני גמור מעייפות ומת לישון. מחר יש לי משמרת של 12 שעות ואני חייב להישאר עירני. אבל אני גם לא אתן שיגנבו לי.

 

 

אני נואש! :cry:

 

שמוליק

 

תישן באוטו...

 

סתם, מה הסיכוי שיגנבו שתי מכוניות שחונות אחת ליד השניה... :roll:

 

בהצלחה,

הראל,

 

מה הסיכוי שפתחת עכשיו עין?

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יונדאי אקסנט ישנה.

 

נעלתי את ההגה, שמתי את המוט עם המנעול, הוצאתי את הפנל של הרדיו דיסק.

 

נשאר רק לחכות לרעש!

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
יונדאי אקסנט ישנה.

 

נעלתי את ההגה, שמתי את המוט עם המנעול, הוצאתי את הפנל של הרדיו דיסק.

 

נשאר רק לחכות לרעש!

 

שמוליק

 

אל תדאג לא יגנבו פעמיים אוטו מאותה החנייה

כבר יש מספיק רעש שם אז הגנב לא יחזור לשם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לפחות נקווה שלא יחזור לשם :shock:

פורסם
יונדאי אקסנט ישנה.

 

נעלתי את ההגה, שמתי את המוט עם המנעול, הוצאתי את הפנל של הרדיו דיסק.

 

נשאר רק לחכות לרעש!

 

שמוליק

אין לך מה לדאוג ידידינו היקר. אם הוא ברח עם יונדאי אקסנט, הסיכוי שהוא לא יחזור הוא גדול. :p:twisted:8)

פורסם

תאמינו לי, צריך לשבור לכל הגנבים את הרגלים (אני לא נשמע כמו אמא מזרחית עצבנית ? :D )

 

שייקח אותם השד!

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
תפרק מצבר........ :roll:

 

 

פלאגים............ :roll:

 

 

וכו'................ :roll:

 

באותה הזדמנות גם תוציא את המנוע,גלגלים ותחביא במחסן של סבא....

סתם סתם, שמולמול אל תדאג אף אחד לא יגנוב את האוטו שלך ,הגנבים יודעים עם איזה ערס מסוכן יש להם עשק.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
תפרק מצבר........ :roll:

 

 

פלאגים............ :roll:

 

 

וכו'................ :roll:

 

באותה הזדמנות גם תוציא את המנוע,גלגלים ותחביא במחסן של סבא....

סתם סתם, שמולמול אל תדאג אף אחד לא יגנוב את האוטו שלך ,הגנבים יודעים עם איזה ערס מסוכן יש להם עשק.

עשק?

ואלה?

ומה קורה אם הם יתעשקו איתו?

אה?

שמוליק, אם הם יתעשקו איתך, תגיד לי, אני יתעשק איתם, והם יצטערו על היום שהם התחילו להתעשק איתך, הם לא יודעים איזה עשק יקר זה!

Back to the original - NC again.

פורסם
תפרק מצבר........ :roll:

 

 

פלאגים............ :roll:

 

 

וכו'................ :roll:

 

באותה הזדמנות גם תוציא את המנוע,גלגלים ותחביא במחסן של סבא....

סתם סתם, שמולמול אל תדאג אף אחד לא יגנוב את האוטו שלך ,הגנבים יודעים עם איזה ערס מסוכן יש להם עשק.

עשק?

ואלה?

ומה קורה אם הם יתעשקו איתו?

אה?

שמוליק, אם הם יתעשקו איתך, תגיד לי, אני יתעשק איתם, והם יצטערו על היום שהם התחילו להתעשק איתך, הם לא יודעים איזה עשק יקר זה!

 

טוב, תהרוג מישהו פה על הודעה תמימה.

מה אתה מצפה בשעה כזאת?שנינות וריכוז אינסופי?

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
תפרק מצבר........ :roll:

 

 

פלאגים............ :roll:

 

 

וכו'................ :roll:

 

באותה הזדמנות גם תוציא את המנוע,גלגלים ותחביא במחסן של סבא....

סתם סתם, שמולמול אל תדאג אף אחד לא יגנוב את האוטו שלך ,הגנבים יודעים עם איזה ערס מסוכן יש להם עשק.

עשק?

ואלה?

ומה קורה אם הם יתעשקו איתו?

אה?

שמוליק, אם הם יתעשקו איתך, תגיד לי, אני יתעשק איתם, והם יצטערו על היום שהם התחילו להתעשק איתך, הם לא יודעים איזה עשק יקר זה!

 

טוב, תהרוג מישהו פה על הודעה תמימה.

מה אתה מצפה בשעה כזאת?שנינות וריכוז אינסופי?

 

מה, התרגזת?

סליחה...

לא בא לי להתעשק איתך... :lol:

Back to the original - NC again.

פורסם

אחד הדברים שאני אוהב בפורום הזה שהוא פשוט משעשע... :D

במיוחד בשעות הקטנות של הלילה, אתם ממש מצחיקים אותי.. :lol:

תמשיכו כך !! :mm_yeah:

 

ובקשר לגניבה, באמת אם הוא ברח עם לנטרה ישנה הוא לא יצליח לחזור! או שיתבאס מהמכוניות במקום ויפנה למקום אחר...

אז אין לך מה לדאוג (משפט ישראלי ידוע...) 8)

לך לישון חבר, מחר יש עבודה :sleeping:

×
×
  • תוכן חדש...