Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי ספרינט - פינלנד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראלי ספרינט בפינלנד

 

מצ"ב סרטון מתחרויות הראלי ספרינט הנערכות בפינלנד (סבב מרוצים של חובבי רכב הנערכים בכל ימות השנה)

 

נחמד לצפות בקנאה ולקוות במהרה בימינו שגם אצלנו בארץ הקודש נזכה לאותה חוויה (ואולי ליותר)

 

כל טוב

 

הקליקו לצפייה

http://www.bv-team.com/video-paltamo2007.php

RSCMOTORSPORT.TK

RALLY SCHOOL

00357-96-850-776

פורסם

מה שבלט לי זה איך מראיינים את כולם מכל הקטגוריות ואיזה חשיפה כמעט שיוויונית לכל הנהגים.

עוד בלט לי - שיש זמן רב בו הם נוהגים ביד אחת!!! כשהיד השנייה על יגית הגיר... מוזר!

אני מוריד יד מהגה רק להעביר הילוך ומייד מחזיר... מצד שני... לא נראה שזה משפיע כל כך על הנהיגה שלהם.

:?

אלון

פורסם
מה שבלט לי זה איך מראיינים את כולם מכל הקטגוריות ואיזה חשיפה כמעט שיוויונית לכל הנהגים.

עוד בלט לי - שיש זמן רב בו הם נוהגים ביד אחת!!! כשהיד השנייה על יגית הגיר... מוזר!

אני מוריד יד מהגה רק להעביר הילוך ומייד מחזיר... מצד שני... לא נראה שזה משפיע כל כך על הנהיגה שלהם.

:?

אלון

 

הי אלון

 

החשיפה לספורט המוטורי בפינלנד מעודדת מאוד אין ספק

האמת שלי בלט העניין שרוב המכוניות בהנעה אחורית

מדוע בארץ לא ? מעניין

למרות שהשבילים בפינלנד מאוד מהירים

תודה יניב

RSCMOTORSPORT.TK

RALLY SCHOOL

00357-96-850-776

פורסם

אלון

 

לגבי היד וידית ההילוכים - הנהג הכי מפורסם שהיה נוהג כמעט רק עם יד אחת היה לא אחר מאשר ריצ'ארד בארנס.

באם תחפש בגוגל או יוטיוב סרטוני - ONBOARD של בארנס תגלה עד כמה רוב הזמן היד שלו לא על ההגה.

הוא נשאל פעם לגבי זה ואמר שזה עניין של הרגל .

אסור לשכוח שהיום, במכוניות WRC מודרניות ההילוכים על ההגה אז זה לא רלבנטי...

 

 

יניב

סרטון מעולה.

החשיפה היא כזו פשוט משום שמדבור עדיין בראלי-ספרינט ולא בראלי , משהו עממי יותר לדעתי.

הביצועים של כל הטויוטה סטארלט והמיצובישי קולט הישנות פשוט נהדרים , מכוניות שמוכנות טוב ונותנות יופי של ביצועים.

הסיבה שאין אותן בראלי בארץ היא (לא, לא זה שאין ראלי כרגע...) שלא יבאו אותן לארץ אף פעם .

אני הכי אהבתי את האסקורט MK2 הכחולה , אין עליה .

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי, אני דווקא זוכר את טומי מאקינן נוהג לרוב עם יד אחת (להבדיל לדוגמא מקרלוס סיינז שבקושי היה מוריד את הידיים מההגה).

 

רק לי השביל נראה רחב מאוד וחלק? יש הרבה מקום לטעויות ומאפשר מהירות גבוהה מאוד (והרבה משחק עם האוטו) - תענוג.

 

נראה אותם במגידו העליון (הצר) נוהגים ככה.. :wink:

 

תודה על הסרטון, הנהג עם האיבו הכחולה-לבנה הראשונה שמצולמת (11:00 ד') - הרשים בקווי נהיגה שלו, מהיר מאוד ומדויק!

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
אלון

 

לגבי היד וידית ההילוכים - הנהג הכי מפורסם שהיה נוהג כמעט רק עם יד אחת היה לא אחר מאשר ריצ'ארד בארנס.

באם תחפש בגוגל או יוטיוב סרטוני - ONBOARD של בארנס תגלה עד כמה רוב הזמן היד שלו לא על ההגה.

הוא נשאל פעם לגבי זה ואמר שזה עניין של הרגל .

אסור לשכוח שהיום, במכוניות WRC מודרניות ההילוכים על ההגה אז זה לא רלבנטי...

 

 

יניב

סרטון מעולה.

החשיפה היא כזו פשוט משום שמדבור עדיין בראלי-ספרינט ולא בראלי , משהו עממי יותר לדעתי.

הביצועים של כל הטויוטה סטארלט והמיצובישי קולט הישנות פשוט נהדרים , מכוניות שמוכנות טוב ונותנות יופי של ביצועים.

הסיבה שאין אותן בראלי בארץ היא (לא, לא זה שאין ראלי כרגע...) שלא יבאו אותן לארץ אף פעם .

אני הכי אהבתי את האסקורט MK2 הכחולה , אין עליה .

 

דובי

 

תודה דובי

ואגב גם אני אהבתי את האסקורט ...

אשמח לעלות סרטונים ממרוצי האספלט ספרינט והשלג בקרוב !!!

יניב

RSCMOTORSPORT.TK

RALLY SCHOOL

00357-96-850-776

פורסם

הסרט קצת חוזר על עצמו אבל בהחלט מגניב!

באמת רוב הרכבים הם בעלי הנעה אחורית...למה באמת אין אצלינו כאלה? למה אצלנו, ברכבים הזולים, תמיד הולכים על צרפתיות קטנות? (בעצם כשאומרים את זה, זה נשמע הגיוני :twisted:).

שמתם לב שלא היתה אימפרזה אחת בקטגוריה הבחירה? יש חרם של פינלנד על סובארו?:wink:

שמתם לב לשלטים של הספונסרים במסלול ועל הרכבים גם בתחרות קטנה ושולית (יחסית) כזו? מתי אצלנו???

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

רק לי השביל נראה רחב מאוד וחלק? יש הרבה מקום לטעויות ומאפשר מהירות גבוהה מאוד (והרבה משחק עם האוטו) - תענוג.

 

 

אלון

 

לי השבילים הזכירו ממש את ראלי פינלנד .

שביל רחב , מהירויות גבוהות והמנועים משמיעים מוזיקה, פשוט מוזיקה.

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...