Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה באסה שלשום גנבו לי תאוטו! *** תאוטו = את האוטו *** לא הספקתי להנות ממנו בקושי 4 חודשים.

זה היה האוטו הראשון שלי. קניתי מיצובישי סופר לנסר שחורה שנת 93 אוט'.

היא הייתה במצב מכני ממש טוב והכי מעצבן שחודש לפני עברתי טסט (בלי שום בעיה) ויום לפני שילמתי 1500 שקל למוסך על תיקון. אני בטוח במאה אחוז שהעובדים במוסך ### אני גם חוקר וגם שופט ### (מוסך מאוד מוכר בדרום) נתנו לאיזה חבר'ה מאצלם את הקודן שלי ובטח גם שיכפלו את המפתח. נתתי להם גם את זה וגם את זה כדי שיתקנו את האוטו. יום אחרי שהוצאתי מהמוסך הוא נגנב. בלי שום שבירה של זכוכית ובלי שום סימן. זאת ממש רשת מחושבת של גנבים. באוטו [באותו] יום הגשתי תלונה במשטרה ואמרו שעוד 7 רכבים באוטו [מאותו]דגם בדיוק נגנבו! הכי קטע שהגנבים רצו 7 אלף שקל על האוטו כדי להחזיר לי אותו. בטח היו שמים לי דבש במנוע ומרוקנים את כל מה שהיה בו וגם הבנתי שהכנף הרוסה. בקיצור קונים אוטו חדש! נחכה למצוא עוד מציאה:cry:

 

אם יש לכם רכב גניב שנמצא במצב טוב, תלמדו מהמקרה שלי ותנסו להגן עליו כמה שאפשר. בין אם זה להחנות את הרכב במקום צפוף ועמוס גם אנשים וגם מכוניות ובין אם זה לשים כל מיני אמצעי הגנה.

פורסם

אני לא מבין... הגנבים יצרו איתך קשר אחרי הגנבה והציעו לך לרכוש את הרכב חזרה?

שללת את זה על הסף?

לא היה כדאי לדבר עם המשטרה בעניין, אולי היו אורבים להם ו"עוקצים" אותם.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם
לא היה כדאי לדבר עם המשטרה בעניין, אולי היו אורבים להם ו"עוקצים" אותם.

 

הם אולי גנבים,אבל לא מטומטמים.

לא היו קובעים איתו בקניון איילון.

רמז-גם לא בגבולות 67

porsche 914,2.0,1970

פורסם
אני לא מבין... הגנבים יצרו איתך קשר אחרי הגנבה והציעו לך לרכוש את הרכב חזרה?

שללת את זה על הסף?

לא היה כדאי לדבר עם המשטרה בעניין, אולי היו אורבים להם ו"עוקצים" אותם.

לא הבנתי מה התהדמה?

הסיטואציה שגנב מתקשר לבעלים של הרכב היא סיטואציה שכיחה מאוד במחוזותינו

למה המשטרה לא מתערבת? כי הרכבים נמצאים בחברון ובשאר ישובי יהודה ושומרון (הערבים) ושום שוטר גבר ככל שיהיה , לא ישחק אותה רמבו ויוציא ניידת לחברון.

הבעיה היא הרבה יותר מורכבת ומסובכת מבעיית השיטור.

פורסם
מאיפה הגנבים השיגו את הטלפון שלך?

מהכרטיס עבודה במוסך?

 

שוב,גם אם אתה היית כנראה לא חכם מדי,כזה שגונב רכבים למחייתך,

היית מספיק חכם כדי להשיג את הטלפון של בעל הרכב,צריך להביא לחם הביתה.

לפני למעלה מעשור נכוונו מסיפור דומה,התעלול הנ''ל נפוץ מאוד

porsche 914,2.0,1970

פורסם
לא הבנתי מה התהדמה?

