Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

כמו שרבים יודעים , המחיר על ראשי צבע למדפסות הזרקת דיו הם רצחניים ,

ל - HP ראש צבע עולה יותר מ - 200 ש"ח .

 

ליד הבסיס שלי נפתחה חנות של DMO , שזה חנות שמוכרת ראשי צבע חלופיים , ( ז'בוטינסקי ) .

 

הייתי צריך אתמול להדפיס 100 דף צבעוני למשהו עסקי וקניתי משם ראש צבע ל HP 930 ,

הראש עלה 100 ש"ח , אכן כן 100 ש"ח .

 

ו...

הוא עבד מצויין , איכות מצויינת , לא עושה שום בעיות למדפסת והצליח להדפיס 100 דף עד שהוא נגמר , כמעט 100 ( 90 ) .

 

בקיצור , אל תקנו מקורי , ה - DMO עובד מצויין .

פורסם
אין לי מדפסת... :?

 

אין לי חמישים ושתים דוסים שעושים בר-מצווה בדירה למטה ומפריעים את מנוחתי :shock:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

קודם כל הראשי דיו הלא מקוריים הם על בסיס מים בגלל זה הם זולים כי הדיו עצמו לא איכותי.

 

אם למשל תשים דף אחד ליד השני תיראה שיש הבדל. וגם נגיד שאתה לא רואה הבדל רציני.

(אתה תוכל לראות הבדל רציני בין שני הראשים בתמונה איכותית עם דף מבריק איכותי של HP)

 

הדיו הלא אורגנלי אחרי תקופה מסוימת הורס לך את הראש של המדפסת וגם יכול לנזול יותר מהר.

 

וזה בדוק כי הרבה לקוחות באים אליי עם התלונות האלה :!:

פורסם

המלצה שלי - לא לקנות HP

 

קניתי זירוקס M760 לפני שנה.

אני מדפיס בכמויות אדירות (סטודנט) ועלות ראש דיו אחד של זירוקס כזו הוא 34 שקלים

והוא מספיק לסמסטר שלם.

 

 

גם העלות של ראשי ה DMO לא מצדיקה לקנות HP.

 

עדיף לקנות מדפסת חדשה כל פעם שכוללת ראשים - היום מדפסת עולה 250 שקל....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לגבי מיכלי דיו חלופיים - הדיו הוא לא על בסיס מים, סבון או שמן חמניות. הוא פשוט דיו זול יותר. גם לא צריך לשלם את העלות של הדפסת אותיות HP על האריזה (ראה דוגמה חלפים תחליפיים לרכב).

הבעייה בHP היא שמיכל דיו משולב בראש הדפסה - לכן מיכל עולה הרבה...הבדלי צבע בד"כ נגרמים בגלל שחברות שמייצרות ראשים תחליפיים לHP חוסכות על דיוק הייצור :(

 

בכל מקרה, חשוב לשים לב לעובדה ידוע זו: מדפסת זולה (250ש"ח) תצרוך הרבה יותר דיו לדף מאשר מדפסת יקרה...

במילים אחרות: אם אתה יודע שאתה הולך להדפיס הרבה (עשרות דפים בשבוע) - תשקיע 1000 ש"ח במדפסת ותשלם חצי על כל דף שתדפיס (שלא לדבר על איכות ומהירות)

 

לדוגמה: לי יש בבית מדפסת "משרדית" - CANON BJC6500 - שמיכל דיו שחור מספיק לכ 500 דפים באיכות רגילה (בעלות מיכל נמוכה - כ50ש"ח)

P.

×
×
  • תוכן חדש...