Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, :-)

חשבתי לנקות את המנוע של הפיאסטה שלי מבפנים, ע"י תוסף שמן. המנוע עבר 160 אלף והוא משנת 89. ראיתי שיש גושים מתחת למכסה שסתומים וחשבתי להוסיף תוסף ניקוי לשמן ואז להחליף את השמן בחדש. השאלה היא: האם זה לא מסוכן למנוע כזה? מה הן תופעות הלוואי של התוספים האלה? האם זה מומלץ בכלל?

 

תודה מראש :wink:

פורסם

קרא כאן לפני שתעשה צעד נוסף:

 

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=150857&highlight=%D7%A4%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%92

 

התייחס בעיקר לתגובתי האחרונה בשרשור.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם כבר אתה רוצה לעשות פלאשינג, אז לפחות שיעשו את זה כמו שצריך,

ואחרי שהמנוע עבד עם החומר, צריך לנקז אותו , ואחר כך לפתוח את הקרטר ולנקות את כל הלכלוך שירד,

וכמובן להחליף פילטר שמן ושמן חדש.

 

ולכל אלה שישר קופצים ושוללים את השימוש בתוספי עזר.

מומחים, ומהנדסים ,השקיעו ,ועמלו, וטרחו, ותכננו, ויצרו, ובדקו, ומה לא, כדי ליצר חומר מסויים שיעשה פעולה מסויימת, אז למה להיות כוללניים? תוספים יכולים להזיק מאוד בשימוש לקוי ושלא לצורך, או שהתוסף מחברה עלומת שם,

א ב ל

פלאשינג לעיתים נחוץ, ועוזר, וצריך לבצע, אבל צריך לדעת איך לבצע כדי לקבל תוצאה רצויה .

אצלי שביצעתי לא פתחו את הקרטר וכן זה עשה סתימה, בסוף שהלכתי למוסך אחר , אמרו שעשו פלאשינג ואח"כ פירקו את הקרטר וניקו והחליפו מסנן וניקו עוד כמה מעברים של השמן. זה או לבצע פלאשינג או לפרק את המנוע על מנת לנקות מבפנים. אז קצת היגיון

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אם כבר אתה רוצה לעשות פלאשינג, אז לפחות שיעשו את זה כמו שצריך,

ואחרי שהמנוע עבד עם החומר, צריך לנקז אותו , ואחר כך לפתוח את הקרטר ולנקות את כל הלכלוך שירד, וכמובן להחליף פילטר שמן ושמן חדש.למה לא לעשות זאת ולהסתפק בכך ללא הציטוט הבא הוא שלך:"תוספים יכולים להזיק מאד בשימש

לקוי ושלא לצורך...".

 

ולכל אלה שישר קופצים ושוללים את השימוש בתוספי עזר.

מומחים, ומהנדסים ,השקיעו ,ועמלו, וטרחו, ותכננו, ויצרו, ובדקו, ומה לא, כדי ליצר חומר מסויים שיעשה פעולה מסויימת, אז למה להיות כוללניים? תוספים יכולים להזיק מאוד בשימוש לקוי ושלא לצורך, או שהתוסף מחברה עלומת שם,

א ב ל

פלאשינג לעיתים נחוץ, ועוזר, וצריך לבצע, אבל צריך לדעת איך לבצע כדי לקבל תוצאה רצויה .

אצלי שביצעתי לא פתחו את הקרטר וכן זה עשה סתימה, בסוף שהלכתי למוסך אחר , אמרו שעשו פלאשינג ואח"כ פירקו את הקרטר וניקו והחליפו מסנן וניקו עוד כמה מעברים של השמן. זה או לבצע פלאשינג או לפרק את המנוע על מנת לנקות מבפנים. אז קצת היגיון

 

אנא ממך ,הסבר,למה התכוונת בציטוט שמודגש בכחול, והאם אין אתה סותר את עצמך?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...