הסיטואציה שגנב מתקשר לבעלים של הרכב היא סיטואציה שכיחה מאוד במחוזותינו

למה המשטרה לא מתערבת? כי הרכבים נמצאים בחברון ובשאר ישובי יהודה ושומרון (הערבים) ושום שוטר גבר ככל שיהיה , לא ישחק אותה רמבו ויוציא ניידת לחברון.

הבעיה היא הרבה יותר מורכבת ומסובכת מבעיית השיטור.

 

לא נדהמתי מהעובדה שהגנב יצר קשר אלא מהרושם שקיבלתי שהקורבן פשוט שלל את האופציה על הסף.

אם זה המצב, אז מזה נדהמתי.

 

אני מסכים איתך לגבי כל הנקודות האחרות ועם זאת, לא פעם ולא פעמיים נתקלנו בכותרות בעיתונים או בחדשות בנוסח "נלכדה כנופיית גנבי רכב".

אולי המשטרה באמת עושה פחות ממה שאנחנו (הקורבנות) היינו רוצים אבל לשלול את העניין לחלוטין ולא להעביר גם את המידע הזה לידיעת (ואולי לטיפול) המשטרה בטח ובטח לא תורם דבר.

חוץ מזה, יש כאן קצת אלמנט של הביצה והתרנגולת. המשטרה לא עושה די כי אין אמצעים/מידע/חשק (מחק את המיותר) ואילו הקורבנות לא מספקים למשטרה את כל המידע שבידיהם ע"מ שזו תוכל אולי לבצע את עבודתה טוב יותר.

 

בכל אופן, לפותח השרשור, תנחומיי על פרידתך בטרם עת מרכבך האהוב.

אני באופן אישי הייתי מציע לך לפנות שוב למשטרה עם המידע החדש שברשותך.

אל תטפח תקוות ואולי אולי תופתע לטובה.

 

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם
הם אולי גנבים,אבל לא מטומטמים.

לא היו קובעים איתו בקניון איילון.

רמז-גם לא בגבולות 67

 

מצידי שיקבעו איתו בביירות, מה זה בכלל קשור?

כמו שבנאדם ניגש למשטרה ומדווח על גניבת רכב, לטעמי מוטלת עליו החובה להעביר גם מידע מסוג זה.

יעשו עם זה משהו?... סביר שלא! אבל לך תדע.

 

אני לא נמנע על חסידי המשטרה בשום צורה ואופן אבל לבכות פה יום כן ויום לא על אזלת היד שלה בנושאים שכאלו ומצד שני לשמור לעצמך מידע לגבי האירוע לא נראה לי לעניין.

 

רפי.

הנוכחית | אבארט פונטו אבו אסהאסה

אקסית 1 | אלפא רומיאו מיטו תלתן ירוק

אקסית 2 | אלפא רומיאו 164 סופר ידנית (הי"ד)

פורסם

כמו שכבר הזכירו התופעה מוכרת והמשטרה לא ממש מטפלת ידוע על מקרה אחד שהמשטרה עשתה מארב וזה היה לא מזמן בגלל שזה עלה לכותרות שהמשטרה שמה ***

אני מכיר מישהו שגנבו לו את האופנוע התקשרו ובקשו סכום מסויים והוא אמר לגנב שתהיה רציני תתקשר אלי לאחר שעה המחיר כבר ירד בסוף סגרו על מחיר טוב (ככה זה שאין משטרה ורוצים את האופנוע בחזרה)

 

לפי דעתי חבל ששללת את ההצעה

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

קשה לי להאצין שזה המוסך כי יש לך אימובילייזר במפתח של הסופר לאנסר, אפשר לשכפל מפתח אבל לא להתניע, אפשר גם לפתוח את הרכב אבל הוא לא יכל להתניע ולנסוע משם.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
איזה באסה שלשום גנבו לי תאוטו! *** תאוטו = את האוטו *** לא הספקתי להנות ממנו בקושי 4 חודשים.

זה היה האוטו הראשון שלי. קניתי מיצובישי סופר לנסר שחורה שנת 93 אוט'.

היא הייתה במצב מכני ממש טוב והכי מעצבן שחודש לפני עברתי טסט (בלי שום בעיה) ויום לפני שילמתי 1500 שקל למוסך על תיקון. אני בטוח במאה אחוז שהעובדים במוסך ### אני גם חוקר וגם שופט ### (מוסך מאוד מוכר בדרום) נתנו לאיזה חבר'ה מאצלם את הקודן שלי ובטח גם שיכפלו את המפתח. נתתי להם גם את זה וגם את זה כדי שיתקנו את האוטו. יום אחרי שהוצאתי מהמוסך הוא נגנב. בלי שום שבירה של זכוכית ובלי שום סימן. זאת ממש רשת מחושבת של גנבים. באוטו [באותו] יום הגשתי תלונה במשטרה ואמרו שעוד 7 רכבים באוטו [מאותו]דגם בדיוק נגנבו! הכי קטע שהגנבים רצו 7 אלף שקל על האוטו כדי להחזיר לי אותו. בטח היו שמים לי דבש במנוע ומרוקנים את כל מה שהיה בו וגם הבנתי שהכנף הרוסה. בקיצור קונים אוטו חדש! נחכה למצוא עוד מציאה:cry:

 

אם יש לכם רכב גניב שנמצא במצב טוב, תלמדו מהמקרה שלי ותנסו להגן עליו כמה שאפשר. בין אם זה להחנות את הרכב במקום צפוף ועמוס גם אנשים וגם מכוניות ובין אם זה לשים כל מיני אמצעי הגנה.

 

הדרום שורץ גנבים, הם גונבים חופשי , גם אם תופסים אותם הם מייד משוחררים, אין להם ממה לפחד ואין להם מה להפסיד, חמור מאוד שאנו הפכנו אימפוטנטים !..... תחי המדינה , תחי המשטרה ותחי מערכת המשפט ! שבזכותם הגענו למצב זה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

אני עוד בבאסה מהגניבה :(

 

תגידו לי אתם, אתם הייתם מסתכנים בלדווח למשטרה על אותם אנשים שגנבו לי ולעשות להם מערב ושיום אחרי זה ישימו לי מטען באוטו? החיים שלי חשובים לי יותר מה-20 אלף שהלכו...

 

הם השיגו את הטלפון שלי דרך חבר שלי שהוא גם בדואי ויש להם מאפיות שלמות שם ביניהם. הצד ה4 ניהל את המו"מ ולא אלו שגנבו. הם רצו 7 אלף ולא רצו להוריד שקל אחד פחות בגלל שצד 1 רוצה 2000 צד 2 רוצה 2000 צד 3 רוצה 1000 וצד 4 רוצה 2000. מבינים איך זה הולך? כל אחד גוזר עמלה.

 

וגם אסור לעשות איתם בכלל משא ומתן. לדוד שלי קרה אותו דבר. לקחו לו אוטו עם מלא ציוד הוא חשמאלי והוא שילם 10 אלף רק בגלל הציוד ובסוף הוא קיבל אוטו מרוקן בלי כלום. הם פושעים ואסור לעשות איתם בכלל עסקים. שימכרו את האוטו בשטחים.

פורסם

אל תדווח למשטרה אם הגנבים מכירים אותך אל תתעסק וזהו.

 

גם אם תיקח את הרכב אין לדעת איך תקבל אותו, בלי מנוע או עם מטען חבלה.

פורסם

הם מנסים למכור לך את הרכב בחזרה כי בשטחים הוא שווה גרושים

ויותר קל ומשתלם (רק בארצנו ) לגנוב אותו ולמכור לבעלים בחזרה

 

אנחנו חיים במדינה שמועדדת גניבת רכבים זה ידוע וכבר דנו על זה מליון פעמים המדינה מרויחה על מכוניות שנגנבות אי מה לעשות

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...